Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Ogólne->SHL - V-max

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
SHL - V-max <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Doli_M11
PostWysłany: Czw 23:12, 03 Sie 2006 Temat postu: SHL - V-max


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Witam!
W danych technicznych jest napisane ze SHL M11 pociągnie 90km/h... ile wyciągaja wasze maszyny? oraz jak mozna podrasowac silnik nie skracajac jednoczesnie jego zywotnosci... ciekawi mnie czy stozkowe filtry powietrza tak reklamowane na allegro rzeczywiscie daja jakikolwiek przyrost mocy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Pią 9:23, 04 Sie 2006 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

tak jak w większości polskich jednośladów i nie tylko wartości podane w danych technicznych są zaniżone, wynika to z wzorów konstrukcyjnych, po prostu skonstruowana jednostka ma zazwyczaj większą moc Wesoly
każda SHLka w dobrym stanie bez problemu wyciąga 100 km/h (silnik fabryczny, bez przeróbek!)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Pią 12:43, 04 Sie 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Tzn moim zdaniem po prostu w czasach gdy np SHL M11 byla produkowana jakosc oleju i paliwa nie byla taka jak dzis... w prawdzie wtedy nikt nie rozrabial jej z woda ale nie bylo 98 oktanowej Wesoly
aha ... no i jak z tym stozkowym filtrem powietrza? oplaca sie kupic? czy ktos go ma?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Pią 15:41, 04 Sie 2006 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

stozek to po pierwsze bedzie glupio wygladal w shlce, a po drugie nic nie da.
jak chcesz sprawdzic ile ci da stozek to zdejmij gumowa koncowke od filtra powietrza i sprawdz czy bedzie lepiej. nic nie poczujesz.

stozek moze dac ok 1KM ale w samochodach ktore maja po 100KM
czyli 1%
ile da w SHLce? 1% z 9KM (ok 7 kW) to 70 WATÓW (przy optymistycznym założeniu)
więc jak bez włączonych świateł.

tyle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Pią 21:07, 04 Sie 2006 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

gawin napisał:

ile da w SHLce? 1% z 9KM (ok 7 kW) to 70 WATÓW (przy optymistycznym założeniu)

dokładnie Wesoly wszystkie te stozki itp na allegro to jedna ściema dla łebków Wesoly w takich małych silnikach to nic nie daje, zamiast tuningowac jakiś mały motorek to po prostu za tą samą kase kup sobie mocniejszy Wesoly

co do tuningu shlki jest opisany na mojej stronce i jest to profesjonalny tuning tego motocykla jaki stosowali zawodnicy startujący na tych maszynach
co do prędkości to wtedy SHLki też latały ponad 100 Mruga bez przeróbek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Pon 19:53, 07 Sie 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Tak czytalem Wesoly dzieki za info...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 17:10, 19 Sie 2006 Temat postu:







nie wiem czy było ale zamiast filtru orginalnego który jest do dupy można założyć filtr papierowy z jawki mustang pasuje idalnie i daje lepsze efekty tzn nie przpuszcza syfu ponieważ jest zrobiony z papieru
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 14:56, 04 Paź 2006 Temat postu: filtr papierowy







Witam wszystkich.
Filtr papierowy załozony z jawki jest dobrym rozwiazaniem ale nie na długo ponieważ się szybko zabije i bedzie mulic silnik co będzie zwiazane z częstym jego wymjenianiem.I wydaje mi sie że z jawki jest troszke zamały proponowałbym może z malucha tylko tam fi wew. jest chyba innne niż fi zew. w gazniku.
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Czw 21:06, 05 Paź 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Dzieki wszystkim za info ale teraz juz wiem ze jedyna ingerecja w oryginalnosc mojej Ślicznej będzie przerobienie instalacji elektrycznej na 12 V Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 23:19, 14 Paź 2006 Temat postu:







Panowie jestem bardzo ciekaw jak przerobic instalacje na 12 v bo jakos nikt na żadnym forum jeszcze tego niezaprezentował.Moja hela na 19 ma prędkośc około 100
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Nie 16:44, 15 Paź 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Gadałem z ludzmi i z elektrykami i z tego co mi wiadomo to cewki nalezy przeinąc na 12 V, polączyc je tak aby łądowaly akumulator i cos tam jeszcze, ale nie jestem elektrykiem z fizyki jestem baaardzo słaby wiec szczegułow nie znam Jezyk Ale jak bede moja przerabial na 12V a bedzie to nie dlugo to dam znac co i jak Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 12:11, 10 Lis 2006 Temat postu:







Moja shl:
M11 175U
Silnik oryginalny, po remoncie bez przerobek jedynie zmieniony i dostrojony uklad zasilania.
Gaznik jest z mz etz 150-konstrukcja o wiele lepsza od pegaza i nie tylko łatwiej usprawnic gaznik ale przedewszystkim mozna dobrze go wyregulowac czego sie nie da w przyadku pegaza-jezeli sie myle to chcialbym zobaczyc taka shl ktora pali 2,5 l benzyny a silnik ciagnie bardzo dobrze w calym zakresie obrotów a do tego odpala na dwa kopniecia stojac wczesniej przez rok nieodpalany w garazu.

Co do osiagow maksymalnych nie polecam wykrecac na maxa naszych kochanych motorkow-nie sa to silniki wysokoobrotowe a przez to tez narazone na przegrzanie jezeli za dlugo jedziemy na pelnym gazie.

Predkosci maksymalnej nie moge dokladnie podac-co sami pewnie stwierdzicie ze mam racje gdyz wskazania licznika shl nie sa dobre.

Udalo mi sie jednak uzyskac o ok 5 km/h wiecej od mz etz 150 ktorą po mału ...ale wyprzedzilem.
Na liczniku mojej shl bylo ok 110km/h
Na liczniku mz ktora jechal kolega 115km/h

Z tego wynika ze gdybym pewnie mial licznik mz 150 to pokazywalo by mi 120km/h

Tak ze nie przejmujcie sie wskazaniami naszych licznikow bo to sa wartosci bledne.

a to ze ktos poda ze jechal 90km/h to rownie dobrze mogl jechac tak naprawde wiecej.

W swojej shl przestawilem wskazowke w liczniku a i tak nie pokazuje jeszcze dobrze...
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Pią 13:59, 10 Lis 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

No wskazania liczkia predkosci chyba nałatwiej stwirdzic czy sa prawdziwe jadac na maxa na rowni z kolega w samochodzie i wtedy bedziemy wiedzieli ile tak na prawde jechalismy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Pią 20:45, 10 Lis 2006 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

S-H-L napisał:

Gaznik jest z mz etz 150-konstrukcja o wiele lepsza od pegaza i nie tylko łatwiej usprawnic gaznik ale przedewszystkim mozna dobrze go wyregulowac czego sie nie da w przyadku pegaza-jezeli sie myle to chcialbym zobaczyc taka shl ktora pali 2,5 l benzyny a silnik ciagnie bardzo dobrze w calym zakresie obrotów a do tego odpala na dwa kopniecia stojac wczesniej przez rok nieodpalany w garazu.


moja pali 3 litry przy jeździe 90 we 2 osoby, pozatym odpaliłem ją po 30 latach za pierwszym szlagiem Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 16:01, 16 Lis 2006 Temat postu:







kurde a moje kiepsko pali ale to pewnie dla tego ze jest w oplakanym stanie jak na razie. na dniach rozkrecam ja i do dziela!!! Wesoly
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 1 z 6

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Ogólne->SHL - V-max
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group