Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] - Gribkin

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11W] - Gribkin <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 21:35, 28 Gru 2009 Temat postu: [M11W] - Gribkin







Na początek obiecana fotka :

Teraz tak, mam zamiar odrestaurować mój motorek Wesoly Na razie mam w planach głownie polerkę i remont silnika oraz lakierowanie (tutaj mam dylemat ponieważ jest na niej jeszcze oryginalny lakier)
Czekam na rady Wesoly
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pon 23:03, 28 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

więcej fotek Mruga a o tak na pierwszy rzut oka, to widać, że w miarę kompletny, ładne siedzenie i ładny bak..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 23:05, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 23:05, 28 Gru 2009 Temat postu:







Więcej fotek jutro, dziś nie było czasu Wesoly
Kupiłem dziś papier z Fishera o gradacji 180,280,400 i 1200 i teraz się zastanawiam czy nie wykorzystać jeszcze 800 po drodze? Wesoly

Więcej fotek :





Dziś wyjąłem silnik z ramy bo na więcej mi czas nie pozwolił, jutro biorę się za jego rozpoławianie Wesoly


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 20:09, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Śro 9:42, 30 Gru 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

cos fotki nie chca się wczytac:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowak
PostWysłany: Śro 10:20, 30 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała

A osłony silnika posiadasz?No i tez prawego dekla od zapłonu nie widzę.Na allegro powinien być jeszcze,tylko,że za 50 zeta Smutny

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nowak dnia Śro 22:00, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 13:04, 30 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

hmm, fotki ciężko podejrzeć. Kolego wrzucaj fotki na fotosik.pl albo imageshack.us, a po za tym motorek źle nie wygląda.. Na upartego wystarczy, że zawieszenie zrobisz, jeśli trzeba (tulejki itp.), remont silnika i rejestrować Jezyk Pozdro Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 20:10, 30 Gru 2009 Temat postu:







Kurde sorry za fotki spróbuje zamiesić linki żeby je obejrzeć Wesoly
Mam osłonę silnika tylko była zdjęta Wesoly Jutro rozkręcam cały silnik bo dziś nie miałem czasu Smutny






Jak teraz z fotkami ?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 20:11, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Śro 21:27, 30 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

teraz gitara Wesoly każdy zobaczy Jezyk i jak mówiłem, zrobić delikatną polerkę blach, szklanki dolne od amortyzatorów nie wiem, pomalować? Bo chrom by nie pasował do reszty i był by git motocykl, bo w oryginale Wesoly pozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Śro 21:35, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowak
PostWysłany: Śro 22:03, 30 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała

drix1994 napisał:
... szklanki dolne od amortyzatorów nie wiem, pomalować? ..... i był by git motocykl, bo w oryginale Wesoly pozdro


No wtedy by już nie był w oryginale Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 22:30, 30 Gru 2009 Temat postu:







Właśnie zastanawiam się nad niklowaniem tych szklanek, bo mam dostęp do niklu za free, co o tym myślicie ?
Powrót do góry
jorgo
PostWysłany: Śro 22:35, 30 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

jak masz dostep do niklu za darmo to sie nawet nie zastanawiaj a przy okazji moze bys kolegom z forum pare sróbek pochromował hi hi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Czw 10:18, 31 Gru 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

jorgo, gribkin mówił o niklowaniu a nie o chromowaniu.
Nie nikluj części które były w oryginale chromowane, bo zawsze będzie dziwnie wyglądać i każdy zauważy różnicę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jorgo
PostWysłany: Czw 14:46, 31 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

czy chrom czy nikiel jak ma dostep za darmo to nie ma sie nad czym zastanawiac napewno o wiele lepiej bedzie wygladaac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 15:46, 31 Gru 2009 Temat postu:







Rozebrałem dziś calutki silnik na części i teraz mam pytanie czy lepiej regenerować wał czy kupić nowy ? Poza tym gdy wybijałem wał z karterów trochę się "zbił"

Co do niklowania tych szklanek muszę zagadać ze znajomym czy może mi też załatwić chromowanie, i pytanie czy można to ponownie chromować ?


No i Szczęśliwego Nowego Roku Wesoly


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 15:47, 31 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Czw 16:10, 31 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

chromować ponownie można, tylko najpierw trzeba stary chrom zedrzeć do gołej blachy...a wału nowego nie opłaca się kupować, bo możesz mieć problem z SHL, że będzie ci skakać jak to w którymś temacie zostało opisane Wesoly pozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 16:26, 31 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] - Gribkin
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group