Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W 1967r.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
SHL M11W 1967r. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Doktor
PostWysłany: Pią 16:07, 04 Gru 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 836
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Piaskowanie rozumiem,nie ma nic lepszego...ale z braku kasy sam przygotuj blachy,szpachlowanie (tam gdzie trzeba,a zawsze coś się znajduje) Wesoly i papier ścierny,wtedy lakiernik taniej weźnie. Oczywiście będzie lamentował,że nie bierze odpowiedzialności i takie tam,ale "wykorzystanie" go do samego malowania to jest dobry pomysł.Sam tak zawsze robię,i wiozę do lakiernika weterany (a także samochód) gotowe i zmatowane. Tylko potem słyszę,że on nie wie jak to wyjdzie! Ale "gra warta świeczki"! Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pią 18:47, 04 Gru 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2012
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

PawelSHL napisał:
Koledzy mam kolejny problem. Rama w mojej SHL-ce ( na która mam papiery) jest spawana w jednym miejscu pod silnikiem i mocowania podnózek pasazera. Nie ciekawie to wyglada Smutny Mam dróga lapsza rame ale numery nie beda sie zgadzac, co robic??? Chyba raczej ratowac, naprawiac orginalna rame? Poradzcie mi

Ja bym ratował. Ostatnio widziałem rame z Junaka która miala odcietą podstawe siedenia (polowa ) ktoś to poszwajsował tak jakos dziwnie bo robił Chopera z jednym miesjcem. Po fachowym naprawieniu tego praktycznie nie było śladu ingerencji. A rama bez kombinacji zgadzajaca się z papierem to wg. mnie bardzo dużo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Pią 18:50, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 23:31, 04 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

hmm to co powiecie na to...Ja w swoim "wiatrze" mam ramę od m11...a na tabliczce znamionowej wybity jest numer silnika Wiatra, a reszta od m11...i mam dowód rejestracyjny na to...Co ja mam robić ?? pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Sob 0:36, 05 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

Nigdy nie mialem do czynienia ze szpachla, boje sie ze wyjdzie mi nie najlepiej a chcialbym zeby motor prezentowal sie super, lecz z drugiej strony chcialbym jak najwiecej zrobic przy motorze sam. Czy po pierwszym malowaniu podkladem musze go zmatowic przed druga warstwa? Wogóle ile warstw podkladu, jakim papierem zmatowic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Sob 13:51, 05 Gru 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2012
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Matowanie napewno nie zaszkodzi.
Papier "wodny" ok. 1000
Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Sob 13:51, 05 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irek
PostWysłany: Nie 1:37, 06 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

W zasadzie na każdej puszce z (lepszym) podkładem powinno być napisane jaką gradacją szlifować.
Z ciekawości dzisiaj spisałem
Dla podkładu NOVOL w sprayu gradacja opisana na sucho (S) i mokro (M)
S: P360 do P500
M: P800 do P1000
Dla podkładu akrylowego IVAT
S: P360 do P400
M: P600 do P800


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez irek dnia Pon 23:55, 07 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Pią 19:02, 11 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

[link widoczny dla zalogowanych]
Oto dalszy efekt remontu mojej SHL-i. Motor wypiaskowany (przy okazji dziękuje mojemu koledze który załatwił piaskowanie, kosztowało mnie to jedynie 6 Perełek Wesoly i pomalowany podkładem. Teraz będę szukał dobrego lakiernika który za rozsądne pieniądze to pomaluje no i musze sie pomęczyć i zrobić szablon do malowania zbiornika. Sory że tylko jedna fotka ale baterie mi jak na złość padły w aparacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Pon 18:22, 14 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

Mam pytanie, jak to rozebrać żeby wymienić łożysko i simmering? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Z góry dziękuje za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowak
PostWysłany: Pon 18:44, 14 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała

Widzę,że masz jeszcze oryginalne simeringi w metalowych obudowach.No niestety je możesz na straty spisać.A jak je wyjąć? Bierzesz jakiś kawałek pręta(czy czegoś podobnego) wkładasz go od strony układu zapłonowego pod kątem,tak aby się oparł o krawędź metalowej obudowy dolnego simeringa i uderzasz młotkiem w paru punktach.Ta obudowa jest nierozbieralna więc się nie martw ,że się skrzywi.Po prostu dasz tam nowy simering i po krzyku.Gdy wyciągniesz dolny simer będziesz wiedział co dalej zrobić Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 20:37, 14 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

ja mam nawet na zapasie taki sam w metalowej obudowie Jezyk a co do wybijania, to u mnie jakoś nie poszło... akurat wczoraj się "bawiłem" i nie udało mi sie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowak
PostWysłany: Pon 22:42, 14 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała

U mnie było bezproblemowo,parę mocnych strzałów i poszło.A bez wyjęcia simeringa łożyska nie wymienisz.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 22:53, 14 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

no wiem właśnie..no nic, jutro będę walił mocniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Wto 19:12, 15 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

Potrzebuje skanów, schematów skrzyni biegów silnika w2a lub w2. Nie moge na forum znaleść, znalazłem tylko do s32 i jak najwięcej dokładnych informacji na temat dystansowania skrzyni biegów, mile widziane jakieś fotki jeśli ktoś ma. Wogóle to może by ktoś kto jest dobrym mechanikiem wrzucił jakiś filmik jak się rozkłada i składa silnik shl (najlepiej Wiatra) i dystansuje skrzynie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 15:29, 12 Mar 2010 Temat postu:







Osobiście rozbierałem skrzynie z S32 ale mam trochę dokumentacji z W2.
Mam skany z jakiegoś katalogu. podam link na priv bo jeszcze nie mogę zamieszczać linków Smutny
Powrót do góry
PawelSHL
PostWysłany: Pią 17:58, 12 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

Poszperałem troche w necie i znalazłem katalogi tak wiec schematy skrzyni biegów już mam. Wał zregenerowany u golota( wygląda na fachową robotę) jest cały nowy koszyk sprzęgłowy więc mogę wkońcu składać silnik. dziś poczytam troche forum na temat na co składać silnik, hermetyk czy silikon bo nie mogę się zdecydować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W 1967r.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group