Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->M 17 GAZELA

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19  Następny
M 17 GAZELA <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Marco
PostWysłany: Pią 10:12, 19 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

paweł gazela napisał:
Bo w niedzielę chcę Cię odwiedzić w Bydgoszczy a jak Cie nie będzie to Twoją żonę. Rotfl .

Mierz siły na zamiary Zabawa
Tych tłoków na II szlif musisz parę zabrać na drogę w góry Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 23:20, 19 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Dziś dokończyłem silnik i zamontowałem go już w gazeli.
I mam mały problem, ciężko chodzi kopka.
Częściowo wraca a jak kopnę do końca to nie wróci.
I podczas kopania jak by chciała zabrać dźwignię biegów.
Dałem nowe oringi i tak mi wygląda jak by przyciasno było między wałkiem zm. biegów a wałkiem kopniaka i między kapą.
Może to się rozrusza???????????????
Miał tak ktoś z was???????????????
Co myślicie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Pią 23:21, 19 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 21:24, 20 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Ja właśnie teraz miałem coś takiego, nie wiem czy tak jak Ty ale podczas ruszania kopki nawet ręką dźwignia zmiany biegów unosiła się. Odsunąłem trochę kopkę od dźwigni na frezie i po zalaniu oleju do skrzyni biegów rozruszało się już wszystko. Dodam że to nie ja silnik składałem. Teraz sobie gazelę docieram Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 22:24, 20 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Marcin jak docierasz zwierza to w międzyczasie zalaminuj n31.
No jest trochę lepiej bo zrobiłem 8 km dzisiaj.
Ale pogrzebałem coś w gaźniku i stoję.
Jutro ją odpalę i w drogę.
No i coś mi strasznie stuka na wolnych obrotach gdzieś w okolicy cylindra.
Jak dodam gazu to cichnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 23:39, 20 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Pogratulować odpału Wesoly
Kopniak powinien się rozruszać, tylko te stuki mnie martwią Zdegustowany
Czy jak się nagrzeje to stuki cichną czy dalej puka?
Może tłok za wysoko wystaje i tłucze o głowicę O rany...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 23:43, 20 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

To dzwoni jak w starym silniku na postoju przy wolnych obrotach.
Jak dodam gazu to cichnie i silniczek miałczy jak lala.
Sam nie wiem.
Jutro odpalę jeszcze i przegonię.
Pewnie to nic nie da ale niech się wysypie co się ma wysypać.
Tłok jest ok bo po włożeniu cylindra ładnie się kręcił wał i popatrzyłem dokąd dochodzi.
Nie wychodził powyżej cylka a głowica jest jeszcze ze 2 mm podtoczona fabrycznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 12:59, 21 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Dziś opóźniłem zapłon bo był za wczesny, podniosłem iglicę żeby bogatsza mieszanka była.
Trochę kopci ale trudno.
Stuki w silniku nie ustały.
Do dupy to jest.
Nie podoba mi się to.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 23:37, 21 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Intensywne docieranie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 20:17, 24 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Hahahaha wiem co to Ci stuka, mam to samo. Mianowicie przepustnica jest minimalnie luźna jak jest w dolnym położeniu i to stuka, dzwoni. Albo przepustnica ssania, sam nie doszedłem do końca która jest winna ale to na 100% któraś z przepustnic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 8:46, 25 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Wydaje mi się że to pod głowicą stuka.
Mi się wydaje że pan Lubiński za małe tłoki daje.
Za duży luz między tłokiem a cylindrem.
Marcin i le już przejechałeś kilometrów?
Ja zrobiłem 280 i jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 23:31, 25 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Ja u siebie też słyszę na zimnym silniku stuki tłoka o cylinder, co prawda jest to S32.
Zdjąłem głowicę i ruszając tłokiem w górnej pozycji słyszę ten przerażający stukot.
Po nagrzaniu silnika stuki cichną i nerwy mijają Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monini
PostWysłany: Pią 8:06, 26 Lip 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

a może pierścionki tak się tłuką ? Bo u mnie trochę dzwonią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 8:35, 26 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Ale aż tak mocno pierścionki by dzwoniły?
Stuka metalicznie jak by ktoś młoteczkiem o cylinder pukał.
Tak samo miałem w starym silniku ale on walił podczas jazdy nawet.
A tu to nie wiem.
Ale docieram dalej.
Trudno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 19:49, 28 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Ja na razie mam 100 km nabite i wsio OK.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Nie 21:29, 28 Lip 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

Tulejki tłoka macie wyhuśtane i to tak dzwoni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19  Następny Strona 9 z 19

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->M 17 GAZELA
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group