Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Następny
remont SHL M11W dudek83 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
gazownik
PostWysłany: Czw 17:13, 03 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Mi kilka starych "poleciało" ale co zostało to zostało i może w przyszłości coś z tego sie zrobi. Ogulnie to kupiłem nowe z aledrogo cynkowane zapłaciłem troszke więcej ale wyglądaja na bardzo solidne Wesoly wyjdzie w praniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Czw 21:38, 03 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Za ocynkowane dałeś więcej?
Więc jak myślisz co warte są te:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zawiozłem graty do piaskowania i chciałem poczyścić rzeczy na ocynk i zająłem się szprychami, ale zwątpiłem po kilku godzinach, bo niektóre pokrzywione i podżarte rdzą, ale wkurzyłem się dopiero jak zacząłem czyścić nyple i zobaczyłem, że są trochę zmasakrowane i do tego część jest mosiężnych, a część stalowych ( może na jednym kole były mosiężne, a na drugim stalowe). Szkoda mi teraz czasu zmarnowanego, ale chyba kupię nowe.
Warte kupić te z allegro?

Używaj wielkich liter, bardziej zwracaj uwagę na przecinki.
//Drix1994


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pią 21:24, 04 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Dzisiaj przywiozłem graty z piaskowania. Powierzchnia trochę chropowata, ale facet mówił że to normalne i będzię gładko nawet po samym lakierowaniu proszkowym. Skoro nie zniszczyli blachy na uchwycie akumulatora to napewno nie użyli grubego piachu. Pojawiły się drobne punkty przy spawach i w paru miejscach znalazłem resztki farby, ale jestem zadowolony.
[link widoczny dla zalogowanych]
Felga z bliska
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz walka z czasem, żeby nie pojawiła się rdza - szkoda, że w sobotę lakiernia poszkowa jest nieczynna.
Za to co na zdjęciu zapłaciłem 200zł.
Przedni widelec i wachacz też chcę dać na proszek - najwyżej jak będzie kiepsko to zmatuję i poprawię z pistoletu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Pią 21:39, 04 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

To zdjecie z bliska to jakas abstrakcja. Patrzyles na nie u siebie na komputerze, zanim go tutaj pokazales? Nie sadzisz chyba, ze sie samo poprawilo? Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pią 21:57, 04 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Niestety zdjęcia robię z telefonu Nokia 500 więc nie jest to super jakość.
Może jutro zrobię zdjęcie z dobrego aparatu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Pią 22:03, 04 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwinto
PostWysłany: Pią 22:31, 04 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

Jak pomalujesz tylko proszkowo bedzie widac i to bedzie niezbyt fajnie rama i jakies pierdoły ok ale zbiornik osłony radził bym normalna metoda Wesoly

Pisz wielkie litery na początku zdań.
//Drix1994


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 23:54, 04 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

szept z sali napisał:
To zdjecie z bliska to jakas abstrakcja. Patrzyles na nie u siebie na komputerze, zanim go tutaj pokazales? Nie sadzisz chyba, ze sie samo poprawilo? Jezyk

Po trzech browarkach ostrość się poprawia Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Sob 22:37, 05 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Po piaskowaniu pokazało się na przednim błotniku parę dziurek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie na długo ;-)
Prawie cały dzień poprawiałem graty po tym piaskowaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pospawałem i próbowalem dopasować osłony boczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz ważne pytanie. Czy u was też tak jest?
Jeśli w obu osłonach ma być taki sam promień to jaki on ma być? Wydaje mi się, że powinno być tak jak w osłonie po lewej stronie motocykla, czyli duży promień.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ktoś może to proszę o odpowiedź bo jutro bym pomalował podkładem, a chcę mieć już wyklepane blachy na gotowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 15:56, 06 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

No trudno. Poprawiłem w ciemno prawą osłonę, żeby promień był podobny do lewej i pomalowałem pierwszą warstwę podkłądu antykorozyjnego.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Nie 23:13, 06 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

czasami podkład antykorozyjny nie kładzie się mokro na mokro z podkładem akrylowym?,bo jak ja malowałem produktami firmy T4W to w karcie technicznej pisało,żeby malować mokro na mokro.Z jakiej firmy masz lakiery? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Nie 23:31, 06 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Łuk o który pytałeś powinno się pasować pod cylinder.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Pon 7:15, 07 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Stare szprychy w nowym ocynku ładnie wyglądają jeśli nie mają wżerów,inaczej jest już efekt nie zbyt zadowalający.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pon 9:00, 07 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Podkład akrylowy chcę dać po szpachlowaniu przed lakierem docelowym. Firmę sprawdzę bo nie pamiętam ale antykorozyjny tez jest akrylowy bo w sklepie lakierniczym powiedzieli, że lakiernicy już nie używają antykorozyjnego ftalowego.
Teraz muszę kupić jakąś szpachlę bo mam uniewersalną i nie wiem jak to się będzię ze sobą łączyło. Najlepiej jakby była jakaś elastyczna, żeby nie pękała na pracujących blachach, np. na osłonach.
A teraz pytanie do kogoś kto malował:
jakiej gradacji papiery ścierne używaliście na poszczególnych etapach? Ja narazie kupiłem 320 do docierania szpachli i 800 do zmatowania pod podkład.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Pon 10:34, 07 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Szpachla 80-150 zależy od szpachli.
Podkład 600-800 zależy czy na sucho czy na mokro.
Ja takimi robię,natomiast jeśli blachy mają grube wżery to przed podkładem używam jeszcze szpachli natryskowej NOVOL.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Pon 21:48, 07 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

tu masz kolego wszystko dokładnie opisane,co prawda dotyczy to błotnika skody S100 ale ta sama technologia malowania:

[link widoczny dla zalogowanych]
Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Następny Strona 2 z 22

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group