Autor |
Wiadomość
|
WojtekH
|
Wysłany: Wto 8:27, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Przy silniku nie ma żadnej kostki kable wychodzą przez przepust. Do cewek są przylutowane nie ma łącznika poza tym ceramicznym pod bakiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 19:33, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Czerwony kabel i bezbarwny są przylutowane do cewek, tak jak wspomina Wojtek, natomiast przewód niebieski ma na końcu konektor oczkowy i przymocowany jest na śrubie przy przerywaczu (tam gdzie kondensator i cewka zapłonowa).
Oto zapłon na sucho:
I zamontowany:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Wto 21:25, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Teraz już wszystko wiem. Dziękować, dziękować, dziękować!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 20:55, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Sorry, że piszę post pod postem, ale mam pytanie odnośnie schematu instalacji, którą prawie wykonałem. W pierwszym poście Pawlasty wkleił zdjęcie schematu M11, a ja robiłem wg. schematy z Pancewicza ze strony 76. Wszystko ładnie, pięknie, ale w mojej instalacji nie ma sygnału dźwiękowego wcale, a stopu nie ma jak motocykl jest wyłączony. Do czego zmierzam, przed chwilą przyjrzałem się schematowi z Pancewicza i schematowi wklejonemu przez Pawlastego. Różnią się one podłączeniem do zacisku 47 i 52 w stacyjce. W schemacie z Pancewicza (str. 76) do zacisku 47 jest podłączony przewód, który idzie do sygnału dźwiękowego i dalej do światła STOP oraz drugi przewód, który idzie do prostownika i cewki ładowania. Do zacisku nr 52 nic nie jest podpięte. Natomiast w schemacie Pawlastego, do zacisku nr 47 podłączony jest przewód sygnału dźwiękowego i światła STOP, zaś do zacisku 52 przewód biegnący do cewki ładowania.
Czy ktoś się nad tym zastanawiał i czy jest to przyczyna przez którą nie mam klaksonu i światła STOP???
P.S. Pisząc o Pancewicza, mam na myśli "Naprawa motocykli SHL" J. Pancewicz i B. Przybylski.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez towot dnia Nie 21:16, 27 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Nie 21:59, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Oba schematy są ok zrób tak albo tak i musi grać. Aku masz podpięte ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 22:08, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Pewnie, że mam podpięty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Nie 22:12, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
To wg którego schematu masz podłączone? teraz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Wto 0:19, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wczoraj miałem podpięte według schematu ze str. 76 "Naprawa motocykli SHL", tzn. przewód do sygnału dźwiękowego i do prostownika miałem podłączone razem do styku 47 w stacyjce. Dzisiaj mam już wg schematu z tej biało-granatowej książki J.Pancewicza "Motocykle SHL" i ten chyba wydaje się właściwy, styk 47 - sygnał dźwiękowy, styk nr 52/32 do prostownika, u mnie dioda prostownicza. Według tego schematu instalacja prawie działa. Piszę celowo "prawie", bo problem jest w stacyjce, ale o tym w innym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez towot dnia Wto 0:20, 29 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pon 0:01, 25 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Pon 10:24, 25 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
Ooooooo. Przydała by się taka ściągawka do WSK 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pon 12:20, 25 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Zapytaj Picka, bo to on podesłał tego skana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piekarz
|
Wysłany: Pon 22:53, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Towot
Na stacyjce ówczesnej, nowej (sprawdzałem na 2 sztukach) też nie mam klaksonu i stopu przy podłączeniu STYK 47 do klaksonu a STYK 52 do uzwojenia zasilania.
Natomiast na stacyjce oryginalnej ale używanej mam klakson i stop ale jak włączam światła pozycyjne to pali mi się tylko z przodu a nie pali z tyłu i nie jest podświetlony licznik.
Podpowiedz proszę jak to wszystko podłączyć prawidłowo bo już krew mnie zalewa :-(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|