Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->[M11] Zapłon - ustawienie.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] Zapłon - ustawienie. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 23:01, 03 Cze 2007 Temat postu: [M11] Zapłon - ustawienie.







Jak sie ustawia zapłon??
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pon 8:16, 04 Cze 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

w polozeniu najwyzszym tloka przerywacz musi zaczynac sie otwierac. a po za tym na forum juz gdzies jest taki temat tylko teraz nie chce mi sie szukac
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 22:02, 04 Cze 2007 Temat postu:







dzięki
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 22:12, 03 Lip 2007 Temat postu:







Mam takie jeszce jedno pytanie czy jak styki otwieraja sie 1cm przed najwyższym położeniem tłoka to czy motor zapali na popych??
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Wto 23:22, 03 Lip 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Jak juz to na pych Wesoly Moim zdaniem zapali... ale moze sie dławic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Wto 23:45, 03 Lip 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

styki mają sie rozwierać 4,4 mm przed GMP

http://www.shlka.fora.pl/zaplon-ustawienie-t306.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barteq dnia Śro 0:02, 04 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Wto 23:57, 03 Lip 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Lub mówiąc w języku z lat z ktorych pochodzą nasze M11 - ZZ - Zewnętrzny Zwrot Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 0:09, 04 Lip 2007 Temat postu:







dzieki
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 8:50, 21 Sie 2008 Temat postu:







jeszcze jedno pytanie co do ustawienia zapłonu
czy w punkcie 4,4mm od góry platynka ma dopiero zacząć sie rozwiera?
a swoje max rozwarcie czyli 0,3-0,4mm ma osiagnoc jak tlok bedzie wyzej??
czy w punkcie 4,4 ma miec juz maxymalne rozwarcie?
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Czw 10:48, 21 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ma się zacząć rozwierać , jeżeli podłączysz żarówkę ma w tym momencie zgasnąć. Przerwa jest po co innego określa czas od którego ma zacząć sie indukować napięcie na uzwojeniu pierwotnym cewki zapłonowej.
Aby była mocna iskra napięcie nie może sie indukować ani za kłódko, ani za długo. Napięcie zaczyna sie indukować po zwarciu styków przerywacza.Po to jest właśnie ustalony rozmiar przerwy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 23:07, 21 Sie 2008 Temat postu:







Nie zawsze jest 4,4mm. Jezeli masz gruba uszczelke pod glowica to tak ale jak cienka np 2,2 mm to nie. Najlepiej suwmiara Ci pomoże i godziny na kolanach przed Elką z błaganiem o iskrę Padam Rotfl
Powrót do góry
J_M_M
PostWysłany: Czw 23:32, 21 Sie 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poręba Górna

Co ma piernik do wiatraka? Jaka by uszczelka nie była to wyłapuje się GMP (lub ZZ jak woli Doli) i od tego punktu się liczy 4,4 mm.

Może być problem z dokładnością jak są duże luzy na łożysku korbowodowym i tulejce, ale z uszczelką pod głowicą nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 8:09, 22 Sie 2008 Temat postu:







Logiczne zgadza się Wesoly
Luzów niemabyć prawa bo wszystkie bebeszki nowe
Zapłon ustawiłem jak trzeba a SHL-ka nadal foszy i nie wkręca się na wysokie
czasem gaśnie na światłach
ogólnie masakra
w poniedziałek zaczynam od nowa
pokolei
zapłon, krocce dolotowei gaznik
jak to niepomoze to 5l. benzyny i zapałki.....
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pią 9:21, 22 Sie 2008 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

a kondensaotr ?? nie wkręca się na obroty to akurat może być jego wina Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 9:55, 22 Sie 2008 Temat postu:







tez nowy
a przy okazju wie ktoś jak sprawdzić kondensator czy dobry??
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->[M11] Zapłon - ustawienie.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group