Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->[m11] Różnice w oznaczeniach amotryzatorów.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
[m11] Różnice w oznaczeniach amotryzatorów. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Pawlasty
PostWysłany: Wto 23:10, 01 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

W temacie ze swoim remontem Ronin wkleił zdjęcia gdzie widać stare nakrętki i tą jedną nową. http://www.shlka.fora.pl/remont,37/m11-1961-ronin,3732-30.html Widać, że stare mają nacięcie na całej długości średnicy, a nowe tylko kilka mm.Ronin może ktoś u Ciebie zmieniał kiedyś jeden z amo i omyłkowo zakręcił nowy typ nakrętki i wcisnął ją "na chama". Wszystkie moje, które udało mi się rozebrać łapały gwint bez najmniejszego problemu, więc może masz do czynienia z jakimś składakiem... Ja mam problem z pękniętą sprężyną w jednym z tylnych więc chyba będę musiał kupić jakiś cały na allegro, bo wątpię, żeby ktoś sprzedawał samą sprężynę. One przynajmniej są takie same w starych i nowych typach Jezyk czy się mylę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 15:56, 02 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Sprężynę mogę poszukać Wesoly Bo myślę, że miałbym na zbyciu, więc dzisiaj albo jutro dam Ci znać Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Śro 17:01, 02 Lis 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Pawlasty wszystko jest możliwe, mój motocykl według tabliczki to rocznik 61 ale różnie mogło być. Na pewno ktoś przy motocyklu majstrował i na pewno motocykl leżał na obu stronach, więc bardzo prawdopodobne, że wymieniał nakrętki... Muszę poczytać Pancewicza dokładnie bo teraz to mnie zbiłeś z tropu zupełnie tym cytatem przewala oczami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Śro 18:00, 02 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Poczytaj poczytaj Mruga jest sporo stron na ten temat, ze schematami itd... z resztą wiesz jak Pancewicz od środka wygląda Mruga jest też mowa o podkładkach filcowych stosowanych we wcześniejszej wersji amo, o wciskaniu tulejek met-gum i o tym, że nie są one ze sobą na stałe połączone... sporo wiedzy, która wyczerpuje jakiekolwiek wątpliwości na temat budowy i zasady działania Mruga

Drix jeśli znajdziesz to ja chętnie Mruga Napisz wtedy pw co i jak Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->[m11] Różnice w oznaczeniach amotryzatorów.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group