Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->Remont M11 1966r. Marco

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Remont M11 1966r. Marco <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Pon 23:15, 11 Mar 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Powiem Ci marcoM11, że chciałbym aby moja Elka tak łądnie wyszła Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 9:13, 13 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

drix1994 napisał:
Powiem Ci marcoM11, że chciałbym aby moja Elka tak łądnie wyszła Wesoly


Wyjdzie i Tobie. Trochę zapału i chęci ( o kasie nie wspomnę ) i każdemu się uda Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 14:51, 13 Mar 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Wyjść wyjdzie, ale na pewno nie tak ładnie jak u Ciebie Wesoly Bo już popełniłem błąd zlecając lakiernikowi malowanie. Osłonę łańcucha pomalował bazą + klarem Wesoly A to powinienem dać do proszku razem z felgami...albo w zrobić w macie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Śro 14:51, 13 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 22:50, 30 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Do mnie już dzisiaj przyszedł zając Mruga
Wiosny jeszcze nie widać, więc w oczekiwaniu zakupiłem sobie kask.
Myślę że będzie pasował do jazdy na SHL-ce, zresztą oceńcie sami.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Sob 23:05, 30 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Może być Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 1:11, 31 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

No no.
Gratulacje, ładny.
Oj byłeś pewnie grzeczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 12:10, 01 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

paweł gazela napisał:

Oj byłeś pewnie grzeczny.

No właśnie nie za bardzo Mruga ale lak już przyniósł to niech będzie. Przecież mu teraz nie oddam Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 21:57, 08 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Nadszedł dziś długo oczekiwany dzień pierwszej przejażdżki Wesoly
Dwa lata remontu dobiegły końca. Po wyprowadzeniu motocykla z ciasnej kanciapy do garażu, trudno było się oprzeć pokusie przejechania choćby kilometra. Pod osłoną nocy i przy światłach ulicznych latarni pognałem moją Helcię parę kilometrów po osiedlowych ulicach. Pierwsze wrażenia są nie do opisania. Motocykl przeszedł pierwszy test pozytywnie, jedynie biegi wchodzą mało precyzyjnie przez ciasno spasowany wałek zmiany. Myślę że się wyrobi i będzie dobrze Mruga
Jutro jadę po nowy akumulator i na przegląd techniczny, jak pogoda dopisze to za dnia sprawdzę ją na dłuższym dystansie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pon 22:09, 08 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Fajnie. Zazdroszczę ci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Wto 1:13, 09 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Kolejna Elka wróciła na szosy, brawo. Ja swoją też pierwszy raz po remoncie nocą jeździłem Wesoly.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 23:11, 19 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Od pierwszej jazdy moją Helcią minęło parę dni, więc czas opisać jakie mam wrażenia z jazdy.
W ubiegłą niedzielę mimo problemów z elektryką, wybrałem się do Wągrowca do naszego forumowego kolegi Pawła (pawel gazela)
Trasa ok 80km w jedną stronę z małym błądzeniem Jezyk
[link widoczny dla zalogowanych]
W końcu mogłem obejrzeć z bliska Pawła Gazelkę i WSK jego syna
[link widoczny dla zalogowanych]
Muszę przyznać, że na żywo motocykle prezentują pięknie.
Podróż minęła bez większych przygód, jedyne to licznik przestał działać Hyhy Chyba za szybko jechałem Mruga
Powodem okazało się zablokowanie ślimacznicy w tylnym kole. Dziś wszystko rozebrałem, oczyściłem, nasmarowałem i działa jak ta lala Wesoly
Z elektryką nie mogę dojść do ładu. Po założeniu nowego akumulatora wszystko działało bez zarzutów, potem spaliło żarówkę pozycyjną w tylnej lampie i siadł bezpiecznik. Po wymianie żarówki i bezpiecznika wszystko szlaken trafen. Brak sygnału i światła z tyłu. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że światło STOP pali się teraz prądem z silnika a nie z aku jak było wcześniej.
Dzisiaj przejrzałem całą instalację i nic ciekawego nie stwierdziłem. Na dodatek teraz z przodu pali się tylko pozycja z przodu, i nic poza tym, a jak przekręcę stacyjkę na światła to jest tylko STOP z prądnicy silnika ( światło zapala się mocniej po dodaniu gazu )
Jeżeli sobie sam z tym nie poradzę, będę zmuszony odwiedzić zaprzyjaźniony warsztat Zalamany
Planuję jutro weekendowy wyjazd w rodzinne strony, a bez świateł to troszkę lipa.
Trochę to wszystko zagmatwane, ale może ma ktoś z Was jakiś pomysł co z tym zakichanym prądem ? Kwasny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Sob 10:14, 20 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Podejrzewam,że stacyjka psuje sprawę,z moją też były problemy,rozbierz całą i wyczyść jak najdokładniej,instalacje załóż według schematu. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 21:55, 20 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Potwierdzam
Miło było bo Marek to miły gość.
Elkę ma jak ta lala.
Jutro może go odwiedzę gazelą w Bydgoszczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 20:42, 10 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Coś dawno nie zaglądałem do własnego tematu Jezyk W zasadzie nic mądrego tutaj pewnie nie napisze Hyhy
Po remoncie zrobiłem ponad 1500 km na szczęście bezproblemowo i bezawaryjnie. Ze światłami doszedłem w końcu do ładu. Okazało się, że źle podłączyłem stacyjkę i miałem uszkodzoną kostkę pod zbiornikiem.
W między czasie zaliczyłem jedną glebę na mokrym przejściu dla pieszych Wstyd
Na szczęście skończyło się bez większych strat i dla mnie i dla Heli. Przez dwa dni nie mogłem chodzić z bólu kostek ( nie sądziłem że tak szybko można przebierać nogami ratując moto przed glebą ) Hela ma trochę przytarty przedni błotnik. Paweł gazela był świadkiem moich akrobacji.
Na własnej skórze przekonałem się że nie hamuje się na mokrych pasach i przestrzegam innych którzy tego nie wiedzą Kwasny
Poza tym zaczyna coś stukać w silniku, a w zasadzie w cylindrze. Podejrzewam dwie rzeczy. Tulejka korbowodu a la Pan Lubiński, lub nadmiernie zużyty tłok. Nie wiem jaki ma on już przebieg bo nie robiłem szlifu tylko wymieniłem pierścienie.
Pogoda dopisuje więc sezon się nie kończy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 21:50, 11 Paź 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Paweł coś wspominał w moim temacie, że odwiedzicie mnie w październiku jak będzie pogoda. Pogoda jest i co? Was nie ma Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny Strona 6 z 9

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->Remont M11 1966r. Marco
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group