Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Ogólne->SHL - V-max

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
SHL - V-max <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 21:58, 18 Maj 2008 Temat postu:







mi osiagniecie setki nie sprawia problemu, tylko to raczej przyjemne nie jest, zwlaszcza dla kieszeni Wesoly no i nie mam amortyzatora
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 15:24, 18 Lut 2009 Temat postu:







Moja gazela przed remontem szła 100-105 km/h.
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Śro 15:34, 18 Lut 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ponieważ u mnie prędkościomierz nigdy nie był sprawny, wiec mam pytanie, jaka prędkość jest na 3 biegu gdy silnik robi takie obroty, że już się bałem o przepalenie się żarówki przedniej??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 14:40, 20 Lut 2009 Temat postu:







max V i moc zalezy od dopieszczenia maszyny:) regulacji:) itd...
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 18:39, 20 Lut 2009 Temat postu:







Predkosc w tym motorku nie ma znaczenia Mruga
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 19:10, 20 Lut 2009 Temat postu:







Liczy się tylko przyjemność z jazdy, i duma, która nas rozpiera, gdy przechodnie podziwiają naszą piękną starą motoryzację
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 12:26, 22 Lut 2009 Temat postu:







Nie mam SHL, ale pochwale się moją WSK.

Jej prędkosc maksymalna to 91 km/h. Mierzona licznikiem rowerowym (wykalibrowanym) i dodatkowo tego lata Hondą CB 450 kiedy licznik Hondy wskazywał 90 km/h. Silnik po delikatnym planowaniu głowicy, polerkach w środku, korektach, super wyregulowany itp. Jednak sie da Wesoly

Ale nie o to chodzi tu. Przyjemnosc z jazdy jest największa kiedy ludzie do Ciebie machają Wesoly
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Nie 16:02, 22 Lut 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Może jestem radykalny w poglądach...
Ale stary motorek powinien być taki jaki wyszedł z fabryki. Dopuszczam oczywiscie drobne zmiany takie jak dzisiejszy mostek prosowniczy zamiast selenowego czy w Junaku poprawianie sytuacji olejowej. Żyłowanie klasyków dla mnie mija się z celem bo ścigacza z tego nie zrobimy. Tak samo choppera dobrego nie zrobimy z SHL-ki.
To są zwykłe zbrodnie na motocyklach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Czw 23:04, 16 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

moja jak przy niej pokombinowałem paliła raz spaliła 2,4 ale efekt zatarcie na trasie 350 kilometrowej w szczerym polu. Co miałem robić? rozebrałem w trasie i wymiana zapieczonych pierścieni. cały remont trwał ok. 45min. teraz robię generalny remont całego motocykla (M11 z 1966). z tego co się orientowałem jak będzie palić ok. 3,0 do 3,3 litra na setkę to wynik uznam za dobry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 22:10, 09 Maj 2009 Temat postu:







ja dzis z mojej gazelki wycisnalem prawie 110 km/h ,a to naprwde jest duze przezycie na takim motocyklu Jezyk
Powrót do góry
gazownik
PostWysłany: Wto 16:32, 14 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Odświeże troszke temat. Po odpaleniu swojej maszyny gdy ją kupiłem wyciągnołem ok 60km/h. Dodam że nie starałem się na maxa rozpędzić, Przejechałem ok 1km i teraz jest w fazie remotu. Po rozebraniu silnika okazało się że jest maskrycznie doje.... więc uznałem że ok 60k/h było ogromnym sukcesem baa, że ją wogule odpaliłem. Po remoncie ( staram sie jak naj dokładniej wszystko zrobić ) i dotarciu mam nadzieje że maszyna bedzie mi się dynamicznie rozpedzać do 70-80k/h co mi wystarczy do delektowania sie jazdą.

Pozdrawiam Mrek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcio
PostWysłany: Śro 15:16, 15 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Za sukces uznam 60 km/h na M05. Remont sie lada chwila skonczy wiec na wiosne ruszy w dorge Mruga

BTW: Czemu przejmujecie sie spalaniem ?! Jakby moj palil 7/100 to bym sie nie przejmowal.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Czw 14:18, 16 Gru 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Ja przejmuję się spalaniem bo motocyklem jeżdżę codziennie a nie tylko w słoneczne weekendy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 11:19, 17 Gru 2010 Temat postu:







Demmli napisał:
Może jestem radykalny w poglądach...
Ale stary motorek powinien być taki jaki wyszedł z fabryki. Dopuszczam oczywiscie drobne zmiany takie jak dzisiejszy mostek prosowniczy zamiast selenowego czy w Junaku poprawianie sytuacji olejowej.


Rzecz w tym, że w Junaku nie ma co poprawiać. Wszystkie te płacze i lamenty spowodowane są posiadaniem przez większość użytkowników wyeksploatowanych pomp olejowych. Wszystko sprowadza się do dobrania dobrej sztuki, ewentualnie przeszlifowaniem korpusu pompy dla uzyskania mniejszych luzów poosiowych. Gwarantuję, że smaruje wtedy jak wariatka. Jedno co rzeczywiście należy poprawić to uszczelnienie wtrysku oleju do łożyska stopy korbowodu.

Jeśli chodzi o 2T to korekta progów powstających w kanałach zasilających (króciec, kanały przepłukujące itd.) jest niemal koniecznością. Nawet nie dla podniesienia osiągów, ale dla zwiększenia trwałości silnika. Przynajmniej w teorii przy tych samych obrotach wzrośnie moment co powinno przełożyć się na możliwość używania niższych prędkości obrotowych (nie trzeba "piłować" silnika). Delikatne zwiększenie stopnia sprężania jest również jak najbardziej na miejscu (ale niekoniecznie - pamiętajmy o konserwatystach). Natomiast właściwe dobranie wyprzedzenia zapłonu ma niebagatelne znaczenie. Z praktyki mogę powiedzieć, że dane książkowe możemy wyrzucić za siebie. Dane dla benzyn o LO70 tracą na znaczeniu przy stosowaniu paliw o LO95 i wyższych. Wytłumaczenie jest bardzo proste - paliwo o większej liczbie oktanowej spala się ... WOLNIEJ od paliwa o niższej liczbie oktanowej. Zatem przyspieszenie zapłonu musi być większe. O ile to już trudno stwierdzić. Paliwo o wyższej liczbie LO spala się wolniej, trudniej je zapalić, a tym samym jest bardziej odporne na spalanie stukowe, co za tym idzie można zwiększać stopień sprężania. Przedstawiając konkretny przykład: W junaku wyprzedzenie ustawione jest fabrycznie na 1,26mm przed GMP. W moim egzemplarzu jeżdżę obecnie na 2,00mm przed GMP, różnica jest bardzo odczuwalna. Robiłem próby z wyprzedzeniem rzędu 3,00 i więcej (trudny rozruch, brak wolnych obrotów) natomiast na wyższych znów zmiana kąta wyprzedzenia była odczuwalna. Wyprzedzenie jest bardzo ważne - "albo palimy mieszankę, albo zawory". Zbyt późne wyprzedzenie skutkuje przegrzewaniem się silnika - niestety odczułem to na własnej skórze ;-) Tutaj kłania się problem z mechanicznym odśrodkowym przyspieszaczem zapłonu w Junaku i właściwym dobraniem statycznego wyprzedzenia, ale to już inna historia Wesoly
Powrót do góry
picek
PostWysłany: Sob 11:38, 18 Gru 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

stary masz racje jeśli chodzi o silniki 4t przy 2t nie jest to tak zależne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 3 z 6

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Ogólne->SHL - V-max
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group