Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->"Nierówna" iskra.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
"Nierówna" iskra. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 11:29, 22 Lis 2009 Temat postu: "Nierówna" iskra.







Panowie mam taką dziwną przypadłość. Nie zawsze widzę iskrę na świecy. Jeśli jest - to jest duża i fioletowa - ale tylko wtedy, gdy porządnie kopnę w starter. Przy leciutkich "kopniakach" nie ma zmiłuj. W dodatku ciężko jest odpalić Elę jak jest zimna. Jak już chodzi - jest ok - wkręca się na obroty, nie gaśnie. Stawiam na kondensator, ale boję się że to może być cewka.... Cewka zapłonow została trochę przesunięta na dół, żeby nie ocierać o koło zamachowe. Czy to tezmoże być przyczyną? Jak myślicie?
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Nie 12:27, 22 Lis 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

najpierw sprawdź fajke!! potem przewód W.N. i na końcu cewkę. Kondensator raczej nie, bo w ogóle byś miał problem, żeby odpalić.. i na obroty by sie nie wkręcał. W moim temacie (m11w zimna pali - goraca nie_ jest w ostanim poście opisane jak posprawdzać ukł. zapłonowy... pozdro:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 12:55, 22 Lis 2009 Temat postu:







Dzięki Drix, przeczytałem twój temat bardzo dokładnie. Faktycznie fajka może być nieteges, bo ostatnio mi się "nie wykręciła" do końca Wesoly Problem jest, że nie mam niestety miernika, ale pojadę po całości metodą chałupnicząWesoly
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Nie 14:44, 22 Lis 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

a to choćby nawet zamiast fajki, wsadź drut miedziany...i to wystarczy żeby zauważyć czy to fajka czy nie. A taki omomierz 15 zł na targu Mruga a co do iskry to mi się wydaje, że dobra iskra powinna być za każdym razem, tylko mniejsza albo większa i kolor to taki biało-niebieski jakby...ale to raczej fajka albo cewka, a w ogóle jak nie masz książki J.Pancewicz "Motocykle SHL" to wejdź tu na stronę Wesoly [link widoczny dla zalogowanych] tam masz ładnie opisane różne dolegliwości silnika i czym mogą być spowodowane, pozdro Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 14:46, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 15:07, 22 Lis 2009 Temat postu:







Mam, ale dzięki - wersja elektroniczna też się przyda. Ponad 40 lat dla kartek to jednak wysiłek.
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Nie 15:20, 22 Lis 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

to jak masz książkę to nawet stronę Ci podam Wesoly od s. 83 Wesoly - sam musiałem ostatnio z tego skorzystać..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->"Nierówna" iskra.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group