Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->SZYBKA HELA fearie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Następny
SZYBKA HELA fearie <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Marco
PostWysłany: Sob 22:11, 07 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Coś Tobie spaprał ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 9:40, 08 Wrz 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jest założony temat o tym, że tulejka do sworznia tłokowego jest zakładana mosiężna, a nie z brązu i chyba dwóm osoba się zatarła. To jest w temacie pawła gazeli remont z tego co się nie mylę. U Tawota rozwaliło miejsce na klin na wale po odpaleniu silnika, u marcoM11 wał się zacinał w jednym miejscu. I to na tyle co zdążyłem sobie przypomnieć, doczytać. Żeby nie było, na pewno są ludzie u których wszystko gra dalej, a motorki śmigają, ot taki wypadek przy pracy razy kilka Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Nie 17:49, 08 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Zgadza się. Taki mały wypadek przy pracy, że musiałem tylko rozbierać cały silnik, nic wielkiego. Kolejny wał oddałem do Pana Marka Olachowskiego, nie była to tania regeneracja, ale jestem jak na razie mega zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 22:56, 08 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Ja wiem że mi spaprał ale byłem w mojej okolicy u gościa i tak mi łachę robił, więc wracam do pana L.
Ale podjadę osobiście do niego, powiem mu jak było ostatnio i poproszę o rzetelność.
A może się uda tym razem.
Inny może też by coś spaprał?
Zarzekałem się że nie oddam mu niczego do roboty ale.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 23:47, 08 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Dzisiaj zauważyłem że zaczyna mi coraz bardziej dzwonić w cylindrze. Po remoncie przejechane ponad 1500 km. Będę zmuszony chyba zwalić cylek i zajrzeć. Z wysyłką drugiego wału do pana L wstrzymam się do czasu postawienia diagnozy. Ale to może po sezonie Hyhy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 20:45, 11 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Blachy po ładnym wypiaskowaniu
Obczaję jakie kolory i po niedzieli zawiozę do proszku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pare rzeczy wypolerowanych
[link widoczny dla zalogowanych]
części do ocynku przygotowane
[link widoczny dla zalogowanych]
dwie szczęki już obite a bębny przetoczone
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 17:30, 12 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Cylinder wypiaskowany, pomalowany żaroodporną farbą i po ładnym!!!!! szlifie, tulejka z brązu fajnie spasowana ze sworzniem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Śro 21:34, 18 Wrz 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

A jak jest z tymi łożyskami krytymi. Usuwacie wszystkie te uszczelnienia boczne, czy można któreś zostawić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 22:35, 18 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Ja kupiłem zamknięte bo otwartych nie mieli i obustronnie odkryłem.
Uważam że łożysko musi być opłukiwane przez mieszankę lub olej porządnie.
Zamknięcie jednostronne nic nie daje bo zimering uszczelnia.
Dziś wymieniłem olej w amorkach i uszczelki.
Wziąłem się za licznik bo szkiełko było osobno z ramką i zank.
Mam chyba za małe szkiełko.
Czy ma ktoś może wymiar szkiełka do licznika????????????[/b]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Śro 22:36, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Czw 8:48, 19 Wrz 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Śrwdnica 57 mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Czw 20:16, 19 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Zawsze kupuję łożyska ZZ obustronnie zamknięte metalową osłoną i zdejmują osłonę od strony skrzyni korbowej. Ta osłona od strony simmeringu pomaga uszczelnić skrzynię korbową i chroni simmering przed uszkodzeniami. Od kiedy tak robię nigdy mi nie wypluło simmeringa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 21:55, 19 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Odebrałem dziś graty od malowania proszkowego.
Bajka- podkład czarny lub srebrny i lakier na to.
Coś fantastycznego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A wczoraj dałem nowe uszczelniacze i olej do amorów
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz czekam tylko na bębny i silnik ze szkiełkowania u Picka no i na chromy bo ocynk odbieram jutro
WojtekH temat licznika opanowałem.
Mam to szkiełko tylko dziś znalazłem podkładkę pod nie i już pasuje wszystko.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Czw 22:09, 19 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Pią 6:20, 20 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Dlaczego rafki kół pomalowałeś na czarno? ,a nie na szary jak było w oryginale Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 7:50, 20 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Bo helę robię dla syna a jemu nie podobają się szare i chciał chromowane a ja gdzieś taką z czarnymi widziałem i strasznie mi się to podobało więc są czarne.
Nie zależy mi na oryginale, no ale tylko felgi będą odbiegać od oryginału.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Pią 20:42, 20 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Każdy robi według własnego uznania mi to nie przeszkadza,ale osobiście bardziej podobają mi się szare Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Następny Strona 2 z 16

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->SZYBKA HELA fearie
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group