Autor |
Wiadomość
|
halcik
|
Wysłany: Pią 14:18, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2245
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Niemożliwe, że nie pasuje. Ten od WSK125 nie wchodzi w kanał i nie dociska simeringu wewnątrz 3 karteru. Nie ma też stabilizacji i zapłon można ruszyć na boki, a przy tym który ja podałem, kołnierz wewnętrzny wchodzi i dociska simmering i dodatkowo ten pierścień stabilizuje zapłon na swoim miejscu. Może ktoś coś grzebał przy silniku?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pią 14:18, 11 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Pią 18:20, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
No poważnie nie pasował, a ten z WSKi podszedł idealnie i nie ruszał się na boki, siedział ciasno. Może i grzebał, ale w jaki sposób, możliwe że zmienił coś co powoduje że iskrownik z WSKi pasuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pią 18:34, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Jaką masz podstawę zapłonu, taką ???
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy taką...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Pią 19:13, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Tą drugą, bez tego rantu na środku. Przez ten rant iskrownik nie dochodził, odstawał i bujał się na boki.
Zmieniłem dzisiaj przerywacz na nowy i w połowie sukces, bo silnik wkręca się na obroty, ale już na nich zostaje. Od momentu odpalenia cały czas obroty na max. Próbowałem regulować gaźnik, ale żadnej reakcji na kręcenie śrubkami. Nie wiem już co robić...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin14_m4 dnia Pon 17:48, 14 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Wto 20:54, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Jak to często w takich przypadkach bywa przyczyną problemu była pierdoła, linka gazu przy gaźniku była wykręcona za bardzo, co powodowało, że już na wstępie przepustnica była otwarta niemal na max Udało się dzisiaj zrobić pierwszą jazdę Nie długo bo nie ma jeszcze świateł, hamulce też trochę słabe, ale mogę stwierdzi, że jedzie się na prawdę super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 22:00, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2245
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Pisałem Ci, że przepustnica powinna całkowicie zamykać światło gaźnika. Ale i tak najważniejsze że już działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Śro 20:49, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Halcik, trochę mnie na to naprowadziłeś, przyznaje Muszę zrobić hamulce, bo co mi z tego się rozpędzę jak nie ma się już jak zatrzymać, zastanawiam się czy kupić nowe komplety hamulców, czy nabijać nowe okładziny. Co polecacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś takiego jest warte założenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Nie 21:34, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Odebrałem w piątek koła od tokarza, który pasował mi hamulce, efekt jest bardzo dobry. Jednak w dalszym ciągu mam problemy z prądem, ten iskrownik coś szwankuje, nie działa tak jak powinien. Chyba zdecyduję się na CDI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Czw 17:12, 22 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Mam małe pytanie, czy ktoś z forumowiczu używa, lub korzystał z takiej lampy?
[link widoczny dla zalogowanych]
na takim sprzęcie ustawi się zapłon?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pipi
|
Wysłany: Czw 22:11, 22 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Ustawi, spoko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 23:36, 22 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Potwierdzam, jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Pią 11:07, 23 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki, lampa zamówiona.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin14_m4 dnia Pią 11:08, 23 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Śro 18:59, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Ustawiłem dzisiaj zapłon w mojej SHL, muszę jeszcze zregenerować manetkę gazu, bo jest bardzo luźna i jak się jej nie trzyma to motor gaśnie. Zauważyłem, że podczas szybkiej jazdy trzepie kierownicą, co może być przyczyną? Centra koła, choć nie wygląda żeby była. Amortyzatory? Miał ktoś podobny przypadek? W mojej nie ma amortyzatora skrętu, nie wiem czy każda miała, czy były egzemplarze bez i czy to też może powodować takie bicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 20:05, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Linka z obrotami nie ma nic wspólnego.
Podkręć obroty w gaźniku.
Tą skośną pionową śrubkę wkręcaj tak długo aż obroty będą odpowiednie.
Śrubka ta podnosi przepustnicę do góry.
Mi strasznie trzepało kierownicą jak zapomniałem dokręcić półkę od góry.
To są te dwie chromowane śruby wchodzące w golenie.
Daj znać czy pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 9:25, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Jeśli chodzi o linkę, to sprawdź jeszcze, czy pancerz nie ma luzu. Jeśli ma to musisz go skasować i dopiero wtedy zacznij majstrować przy gaźniku jak radzi paweł gazela.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|