Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Brak iskry i przebicie na masę

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Brak iskry i przebicie na masę <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
barteq
PostWysłany: Nie 21:55, 02 Sie 2009 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Iskre sprawdzasz na samym przewodzie czy na świecy ?
Jaką masz przerwe na przerywaczu ? sprawdź czy przerywacz wogóle się rozwiera podczas ruchu magneta, czy platynki równo sie schodzą, czy nie są wypalone, czy przewód do gaszenia nie jest podłączony do masy, czy z krzywka wszystko jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 20:56, 17 Sie 2009 Temat postu:







czy to w jaki sposób zwierają się platynki ma jakieś znaczenie?? U mnie stykają się nie pełną powierzchnią bo takie jakieś felerne były czy to może być przyczyną niedomagania??
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pon 21:00, 17 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Jak nie są przypalone to , nawet trochę krzywe powinny grać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 12:55, 18 Sie 2009 Temat postu:







są nowe ale tak zrobione że jak wszystko jest złożone to one dotykają się pod kątem tak krawędzią a nie cała powierzchnią.
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Wto 14:07, 18 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A prąd przewodzą? Kwadratowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Śro 15:10, 11 Lis 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

I ja mam problem z iskrą-
muszę krótko przedstawić historie motocykla
poprzedni właściciel i zarazem pierwszy właściciel jadąc wywrócił się na nim i odstawił nie jeżdżąc, przestał tak ze 30 lat.
Nie ma iskry na świecy, odpiąłem przewody wychodzące z silnika, nadal nie ma, wymiana świecy również nic nie poprawiła, wymiana fajki i świecy też nie spowodowała powrotu iskry.
W przewód wysokiego napięcia włożyłem kawałek drutu miedzianego i kopie mnie, dotykam do cylindra iskrzy, podpinam świece do przewodu miedzianego i iskry brak- i co mu może być?
Zdjąłem pokrywę z magneta (bo tylko tyle zdążyłem wczoraj zrobić) iskrownik jak nowy, w żadnym z moich motocykli nie był tak czysty. Po wskazaniu licznika (który działa) mogę twierdzić że silnik nie był rozbierany nigdy.
Kto ma jakiś pomysł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Śro 15:25, 11 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

to ze cie kopie, nie znaczy ze bedzie iskra.
najprawdopodobniej nie jest odizolowane przylacze przewodow i sprezyny przerywacza od masy - musi to byc dobrze odizolowane podkladkami i dystansami.
w innym przypadku - bedziesz czul ze kopie, ale tak delikatnie.
prawidlowe kopniecie, ktore spowoduje przeskok iskry powinno byc naprawde konkretne i takie 'nieprzyjemne'.
Zacznij od tego - powinno pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Śro 16:10, 11 Lis 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Też tak myślę gawin - jedynie co to czy takie uszkodzenie, odizolowanie,mogło nastąpić w chwili uderzenie ( przewrócenia motocykla).
Zrobię zdjęcie przed demontażem, zobaczysz w jakim idealnym stanie jest iskrownik.
Zastanawia mnie jeszcze jedno czy możliwe jest że sam przewód jest gdzieś uszkodzony- tam jest przecież zwitek drutu miedzianego i jeśli by większość z nich była pęknięta to czy byłby właśnie taki rezultat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Śro 20:01, 11 Lis 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Zmień na początek przewód zapłonowy, sprawdź połączenia pomiędzy kondensatorem a przerywaczem, przeczyść styki przerywacza i ustaw prawidłową przerwę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Śro 20:14, 11 Lis 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Jutro się za to wezmę, muszę poszukać przewodu wysokiego napięcia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Brak iskry i przebicie na masę
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group