Autor |
Wiadomość
|
J_M_M
|
Wysłany: Pią 14:14, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poręba Górna
|
Na samym początku omomierz czy nie ma zwarcia. Jeśli zwarcia nie ma to najlepiej induktorem czy ma przebicie z tym że trzeba by się poruszać poniżej napięcia przebicia dielektryka.
Jest jeszcze prostsza metoda, ale to musisz mieć kolege który się zgodzi na włożenie kondensatora w jego motor i sprawdzenie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J_M_M dnia Pią 17:59, 22 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Pią 17:02, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Nowy nie znaczy dobry...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marianek_spox
|
Wysłany: Wto 12:00, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
kondensatory nie psują się tak szybko Jeśli zapłon nie daje się ustawić to hmm sprawdziłbym czy czop wału nie jest ukręcony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|