Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W - Pawlasty

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Następny
SHL M11W - Pawlasty <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 22:42, 23 Lis 2011 Temat postu:







Nawet szybko udało Ci się wykonać tę część remontu. Życzę Ci powodzenia i czekam na nowe fotografie. Już w tej chwili wszystko pięknie wygąda, a co będzie jak skończysz... Ogromu tego piękna nie są w stanie określić żadne słowa.
Gdyby mi ten remont tak szybko szedł. No ale cóż brak kasy i jeszcze dobijająca świadomość, że po zmianie przepisów co do kategorii prawa jazdy nieprędo przejadę się shl-ką.
Powrót do góry
szczesk
PostWysłany: Wto 18:32, 13 Gru 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Pawlasty robisz coś przy swoim wiaterku, bo tak ucichło i się zaniepokoiłem Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Wto 18:36, 13 Gru 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Spoko spoko nie ma co się martwić Mruga Robić narazie robię niewiele, bo brakuje mi czasu. W tej chwili niestety uczelnia ma wyższy priorytet niż motor... ale w styczniu powinienem być w domu i myślę, że coś ruszy do przodu Wesoly A tak jak jestem w domu to trochę sobie poleruje, no i przyprowadziłem Ele do pokoju, żeby nie marzła Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Wto 18:58, 13 Gru 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

I jak udało ci się znaleźć tą pastę " kostkę"? Bo na polerowanie pastą tempo czy G3 to szkoda czasu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Wto 19:04, 13 Gru 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Jeszcze nigdzie nie szukałem. Skoczę jakoś na dniach zapytać tu w Zielonej Górze, a jak nie to u siebie w Krośnie zapytam a jak nie będą mieli to odezwę się do Ciebie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Wto 19:04, 13 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 20:32, 26 Gru 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Nie tak dawno temu zaopatrzyłem się w prawie kompletną lampę do M11 (brakowało tylko szkła) i przy okazji dźwignię ssania. Kupując lampę chodziło mi głównie o licznik, choć miał pękniętą szybkę. Myślałem poszukać czegoś z czasem i założyć, ale okazało się, że szybka znalazła się sama Wesoly Odezwał się do mnie kamil260 z forum i po trzech dniach miałem ją już u siebie. Przepolerowałem ją pastą tempo przy użyciu podkładki filcowej na wiertarce i powiem wam, że czasami wygląda jakby jej wcale nie było Mruga Dzięki Kamil! Wesoly Przepolerowałem też uchwyty kierownicy, klamkę, bębny i ogólnie większość co mi wpadło w ręce...

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Tak się to prezentowało przed założeniem nowej szybki

A oto i mój licznik Mruga

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Ramka jest troszkę krzywa i ma małe kropki rdzy, czy brudu ale to ma już swoje lata i ma prawo tak wyglądać, jednym słowem - zostaje tak jak jest Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pon 20:34, 26 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Śro 9:41, 28 Gru 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

motomaciey napisał:
Oryginalny lakier. Nie maluj jej całej, tam gdzie się da ubytki uzupełnij a całość wypoleruj

przecież ona miała całe błotniki pordzewiałe, jak ty to chciałeś ratować?
Nie rozumiem tego fioła ratowania byle jakiego, byle jak położonego na gołą blachę PRLowskiego lakieru. Ważne zeby pomalował na czarno jak w oryginale a nie łatanie i motocykl wygląda jak ze stodoły wyciągnięty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bromba111 dnia Śro 9:42, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Śro 10:28, 28 Gru 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Kolego, jako nowy użytkownik wypadałoby żebyś najpierw napisał coś o sobie w powitalni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 0:20, 10 Lut 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Dawno nie było żadnej aktualizacji, bo niewiele się dzieje. Ale w ostatnich tygodniach udało mi się zrobić całą instalację elektryczną i dostać prawą gumę zbiornika. Ogólnie koszt instalacji to około 30 zł, licząc około 30 metrów kabli 0,75mm2 i 1,5mm2 i złączki. Wszystko starałem się odtworzyć jak najbliżej oryginału, być może pomieszałem coś z oplotem, bo brakowało mi kilku jego fragmentów, dlatego wiązkę, która idzie do tylnej lampy owinąłem po prostu zwykłą izolacją. Korzystałem ze schematu w książce Pancewicza i wzorowałem się na szczątkach oryginalnego okablowania, które było cudem na kiju i musiałem brać poprawki Mruga Wprowadziłem też małe usprawnienie i dołożyłem do wiązki lampy tylnej kabel masowy, w razie jakby pojawiły się jakieś problemy z przejściem.

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Stanowisko pracy

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Zbiornik z nową gumą

[link widoczny dla zalogowanych]
Przy okazji pozdrowienia dla fanów żużla Mruga

[link widoczny dla zalogowanych]
A to kolekcja wspomagaczy, pomogły ogarnąć niektóre sprawy Jezyk

Niestety w najbliższym czasie raczej niewiele się posunie do przodu bo odkładam kasę na prawo jazdy, chyba, że na oldtimerbazarze coś dostanę za rozsądne pieniądze Mruga Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pią 0:23, 10 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 1:48, 10 Lut 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Powoli to powoli Wesoly Ale do przodu i to się liczy Wesoly
Dopalacze to widzę nie złe, każdy inny Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pią 21:23, 10 Lut 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2007
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Jak się jest znawcą i smakoszem to kazdy inny Wesoly
Byle do przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Wto 16:20, 14 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

A próbowałeś Lubuskie zielone? Całkiem całkiem jak dla mnie. Elcia powoli nabiera wyglądu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 20:54, 06 Sie 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Witam po dłuższej ciszy w moim temacie. W końcu przebrnąłem przez dosyć znaczący punkt w remoncie, ale o tem potem Mruga

Przez ten czas, SHL była trochę zaniedbana, ale oczywiście nie zapomniana. Wszystko przez dosyć ciężki semestr na uczelni, dodatkowo zrobiłem w końcu prawo jazdy, aby móc nią legalnie jeździć Wesoly Ogólnie mówiąc było sporo zajęć, które nie pozwalały pracować przy motocyklu, ale znajdowałem i dla niego trochę czasu.

Zaczynając od momentu, w którym ostatnio skończyłem relację...

Ogarnąłem sprawę amortyzatorów, wymieniłem wszystko co trzeba było wymienić, dwa musiałem poprawić, bo dosyć ciekły. Myślę, że wyszły całkiem dobrze, zobaczymy naprawdę jak się sprawują dopiero na drodze. Fotek dużo nie robiłem, ale zawsze coś się znajdzie.

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Korzystając z pierwszych cieplejszych dni postanowiłem trochę przewietrzyć swoje maszyny.

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Jakiś czas później udało mi się w końcu dostać siedzenie w rozsądnej cenie z całymi listwami, kupiłem pokrowiec na aukcji i spróbowałem swoich sił jako tapicer.

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

No i pora na kluczowy moment o którym wspominałem, wysłałem w końcu chromy (był 12 lipca)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

W międzyczasie zaopatrzyłem się w zasuwkę stacyjki, a widoczną na pierwszym zdjęciu naklejkę przykleiłem sobie na aucie, żeby każdy wiedział z kim ma do czynienia Jezyk
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Oczekując dalej na chromy dosłałem do tego samego zakładu kilka rzeczy do ocynku i "bawiłem" się trochę w polerowanie.

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Dorobiłem się także odstojnika i kilku drobiazgów.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

A także kilku gazet, których wycinki znajdziecie w dziale "Archiwum", a dokładniej TU: http://www.shlka.fora.pl/archiwum,26/artykuly-z-motoru-lata-50-te-i-60-te,6147.html

No i w końcu, dziś ( 06.08 ), po niecałym miesiącu przyszedł do mnie Mikołaj Mruga

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Chromy i ocynk wysłałem do firmy Rosik spod Leszna, zapłaciłem łącznie 387 zł (357 zł za chromowanie i 30 zł za ocynk). Czas realizacji to niecały miesiąc, bardzo dobry kontakt, cena moim zdaniem nie jest wygórowana a efekt mnie usatysfakcjonował. Na zdjęciach tego nie widać, bo robiłem je telefonem, ale wszystko jest tak jak ma być i jak będę chromował coś w przyszłości to na pewno skorzystam jeszcze raz z ich usług.

Tutaj ich strona internetowa: [link widoczny dla zalogowanych]

I to by było chyba na tyle jak narazie. Muszę jeszcze zająć się kołami i silnikiem, dokupić kilka detali i chyba będzie można zacząć myśleć o rejestracji i jeżdżeniu Mruga W sumie to koszt remontu przekroczył już trzykrotnie kwotę, za jaką kupiłem swoją Kleczkowską, i pewnie jeszcze nie raz ją przekroczy, ale... WARTO! Wesoly Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pon 20:56, 06 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michallres
PostWysłany: Śro 18:23, 08 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew

Teraz tylko na koła i silnik i można jeździć Wesoly
Chromy rzeczywiście tanio, ja płaciłem 500zł a elementów mniej niż u ciebie i w dodatku
czekałem 4 miesiące...
Wszystko idzie w dobrym kierunku, czekam na koniec prac Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 19:25, 08 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Pawlasty skąd wziąłeś odbłyśnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Następny Strona 5 z 17

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W - Pawlasty
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group