Autor |
Wiadomość
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 12:24, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Sygnał powinien być po włożeniu kluczyka.
Ale Marek na spokojnie przeanalizuj schemat.
Nasze rady na odległość nic nie są warte.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Nie 20:36, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Po włożeniu kluczyka ma trąbić chyba, że masz nienaładowany aku to tylko "pryka" malowałeś proszkowo więc najprawdopodobniej nie masz masy "-" na kierownicy i tyle. Pociągni na szybko przewód od "-" aku do przełącznika i ma trąbić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 22:21, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Jeszcze dzisiaj sprawdzałem podłączenie przewodów i niby jest wszystko ok. Przewód który prowadzi do silnika (czerwony ) złączyłem z przewodem ( + ) od akumulatora, podłączyłem pod nie zasilacz laboratoryjny 6V, a masę dałem z ramy . W ten sposób na całej instalacji mam prąd Wszystko działa oprócz sygnału. Jeżeli nic nie wymyślę, to zostawię ten temat do momentu wsadzenia silnika w ramę i zamontowaniu akumulatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 22:34, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Masz rację.
Spokój i cierpliwość też pomaga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Nie 22:42, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
sprawdź tak jak mówiłem ,powodzenia przy składaniu silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 22:59, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Z silnikiem też raczej miodu nie będzie Kartery złożyłem do kupy, lecz po przełożeniu silnika na boki słychać jak któryś tryb lata luźno na którymś z wałków Kręcąc wałem biegi wchodzą bez większych problemów, ale gdy tylko silnik przewracam na prawą stronę czar pryska rozłącza mi chyba 3 bieg. W wolnej chwili rozbiorę jeszcze raz silnik i zobaczę co tam spitoliłem
Dobrze że jeszcze nie poskładałem go o końca, więc szybko powinienem uporać się z tym problemem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Wto 10:15, 12 Lut 2013 Temat postu: wymiar tulejki dystansowej |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Mam pytanie odnośnie tulejki dystansowej pod zębatką na wale od strony łańcuszka sprzęgła. Jak rozebrałem to tam było "coś" ale na pewno się to nie nadaje. Pomóżcie jakie ma wymiary ta tuleja spróbuje ja dorobić. W katalogu części jest pod nr. 1 , czy jest ona do kupienia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 20:26, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Załóż kolego temat o remoncie swojego motocykla, a nie pytasz w moim temacie. W ten sposób nikt Tobie nie pomoże.
Ja nie widziałem tam żadnej tulejki tylko podkładkę dystansową sprężynującą. Pewnie coś zgubiłem
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Sob 22:52, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Remontu ciąg dalszy
Na dzień dzisiejszy moje wozidło wygląda tak
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabrałem się za polerkę i czyszczenie tłumika. Zalałem go ropą i próbowałem wypłukać. Ku mojemu zdziwieniu z drugiej strony nie wyleciała ani kropla Postanowiłem opukać lekko tłumik gumowym młotkiem i okazało się, że z wyleciało z niego kupa sadzy. Pewnie po montażu takiego zasyfiałego dochodziłbym długo dla czego silnik nie chce prawidłowo pracować Co do silnika, to prawie złożony. Kupiłem oringi uszczelniające wałek startera, lecz współczesne dostępne pod nazwą "DO SHL " okazały się cieńsze od oryginalnych. Przejdę się do sklepu z uszczelniaczami i oringami i z pewnością coś dopasuje. W przyszłym tygodniu planuje pierwszy odpał motonga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M17Kamil
|
Wysłany: Sob 23:12, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Izbiska
|
Czym malowałeś bak, osłony boczne? baza+ klar czy akryl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Sob 23:35, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Zbiornik paliwa, lampa przód, osłony boczne, błotniki - baza+klar, reszta proszek Szklanki amorków wymagały poprawy(zacieki), ale to zrobiłem już akrylem Na oko zero różnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrG
|
Wysłany: Nie 1:07, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
Podaj prosze nr. lakierow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Nie 10:21, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Użyj wyszukiwarki, specjalnie założyliśmy o tym temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 10:04, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
|
Witam.
Odnośnie rury wydechowej to może trzeba wytrawić np. kretem z wodą, jakiś czas temu wlałem roztwór do rury ,postało to kilka dni, to potem po opukaniu odpadały kawałki nagaru około 5mm grubości!
Generalnie to bardzo ostrożnie z tym syfem bo bardzo żrące, w rurze mieści się 3litry wody trzeba by ze 2 krety wsypać i oczywiście zaślepić wylot rury żeby nic nie wyciekało, postawić też trzeba w jakimś kącie i zabezpieczyć ,żeby nikt nie wywrócił bo jeszcze raz powtarzam jest to bardzo żrące!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 13:53, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
O krecie też myślałem, lecz ostatecznie zrezygnowałem z obawy że kwas uszkodzi środek tłumika- pewnie się mylę. Tłumik już założony i przepalony świeżymi spalinami Wczoraj odpaliłem po raz pierwszy po remoncie Muzyka dla uszu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|