Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Samodzielne wykonanie instalacji elektrycznej

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Samodzielne wykonanie instalacji elektrycznej <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
WojtekH
PostWysłany: Wto 8:27, 03 Wrz 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Przy silniku nie ma żadnej kostki kable wychodzą przez przepust. Do cewek są przylutowane nie ma łącznika poza tym ceramicznym pod bakiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Wto 19:33, 03 Wrz 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Czerwony kabel i bezbarwny są przylutowane do cewek, tak jak wspomina Wojtek, natomiast przewód niebieski ma na końcu konektor oczkowy i przymocowany jest na śrubie przy przerywaczu (tam gdzie kondensator i cewka zapłonowa).

Oto zapłon na sucho:



I zamontowany:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Wto 21:25, 03 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Teraz już wszystko wiem. Dziękować, dziękować, dziękować!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Nie 20:55, 27 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Sorry, że piszę post pod postem, ale mam pytanie odnośnie schematu instalacji, którą prawie wykonałem. W pierwszym poście Pawlasty wkleił zdjęcie schematu M11, a ja robiłem wg. schematy z Pancewicza ze strony 76. Wszystko ładnie, pięknie, ale w mojej instalacji nie ma sygnału dźwiękowego wcale, a stopu nie ma jak motocykl jest wyłączony. Do czego zmierzam, przed chwilą przyjrzałem się schematowi z Pancewicza i schematowi wklejonemu przez Pawlastego. Różnią się one podłączeniem do zacisku 47 i 52 w stacyjce. W schemacie z Pancewicza (str. 76) do zacisku 47 jest podłączony przewód, który idzie do sygnału dźwiękowego i dalej do światła STOP oraz drugi przewód, który idzie do prostownika i cewki ładowania. Do zacisku nr 52 nic nie jest podpięte. Natomiast w schemacie Pawlastego, do zacisku nr 47 podłączony jest przewód sygnału dźwiękowego i światła STOP, zaś do zacisku 52 przewód biegnący do cewki ładowania.
Czy ktoś się nad tym zastanawiał i czy jest to przyczyna przez którą nie mam klaksonu i światła STOP???
P.S. Pisząc o Pancewicza, mam na myśli "Naprawa motocykli SHL" J. Pancewicz i B. Przybylski.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez towot dnia Nie 21:16, 27 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Nie 21:59, 27 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Oba schematy są ok zrób tak albo tak i musi grać. Aku masz podpięte ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Nie 22:08, 27 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Pewnie, że mam podpięty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Nie 22:12, 27 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

To wg którego schematu masz podłączone? teraz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Wto 0:19, 29 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Wczoraj miałem podpięte według schematu ze str. 76 "Naprawa motocykli SHL", tzn. przewód do sygnału dźwiękowego i do prostownika miałem podłączone razem do styku 47 w stacyjce. Dzisiaj mam już wg schematu z tej biało-granatowej książki J.Pancewicza "Motocykle SHL" i ten chyba wydaje się właściwy, styk 47 - sygnał dźwiękowy, styk nr 52/32 do prostownika, u mnie dioda prostownicza. Według tego schematu instalacja prawie działa. Piszę celowo "prawie", bo problem jest w stacyjce, ale o tym w innym temacie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez towot dnia Wto 0:20, 29 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 0:01, 25 Lis 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Pon 10:24, 25 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

Ooooooo. Przydała by się taka ściągawka do WSK 125

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 12:20, 25 Lis 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Zapytaj Picka, bo to on podesłał tego skana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piekarz
PostWysłany: Pon 22:53, 02 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Towot

Na stacyjce ówczesnej, nowej (sprawdzałem na 2 sztukach) też nie mam klaksonu i stopu przy podłączeniu STYK 47 do klaksonu a STYK 52 do uzwojenia zasilania.
Natomiast na stacyjce oryginalnej ale używanej mam klakson i stop ale jak włączam światła pozycyjne to pali mi się tylko z przodu a nie pali z tyłu i nie jest podświetlony licznik.
Podpowiedz proszę jak to wszystko podłączyć prawidłowo bo już krew mnie zalewa :-(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Samodzielne wykonanie instalacji elektrycznej
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group