Autor |
Wiadomość
|
Doktor
|
Wysłany: Pią 16:07, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 870
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Piaskowanie rozumiem,nie ma nic lepszego...ale z braku kasy sam przygotuj blachy,szpachlowanie (tam gdzie trzeba,a zawsze coś się znajduje) i papier ścierny,wtedy lakiernik taniej weźnie. Oczywiście będzie lamentował,że nie bierze odpowiedzialności i takie tam,ale "wykorzystanie" go do samego malowania to jest dobry pomysł.Sam tak zawsze robię,i wiozę do lakiernika weterany (a także samochód) gotowe i zmatowane. Tylko potem słyszę,że on nie wie jak to wyjdzie! Ale "gra warta świeczki"!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
CZESIO1958
|
Wysłany: Pią 18:47, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2083
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
PawelSHL napisał: |
Koledzy mam kolejny problem. Rama w mojej SHL-ce ( na która mam papiery) jest spawana w jednym miejscu pod silnikiem i mocowania podnózek pasazera. Nie ciekawie to wyglada Mam dróga lapsza rame ale numery nie beda sie zgadzac, co robic??? Chyba raczej ratowac, naprawiac orginalna rame? Poradzcie mi |
Ja bym ratował. Ostatnio widziałem rame z Junaka która miala odcietą podstawe siedenia (polowa ) ktoś to poszwajsował tak jakos dziwnie bo robił Chopera z jednym miesjcem. Po fachowym naprawieniu tego praktycznie nie było śladu ingerencji. A rama bez kombinacji zgadzajaca się z papierem to wg. mnie bardzo dużo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Pią 18:50, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Pią 23:31, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
hmm to co powiecie na to...Ja w swoim "wiatrze" mam ramę od m11...a na tabliczce znamionowej wybity jest numer silnika Wiatra, a reszta od m11...i mam dowód rejestracyjny na to...Co ja mam robić ?? pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PawelSHL
|
Wysłany: Sob 0:36, 05 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów
|
Nigdy nie mialem do czynienia ze szpachla, boje sie ze wyjdzie mi nie najlepiej a chcialbym zeby motor prezentowal sie super, lecz z drugiej strony chcialbym jak najwiecej zrobic przy motorze sam. Czy po pierwszym malowaniu podkladem musze go zmatowic przed druga warstwa? Wogóle ile warstw podkladu, jakim papierem zmatowic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CZESIO1958
|
Wysłany: Sob 13:51, 05 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2083
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Matowanie napewno nie zaszkodzi.
Papier "wodny" ok. 1000
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Sob 13:51, 05 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
irek
|
Wysłany: Nie 1:37, 06 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
W zasadzie na każdej puszce z (lepszym) podkładem powinno być napisane jaką gradacją szlifować.
Z ciekawości dzisiaj spisałem
Dla podkładu NOVOL w sprayu gradacja opisana na sucho (S) i mokro (M)
S: P360 do P500
M: P800 do P1000
Dla podkładu akrylowego IVAT
S: P360 do P400
M: P600 do P800
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez irek dnia Pon 23:55, 07 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PawelSHL
|
Wysłany: Pią 19:02, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Oto dalszy efekt remontu mojej SHL-i. Motor wypiaskowany (przy okazji dziękuje mojemu koledze który załatwił piaskowanie, kosztowało mnie to jedynie 6 Perełek i pomalowany podkładem. Teraz będę szukał dobrego lakiernika który za rozsądne pieniądze to pomaluje no i musze sie pomęczyć i zrobić szablon do malowania zbiornika. Sory że tylko jedna fotka ale baterie mi jak na złość padły w aparacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PawelSHL
|
Wysłany: Pon 18:22, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów
|
Mam pytanie, jak to rozebrać żeby wymienić łożysko i simmering? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Z góry dziękuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nowak
|
Wysłany: Pon 18:44, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała
|
Widzę,że masz jeszcze oryginalne simeringi w metalowych obudowach.No niestety je możesz na straty spisać.A jak je wyjąć? Bierzesz jakiś kawałek pręta(czy czegoś podobnego) wkładasz go od strony układu zapłonowego pod kątem,tak aby się oparł o krawędź metalowej obudowy dolnego simeringa i uderzasz młotkiem w paru punktach.Ta obudowa jest nierozbieralna więc się nie martw ,że się skrzywi.Po prostu dasz tam nowy simering i po krzyku.Gdy wyciągniesz dolny simer będziesz wiedział co dalej zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Pon 20:37, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
ja mam nawet na zapasie taki sam w metalowej obudowie a co do wybijania, to u mnie jakoś nie poszło... akurat wczoraj się "bawiłem" i nie udało mi sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nowak
|
Wysłany: Pon 22:42, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała
|
U mnie było bezproblemowo,parę mocnych strzałów i poszło.A bez wyjęcia simeringa łożyska nie wymienisz.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Pon 22:53, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
no wiem właśnie..no nic, jutro będę walił mocniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PawelSHL
|
Wysłany: Wto 19:12, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów
|
Potrzebuje skanów, schematów skrzyni biegów silnika w2a lub w2. Nie moge na forum znaleść, znalazłem tylko do s32 i jak najwięcej dokładnych informacji na temat dystansowania skrzyni biegów, mile widziane jakieś fotki jeśli ktoś ma. Wogóle to może by ktoś kto jest dobrym mechanikiem wrzucił jakiś filmik jak się rozkłada i składa silnik shl (najlepiej Wiatra) i dystansuje skrzynie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:29, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
|
Osobiście rozbierałem skrzynie z S32 ale mam trochę dokumentacji z W2.
Mam skany z jakiegoś katalogu. podam link na priv bo jeszcze nie mogę zamieszczać linków
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PawelSHL
|
Wysłany: Pią 17:58, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów
|
Poszperałem troche w necie i znalazłem katalogi tak wiec schematy skrzyni biegów już mam. Wał zregenerowany u golota( wygląda na fachową robotę) jest cały nowy koszyk sprzęgłowy więc mogę wkońcu składać silnik. dziś poczytam troche forum na temat na co składać silnik, hermetyk czy silikon bo nie mogę się zdecydować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|