Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W 1967r.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
SHL M11W 1967r. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
PawelSHL
PostWysłany: Śro 17:50, 04 Lis 2009 Temat postu: SHL M11W 1967r.


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

[link widoczny dla zalogowanych][/url][[ Oto moja SHL-ka. Wlasnie rozpoczynam remont, zaczne od silnika. W planach mam generalke wiec regeneracja walu lub kupno nowego, szlif cylindra(juz zrobiony, jest nowy tlok, pierscienie, sworzen) wymiana lozysk, simmeringów itd. Silnik juz czesciowo rozebrany, aktualnie szukam dobrego fachowca który mi zrobi wal. Mam pytanie czy siedzenie jest orginalne, jak myslicie? Chodzi mi o kolor czy taki powinien byc? Foto z remontu: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PawelSHL dnia Śro 18:17, 04 Lis 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maci3j11
PostWysłany: Śro 18:41, 04 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koźmin Wlkp.

No motorek ladny:)
Co do siedzenia zdaje mi sie ze nie jest oryginalne. Brakuje m.in. paska ktory znajduje sie na srodku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Śro 19:37, 04 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

koledzy czy lepiej zrobic regeneracje starego walu czy moze kupic nowy (widzialem taki na Skuterdebica) Wal jeszcze w karterach ale widac, czuc ze do regeneracji. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Śro 21:57, 04 Lis 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Kolego zapodaj wiecej fotek motorka bo wyglada na składaka niestety Smutny w przodzie jest tylne koło, amorek skretu inne klamki wskazuja na model zwykły m11 dodaj wiecej fotek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Śro 22:11, 04 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

Tak nie jest to 100% orginalu, przednie kolo juz mam, co do klamek to jakie powinny byc? [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PawelSHL dnia Śro 22:12, 04 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JunaKiszka
PostWysłany: Śro 22:39, 04 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

PawelSHL napisał:
koledzy czy lepiej zrobic regeneracje starego walu czy moze kupic nowy (widzialem taki na Skuterdebica) Wal jeszcze w karterach ale widac, czuc ze do regeneracji. [link widoczny dla zalogowanych]


jeżeli wał ma dobre rowki pod klin i gwinty to lepiej regenerować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 9:03, 05 Lis 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

napewno nie warto kupować nowego wału... tzn. ze skuterdebica czy z innych sklepów..bo obecna jakość produkcji jest do d.py.. więc lepiej szukaj szpeca który Ci go zregeneruje, albo kup używany w dobrym stanie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Czw 10:18, 05 Lis 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Siedzenie raczej nie oryginalne, plus to co poprzednicy wymienili. Zrób więcej zdjęć detali, bardziej czytelnych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek33h
PostWysłany: Czw 12:36, 05 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

W siedzeniu nieorginalny jest pokrowiec. Licznik powinien być do 120 km/h. Brak zasówki stacyjki. Prawej manetki dokładnie nie widać i nie można określić. Kopniak od WSK. Lewa guma na kierownicy też nie orginalna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Czw 17:35, 05 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

Wiekszosc tych detali które wymieniacie juz mam w orginale. Przy zakupie motoru widac bylo odrazu ze nie wszystko jest jak byc powinno ale jak go zobaczylem odrazu wiedzialem ze chce go miec i nadac mu fabryczny stan z przed lat.Moze nie bedzie to 100% orginalu tylko 90 dajmy na to ale moto robie dla siebie. zrobie nowe fotki i dodam jak najpredzej. Dzieki za spostrzezenia i uwagi. Czy na tak wyrobionym gniezdzie klina zaplon bedzie sie przestawial? [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PawelSHL dnia Czw 18:06, 05 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 20:22, 05 Lis 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Przestawić, to sie chyba nie przestawi, o ile dobrze dokręcisz śrubki. Wg. mnie przy takim rowku może ci kilna zrywać. Choć jak ustawisz dobrze zapłon i mocno magneto dokręcisz powinno się trzymać-przynajmniej ja tak mialem i było dobrze, nawet nieco bardziej zjechany rowek(na klina oczywiście :-D) miałem, ale jak masz silnik rozebrany to lepiej to wymienić. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Pią 17:57, 06 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

Mam namiary na SHL m11W, jest 100% orgilalna(znam wlasciciela) niestety on nie chce jej sprzedac. Pojade do niego to przynajmniej zobacze co i jak powinno byc w orginale, klamki, manetki, licznik itd. Zwróccie uwage na amor skretu w moim moto, jaka inwencja twórcza poprzedniego wlasciciela Wesoly [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 18:11, 06 Lis 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

proszę Jezyk tu jest korbowód wg. mnie taki jaki ci trzeba.
[link widoczny dla zalogowanych] O ile w WSK M21W2 jest taki sam jak przy SHL M11W. pozdro

ps. oczywście ten korbowód jest obecnej produkcji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 17:42, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Pon 16:08, 23 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

Koledzy mam kolejny problem. Rama w mojej SHL-ce ( na która mam papiery) jest spawana w jednym miejscu pod silnikiem i mocowania podnózek pasazera. Nie ciekawie to wyglada Smutny Mam dróga lapsza rame ale numery nie beda sie zgadzac, co robic??? Chyba raczej ratowac, naprawiac orginalna rame? Poradzcie mi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Pią 14:02, 04 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

Niestety remont sie przedluza ze wzgledu na braki finansowe:( Postanowilem ten czas wykozystac aby przygotowac sobie warsztat do naprawy mojej Eli. Zaadoptowalem do tego piwnice. Wbrew pozorom to dobry pomysl bo jest w niej piec do CO i w zimie mam cieplutko w moim niby warsztacie. Zbierajac gotówke robie przy motorze to co moge, czyli rozebralem czesciowo SHL ( blotniki oslony bak) przygotowalem do piaskowania i malowania. Dobry fachowiec chce za to 600zl ze szparunkami, czy to drogo? Dla mnie tak, wiec bede musial dlugo zbierac kase. Remont silnika tez jeszcze nie skonczony z tego samego powodu, zostalo mi tylko kupic nowe tarcze sprzeglowe i regeneracja walu. Teraz w wolnym czasie czyszcze Srubki, nakretki i inne drobiazgi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W 1967r.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group