Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->Remont M11 1966r. Marco

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Remont M11 1966r. Marco <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gazela
PostWysłany: Nie 12:24, 20 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Sygnał powinien być po włożeniu kluczyka.
Ale Marek na spokojnie przeanalizuj schemat.
Nasze rady na odległość nic nie są warte.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Nie 20:36, 20 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Po włożeniu kluczyka ma trąbić chyba, że masz nienaładowany aku to tylko "pryka" malowałeś proszkowo więc najprawdopodobniej nie masz masy "-" na kierownicy i tyle. Pociągni na szybko przewód od "-" aku do przełącznika i ma trąbić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 22:21, 20 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Jeszcze dzisiaj sprawdzałem podłączenie przewodów i niby jest wszystko ok. Przewód który prowadzi do silnika (czerwony ) złączyłem z przewodem ( + ) od akumulatora, podłączyłem pod nie zasilacz laboratoryjny 6V, a masę dałem z ramy . W ten sposób na całej instalacji mam prąd Mruga Wszystko działa oprócz sygnału. Jeżeli nic nie wymyślę, to zostawię ten temat do momentu wsadzenia silnika w ramę i zamontowaniu akumulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 22:34, 20 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Masz rację.
Spokój i cierpliwość też pomaga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Nie 22:42, 20 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

sprawdź tak jak mówiłem ,powodzenia przy składaniu silnika Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 22:59, 20 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Z silnikiem też raczej miodu nie będzie Zdegustowany Kartery złożyłem do kupy, lecz po przełożeniu silnika na boki słychać jak któryś tryb lata luźno na którymś z wałków Zalamany Kręcąc wałem biegi wchodzą bez większych problemów, ale gdy tylko silnik przewracam na prawą stronę czar pryska Zly rozłącza mi chyba 3 bieg. W wolnej chwili rozbiorę jeszcze raz silnik i zobaczę co tam spitoliłem Hyhy
Dobrze że jeszcze nie poskładałem go o końca, więc szybko powinienem uporać się z tym problemem Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiopa
PostWysłany: Wto 10:15, 12 Lut 2013 Temat postu: wymiar tulejki dystansowej


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Mam pytanie odnośnie tulejki dystansowej pod zębatką na wale od strony łańcuszka sprzęgła. Jak rozebrałem to tam było "coś" ale na pewno się to nie nadaje. Pomóżcie jakie ma wymiary ta tuleja spróbuje ja dorobić. W katalogu części jest pod nr. 1 , czy jest ona do kupienia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 20:26, 12 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Załóż kolego temat o remoncie swojego motocykla, a nie pytasz w moim temacie. W ten sposób nikt Tobie nie pomoże.
Ja nie widziałem tam żadnej tulejki tylko podkładkę dystansową sprężynującą. Pewnie coś zgubiłem Hyhy


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 22:52, 16 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Remontu ciąg dalszy Hyhy
Na dzień dzisiejszy moje wozidło wygląda tak
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabrałem się za polerkę i czyszczenie tłumika. Zalałem go ropą i próbowałem wypłukać. Ku mojemu zdziwieniu z drugiej strony nie wyleciała ani kropla Zdziwiony Postanowiłem opukać lekko tłumik gumowym młotkiem i okazało się, że z wyleciało z niego kupa sadzy. Pewnie po montażu takiego zasyfiałego dochodziłbym długo dla czego silnik nie chce prawidłowo pracować Hyhy Co do silnika, to prawie złożony. Kupiłem oringi uszczelniające wałek startera, lecz współczesne dostępne pod nazwą "DO SHL " okazały się cieńsze od oryginalnych. Przejdę się do sklepu z uszczelniaczami i oringami i z pewnością coś dopasuje. W przyszłym tygodniu planuje pierwszy odpał motonga Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
M17Kamil
PostWysłany: Sob 23:12, 16 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Izbiska

Czym malowałeś bak, osłony boczne? baza+ klar czy akryl?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 23:35, 16 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Zbiornik paliwa, lampa przód, osłony boczne, błotniki - baza+klar, reszta proszek Wesoly Szklanki amorków wymagały poprawy(zacieki), ale to zrobiłem już akrylem Mruga Na oko zero różnicy Hyhy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG
PostWysłany: Nie 1:07, 17 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

Podaj prosze nr. lakierow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Nie 10:21, 17 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Użyj wyszukiwarki, specjalnie założyliśmy o tym temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 10:04, 21 Lut 2013 Temat postu:







Witam.
Odnośnie rury wydechowej to może trzeba wytrawić np. kretem z wodą, jakiś czas temu wlałem roztwór do rury ,postało to kilka dni, to potem po opukaniu odpadały kawałki nagaru około 5mm grubości!
Generalnie to bardzo ostrożnie z tym syfem bo bardzo żrące, w rurze mieści się 3litry wody trzeba by ze 2 krety wsypać i oczywiście zaślepić wylot rury żeby nic nie wyciekało, postawić też trzeba w jakimś kącie i zabezpieczyć ,żeby nikt nie wywrócił bo jeszcze raz powtarzam jest to bardzo żrące!!!
Powrót do góry
Marco
PostWysłany: Czw 13:53, 21 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

O krecie też myślałem, lecz ostatecznie zrezygnowałem z obawy że kwas uszkodzi środek tłumika- pewnie się mylę. Tłumik już założony i przepalony świeżymi spalinami Hyhy Wczoraj odpaliłem po raz pierwszy po remoncie Wesoly Muzyka dla uszu Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny Strona 4 z 9

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->Remont M11 1966r. Marco
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group