Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W - Pawlasty

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Następny
SHL M11W - Pawlasty <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
ronin
PostWysłany: Pon 11:45, 07 Lis 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Sławek napisał:
drix1994 napisał:
kurde aż popadam w deprechę :< wszyscy idą sporymi krokami do przodu a ja stoję w miejscu Smutny
c


Z mojej strony mogę zapewnić, że nie wszyscy Wesoly


Zdecydowanie nie wszyscy Hyhy

Pawlasty tak trzymaj!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZWIERZU
PostWysłany: Pon 11:52, 07 Lis 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

Kurcze fajny ten wiaterek:) wierze, że uda Ci się wyrobić przed przyszłym sezonem Wesoly ja mam podobny plan z tym, że początkowo uderzałem w ten co już minął ale niestety uczelnia zrobiła swoje i zjadła czas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 16:01, 07 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Dzięki za miłe słowa, choć wcale tak daleko nie poszedłem od ostatniego uploadu fotek Mruga Teraz przymierzam się do odtworzenia instalacji, chce ją zrobić całkiem samemu. Niektórzy z tego co czytałem woleliby kupić gotową wiązkę ale ja chce się trochę z tym pobabrać... myślę, że przyniesie mi to jeszcze więcej satysfakcji Jezyk Oczywiście fotki wrzucę Wesoly

Co do części... mam tylko to co widać na zdjęciach, więc niestety nie pomogę Wesoly

Co do przyszłego sezonu... oby choć uczelnia też daje o sobie znać... elektronika to nie jest zbyt prosty kierunek, który daje dużo wolnego czasu Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZWIERZU
PostWysłany: Pon 17:02, 07 Lis 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

Zrobienie instalacji to nie jest wcale ciężka robota Wesoly ja bym powiedział, że dość miła jak się ma wprawę. Zresztą tak jak mówisz satysfakcja gwarantowana Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Pon 19:00, 07 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

swoją drogą jak bedziesz rozkładał/składał silnik cyknij pare fotek to bd wiedziec jak u siebie składać tak na wszelki wypadek albo wspolnie zrobimy poradnik jak zrobic remont silnika sory ale nie czytałem wszystkich tematów i być może pytanie sie powtórzy lakier kupowałeś w mieszalni ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 19:25, 07 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Zdjęcia oczywiście będę robił Mruga A z tym poradnikiem to całkiem dobry pomysł... może wspólnymi siłami uda się coś ciekawego zdziałać Wesoly Farbę kupowałem mieszalni, ale właściciel sprzedaje też ogólne artykuły blacharsko lakiernicze. Ja poprosiłem o czarny akryl i dostałem kolor L041 z palety VW Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Pon 19:42, 07 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

też myślę ze takie poradniki to fajna sprawa mi w wiatrze skrzynia poleciała niestety i niemam teraz jak dokupic bo to zupełnie co innego niż w normalnej wsk myślałem zeby teraz zacząć remont wsk ale jezeli teraz to malował bym tylko spreyem i po dłuszym przemyśleniu powiedziałem stanowcze nie wole poczekać na wiosne

a i pochwale sie dzisiaj pierwszy raz probowałem spawać Jezyk nie szło mi to za najlepiej masa smarków no ale już pojecie jakies mam co prawda moj tato spawa ładniej ale mam czas sie nauczyć Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Wto 11:46, 08 Lis 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Na forum np. Hondy NTV jest dział "Foto manual" gdzie forumowicze zakładają tematy z opisami i zdjęciami np. jak wymienić uszczelniacze itp. Zdjęcia i opis co robić, jak i w jakiej kolejności. Super sprawa, można by się pokusić o coś takiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Nie 22:32, 20 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Witam Was Wesoly Niektórzy trochę mnie zainspirowali ostatnimi czasy i ruszyłem do "warsztatu". Papier ścierny w dłoń i... jazda... Przyjemności w tym mniej, niż zwykle, efekt też nie poraża, ale coś jest Mruga Z braku narzędzi wszystko robiłem ręcznie, najpierw papierem ściernym 180, później 400 i na koniec wodnymi 2000 i 2500. Witać niestety (albo stety) , że wszystko ma już swoje lata i za cholere nie mogłem doczyścić niektórych fragmentów, w szczególności zakamarków. Ale postanowiłem się tym nie przejmować, bo trochę uroku w tym jest, widać, że moto miało już swoją historię a teraz pomału wracają lata młodości Wesoly
Oto efekty wstępnych działań:

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

I po dopieszczeniu:

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Bagażnik był strasznie skorodowany w niektórych miejscach i po polerce widać małe wżery. Niestety tej pierwszej poprzeczki nie da już rady uratować i chyba będę musiał ją wychromować. Zjecie mnie chyba za to co powiem, ale myślałem, żeby polecieć ją srebrolem albo czymś takim, żeby nadać trochę klimatu tamtych lat. Chodzi mi o to, że w PRL mając taki element nikt nie wysłałby go do chromu, tylko po prostu trzasnął na srebrno.
Choć z drugiej strony zastanawiam się też nad chromowaniem reszty bagażnika, bo z jednej strony chciałbym, żeby było widać po motorze jego wiek, a z drugiej... ładny chrom to ładny chrom. Ale jakbym chromował to już oczywiście całość, łącznie z tą poprzeczką Wesoly

Nie byłbym sobą, gdybym nie poleciał czegoś od razu przykręcić Jezyk Dlatego założyłem bagażnik "do zdjęcia" i oto efekty Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Kurde roboty jeszcze tyle, że nie wiem, za co się zabierać. Myślałem nad instalacją w ten weekend, ale jakoś nie było mi po drodze do elektrycznego. Dobrze by było zrobić koła, bo ciężko nosić już to bydle Jezyk Myślałem także, nad zalaniem amortyzatorów i sprawdzeniem jak działają. Nie wiem na razie jak to będzie wszystko wyglądać, czekam na pieniądze... wtedy się pewnie wszystko trochę rozjaśni Mruga A... i tak na zakończenie jeszcze raz Maluszek Mruga W wersji kolor i PRL ... Pozdro

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Nie 22:33, 20 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Nie 22:45, 20 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

już tak sie zastanawiałem czyżby remont stanął Wesoly nic nie piszesz a tu jednak coś robisz ja bym bagażnik w chrom dał bo jak bedziesz chciał ją robić w klimatach z tamtych lat to 1/4 zostanie taka jaka była mimo to ja bym jescze zaczekał z wysyłaniem i zobaczył jak to sie bedzie prezentować na całym motocyklu ja pare dni temu odpaliłem mz ts 150 no i już jest odstawiona do garażu i zabieram sie za mz trophy 250 może w miesiąc sie wyrobie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Nie 23:02, 20 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Wiesz, robię tyle, że remont praktycznie stoi Jezyk Jestem w domu tylko w weekendy, a w domu jak to w domu... trzeba zrobić to, tamto i na motor zostaje czas jak jest już ciemno jak w ... zimie po 17 Jezyk W przyszły weekend planuję ugryźć instalację... lutownica w jedną, piwo w drugą rękę i wieczorkiem coś pozgrzewam Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Nie 23:18, 20 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Te bębny możesz jeszcze przejechać jakąś pastą polerską, efekt będzie lepszy. A bagażnik bym pochromował, zawsze będzie lepiej wyglądał niż taki polerowany Wesoly .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 0:15, 21 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

nooo widać powoli to powoli pracę idą, ale zawsze to do przodu Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
template
PostWysłany: Pon 17:19, 21 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

jak chcesz dobrze wyczyścić aluminium to najlepiej kup sobie wełnę stalową. Ja kupiłem sobie dwa rodzaje w tym najdrobniejszą jaka była i wszystko mi elegancko czyści a na koniec pastą do metalu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Pon 19:26, 21 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Użyj pastę i filc który Ci opisałem. Koszt nie wielki a efekty wielkie Wesoly. Powoli to powoli ale do przodu, i tak masz lwią część pracy za sobą, czyli blacharkę Wesoly. Jak mi dobrze pójdzie to może w tym tygodniu coś pomaluję reaktywnym.

Powodzenia w pracach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Następny Strona 4 z 17

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W - Pawlasty
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group