Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] 1968 marcin14_m4

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
[M11W] 1968 marcin14_m4 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
marcin14_m4
PostWysłany: Czw 20:18, 27 Sie 2015 Temat postu: [M11W] 1968 marcin14_m4


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Jak już pisałem w powitalni, jestem posiadaczem "lekko" wybrakowanej SHL-ki, czas najwyższy się nie zająć.
Kupiłem ją bez zapłony co było głównym powodem mojej niewiedzy, czy silnik w ogóle pali. Po dzisiejszym dniu wiem jedno... chodzi aż uszy bolą (głównie przez to że nie ma wydechu Mruga). Kupiłem zapłon na OLX od gościa, który twierdził, że na 100% będzie pasował... nie pasuje. Na szczęście znajomy ma WSK, szybki przeszczep i silnik chodzi, co najważniejsze.
Nie ma również łańcucha i tu będę miał pierwsze pytanie, na allegro są dwie długości, ile ogniw powinien mieć łańcuch do mojej SHL?
Chciałem wrzucić kilka zdjęć, ale wyświetla się komunikat, że nie mam jeszcze trzech wpisów, wiec nie mogę dodać adresów stron ze zdjęciami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monini
PostWysłany: Czw 20:47, 27 Sie 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

Dodaj byle jaki post, żeby nabić te trzy posty, a ja potem usunę a fotki będziesz mógł dodać. Co do łańcucha sprawdź te tematy Wesoly
http://www.shlka.fora.pl/ogolne,1/wybor-lancucha,4042.html
http://www.shlka.fora.pl/silnik-i-skrzynia-biegow,15/m-11-lancuch-sprzeglowy,2185.html
Http://www.shlka.fora.pl/silnik-i-skrzynia-biegow,15/lancuch-sprzeglowy,9191.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Czw 21:44, 27 Sie 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

W zasadzie mój poprzedni wpis był trzecim, więc tym razem powinno się udać Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki monini za podesłane tematy, jednak co do ilości ogniw nie ma tam informacji, myślę ze zakupie łańcuch z 122 el. jest ich więcej w sprzedaży, chociaż nie jestem pewny czy powinienem się tym kierować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Czw 23:00, 27 Sie 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Jeśli chodzi o napęd w Wiatrze to łańcuch napędowy powinien mieć 118 ogniw.122 ogniwa miały modele M-06U,M-06T,M11,M11 Lux.W modelu M17 czyli popularnej Gazeli było zaś 120 ogniw.

Zębatka przednia w M11 W miała 15 zębów zaś tylna 42.

Co do łańcucha polecam czeski wyrób firmy Favorit.Są na allegro ale też i w sklepie skuter-dębica.

Tylną zębatkę upolowałem na allegro,zaś przednią miałem dorobioną w epoce przez mojego dziadka.

Mam nadzieję,że pomogłem.

Z poważaniem-Administracja


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Pią 7:12, 28 Sie 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Hokunin pomogłeś i to bardzo, dzięki wielkie. Teraz tylko zakupić odpowiedni łańcuch, wydech i pierwsza jazda próbna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Śro 20:29, 02 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Założyłem dzisiaj wydech do mojej SHL-ki, wreszcie można było posłuchać jak chodzi silnik, uważam że jest w naprawdę dobrym stanie, choć nadal nie wiem jak jeździ. Szukałem łańcucha z 118 el, nigdzie takiego nie znalazłem, zastanawiam się czy nie kupić dłuższego np. 122 bo takich jest sporo i te 4 el. wyrzucić, co o tym sądzicie? Przed jazdą czeka mnie jeszcze rozbieranie kół, bębny są zapieczone, że ledwo można ją upchać Wesoly Pytanie do Was, dużo jest z tym roboty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 21:38, 02 Wrz 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Widzę, że miałeś chyba niewielkie doświadczenie z motocyklami. Z nami na pewno nadrobisz zaległości. Mruga
Tak się najczęściej robi z łańcuchem, że kupuje się przeważnie dłuższy i się go skraca.
O co chodzi z tymi bębnami?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Śro 21:45, 02 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Trafiłeś w 10 Towot Wesoly Tak też zrobię. Jeśli chodzi o bębny, chyba szczęki trzymają, bo strasznie ciężko jest w ogóle obrócić kołem, o pchnięciu do tyłu nawet nie ma co mówić, całkiem blokuje tylne koło, motor długo stał podejrzewam, że rdza swoje zrobiła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 21:48, 02 Wrz 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Postaw na podnóżek i sprawdź jak te koła się kręcą. W pierwszej kolejności sprawdź jeszcze, czy nie masz może przypadkiem zbyt mocno naciągniętej linki i pręta hamulca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Śro 21:54, 02 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Kręcą się ciężko, nawet bardzo, spróbuje jeszcze tak jak piszesz popuścić naciąg, może trochę odpuści ten hamulec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Śro 22:49, 02 Wrz 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

marcin14_m4 napisał:
Szukałem łańcucha z 118 el, nigdzie takiego nie znalazłem, zastanawiam się czy nie kupić dłuższego np. 122 bo takich jest sporo i te 4 el. wyrzucić, co o tym sądzicie?


Słabo szukasz Wesoly

Jak już wcześniej pisałem kupiłem ten:

[link widoczny dla zalogowanych]

Co do tylnej zębatki kupułem tu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem zadowolony,więcej z napędem wydziwiać myślę nie trzeba.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hokunin dnia Śro 22:56, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Czw 10:27, 03 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

A widzisz pewnie dla tego nie mogłem znaleźć bo wpisywałem w wyszukiwarce "łańcuch SHL" Wesoly Ale wielkie dzięki za linki, obejdzie się bez kombinacji ze skracaniem Mruga Jeszcze słówko na temat tych hamulców, tylny w ogóle nie odbija, to cięgło na bębnie chodzi bardzo ciężko, musiałem je cofać młotkiem bo nawet drgnąć nie chciało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 10:51, 03 Wrz 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2244
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zapieczone ramie hamulca. Pewnie wszedł piach i kurz i dlatego stanęło. Jak zdejmiesz koło i wyjmiesz szczękotrzymacz to wymontuj go i przesmaruj. Jest to element który przechodzi przez szczękotrzymacz i rozpiera szczęki wewnątrz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Czw 12:11, 03 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Tak tez właśnie zrobię Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Wto 21:21, 08 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Zabrałem się dzisiaj ze ten hamulec. Tak jak od początku było przypuszczane, ramię hamulca było strasznie zapieczone, w tej chwili można je obrócić palcami Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]
Założyłem dzisiaj też inny iskrownik, bo ten który miałem od kolegi musiałem oddać i tu mam pewien problem. Motor pali i chodzi na wolnych obrotach, trochę nie równo, ale myślę że regulacja gaźnika pomoże, jednak silnik, w ogóle nie chce wejść na wysoki obroty, po dodaniu gazu nic się nie dzieje. Gaźnik dzień wcześniej czyściłem. Czy może to być winna tego iskrownika, na kolegi reagował na gaz. Co sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 1 z 6

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] 1968 marcin14_m4
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group