| Autor | Wiadomość | 
		
		  | PawelSHL | 
			  
				|  Wysłany: Śro 17:50, 04 Lis 2009 Temat postu: SHL M11W 1967r. |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 28 Paź 2009Posty: 66
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lubartów
 
 | 
			  
				| [link widoczny dla zalogowanych][/url][[ Oto moja SHL-ka. Wlasnie rozpoczynam remont, zaczne od silnika. W planach mam generalke wiec regeneracja walu lub kupno nowego, szlif cylindra(juz zrobiony, jest nowy tlok, pierscienie, sworzen) wymiana lozysk, simmeringów itd. Silnik juz czesciowo rozebrany, aktualnie szukam dobrego fachowca który mi zrobi wal. Mam pytanie czy siedzenie jest orginalne, jak myslicie? Chodzi mi o kolor czy taki powinien byc? Foto z remontu: [link widoczny dla zalogowanych] 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez PawelSHL dnia Śro 18:17, 04 Lis 2009, w całości zmieniany 4 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  |  | 
       |  | 
    
		
		  | maci3j11 | 
			  
				|  Wysłany: Śro 18:41, 04 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 14 Paź 2008Posty: 251
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Koźmin Wlkp.
 
 | 
			  
				| No motorek ladny:) Co do siedzenia zdaje mi sie ze nie jest oryginalne. Brakuje m.in. paska ktory znajduje sie na srodku.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | PawelSHL | 
			  
				|  Wysłany: Śro 19:37, 04 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 28 Paź 2009Posty: 66
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lubartów
 
 | 
			  
				| koledzy czy lepiej zrobic regeneracje starego walu czy moze kupic nowy (widzialem taki na Skuterdebica) Wal jeszcze w karterach ale widac, czuc ze do regeneracji. [link widoczny dla zalogowanych] 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | gabste91 | 
			  
				|  Wysłany: Śro 21:57, 04 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Elita forum
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 19 Cze 2008Posty: 812
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
			  
				| Kolego zapodaj wiecej fotek motorka bo wyglada na składaka niestety  w przodzie jest tylne koło, amorek skretu inne klamki wskazuja na model zwykły m11 dodaj wiecej fotek 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | PawelSHL | 
			  
				|  Wysłany: Śro 22:11, 04 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 28 Paź 2009Posty: 66
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lubartów
 
 | 
			  
				| Tak nie jest to 100% orginalu, przednie kolo juz mam, co do klamek to jakie powinny byc? [link widoczny dla zalogowanych] 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez PawelSHL dnia Śro 22:12, 04 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | JunaKiszka | 
			  
				|  Wysłany: Śro 22:39, 04 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 14 Paź 2009Posty: 177
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Łańcut
 
 | 
			  
				| 
   
	| PawelSHL napisał: |  
	| koledzy czy lepiej zrobic regeneracje starego walu czy moze kupic nowy (widzialem taki na Skuterdebica) Wal jeszcze w karterach ale widac, czuc ze do regeneracji. [link widoczny dla zalogowanych] |  
 jeżeli wał ma dobre rowki pod klin i gwinty to lepiej regenerować
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | drix1994 | 
			  
				|  Wysłany: Czw 9:03, 05 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Junior Admin
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 07 Sie 2008Posty: 1677
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: ok. Lublina
 
 | 
			  
				| napewno nie warto kupować nowego wału... tzn. ze skuterdebica czy z innych sklepów..bo obecna jakość produkcji jest do d.py.. więc lepiej szukaj szpeca który Ci go zregeneruje, albo kup używany w dobrym stanie.. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | ronin | 
			  
				|  Wysłany: Czw 10:18, 05 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Elita forum
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 09 Paź 2007Posty: 1021
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Katowice (Jaworzno)
 
 | 
			  
				| Siedzenie raczej nie oryginalne, plus to co poprzednicy wymienili. Zrób więcej zdjęć detali, bardziej czytelnych. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | arek33h | 
			  
				|  Wysłany: Czw 12:36, 05 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 05 Cze 2006Posty: 202
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Szczytno
 
 | 
			  
				| W siedzeniu nieorginalny jest pokrowiec. Licznik powinien być do 120 km/h. Brak zasówki stacyjki. Prawej manetki dokładnie nie widać i nie można określić. Kopniak od WSK. Lewa guma na kierownicy też nie orginalna. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | PawelSHL | 
			  
				|  Wysłany: Czw 17:35, 05 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 28 Paź 2009Posty: 66
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lubartów
 
 | 
			  
				| Wiekszosc tych detali które wymieniacie juz mam w orginale. Przy zakupie motoru widac bylo odrazu ze nie wszystko jest jak byc powinno ale jak go zobaczylem odrazu wiedzialem ze chce go miec i nadac mu fabryczny stan z przed lat.Moze nie bedzie to 100% orginalu tylko 90 dajmy na to ale moto robie dla siebie. zrobie nowe fotki i dodam jak najpredzej. Dzieki za spostrzezenia i uwagi. Czy na tak wyrobionym gniezdzie klina zaplon bedzie sie przestawial? [link widoczny dla zalogowanych] 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez PawelSHL dnia Czw 18:06, 05 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | drix1994 | 
			  
				|  Wysłany: Czw 20:22, 05 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Junior Admin
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 07 Sie 2008Posty: 1677
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: ok. Lublina
 
 | 
			  
				| Przestawić, to sie chyba nie przestawi, o ile dobrze dokręcisz śrubki. Wg. mnie przy takim rowku może ci kilna zrywać. Choć jak ustawisz dobrze zapłon i mocno magneto dokręcisz powinno się trzymać-przynajmniej ja tak mialem i było dobrze, nawet nieco bardziej zjechany rowek(na klina oczywiście :-D) miałem, ale jak masz silnik rozebrany to lepiej to wymienić. pozdro 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | PawelSHL | 
			  
				|  Wysłany: Pią 17:57, 06 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 28 Paź 2009Posty: 66
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lubartów
 
 | 
			  
				| Mam namiary na SHL m11W, jest 100% orgilalna(znam wlasciciela) niestety on nie chce jej sprzedac. Pojade do niego to przynajmniej zobacze co i jak powinno byc w orginale, klamki, manetki, licznik itd. Zwróccie uwage na amor skretu w moim moto, jaka inwencja twórcza poprzedniego wlasciciela  [link widoczny dla zalogowanych] 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | drix1994 | 
			  
				|  Wysłany: Pią 18:11, 06 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Junior Admin
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 07 Sie 2008Posty: 1677
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: ok. Lublina
 
 | 
			  
				| proszę  tu jest korbowód wg. mnie taki jaki ci trzeba. [link widoczny dla zalogowanych] O ile w WSK M21W2 jest taki sam jak przy SHL M11W. pozdro
 
 ps. oczywście ten korbowód jest obecnej produkcji.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 17:42, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | PawelSHL | 
			  
				|  Wysłany: Pon 16:08, 23 Lis 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 28 Paź 2009Posty: 66
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lubartów
 
 | 
			  
				| Koledzy mam kolejny problem. Rama w mojej SHL-ce ( na która mam papiery) jest spawana w jednym miejscu pod silnikiem i mocowania podnózek pasazera. Nie ciekawie to wyglada  Mam dróga lapsza rame ale numery nie beda sie zgadzac, co robic??? Chyba raczej ratowac, naprawiac orginalna rame? Poradzcie mi 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | PawelSHL | 
			  
				|  Wysłany: Pią 14:02, 04 Gru 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 28 Paź 2009Posty: 66
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lubartów
 
 | 
			  
				| Niestety remont sie przedluza ze wzgledu na braki finansowe:( Postanowilem ten czas wykozystac aby przygotowac sobie warsztat do naprawy mojej Eli. Zaadoptowalem do tego piwnice. Wbrew pozorom to dobry pomysl bo jest w niej piec do CO i w zimie mam cieplutko w moim niby warsztacie. Zbierajac gotówke robie przy motorze to co moge, czyli rozebralem czesciowo SHL ( blotniki oslony bak) przygotowalem do piaskowania i malowania. Dobry fachowiec chce za to 600zl ze szparunkami, czy to drogo? Dla mnie tak, wiec bede musial dlugo zbierac kase. Remont silnika tez jeszcze nie skonczony z tego samego powodu, zostalo mi tylko kupic nowe tarcze sprzeglowe i regeneracja walu. Teraz w wolnym czasie czyszcze Srubki, nakretki i inne drobiazgi. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  |  |