Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->Silnik z początku produkcji- różnice

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Silnik z początku produkcji- różnice <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
maly_sps
PostWysłany: Sob 0:01, 07 Wrz 2019 Temat postu: Silnik z początku produkcji- różnice


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 31 Sie 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam,
Właśnie remontuję silnik W2B z numerem poniżej 10 tysięcy i mam kilka pytań:
1. prawy karter posiada dwa otwory\ zawory? :
Do czego służą?

2. Wał korbowy posiada korbowód o oznaczeniu 16 HG (jak w Kobuzie) oraz dwa rowki samarujące i 3- rolkowe łożysko stopy na czopie fi21,2mm. Dodatkowo średnica otworów w przeciwagach wynosi fi 17,5mm
Montowano wały w takiej konfiguracji?

3. Otwory smarujące łożyska główne posiadają większą średnicę (fi około 3-4mm) w porównaniu do otworów z karterów o numerach około 80 tyś
To oryginał czy ktoś przerobił?

Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 6:39, 07 Wrz 2019 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

W2b to bodajże już wsk
1. Nie ma zdjęcia więc trudno zgadywać o jakie otwory ci chodzi.
2. Wał z końca produkcji, a przynajmniej przeciwwagi, choć łożysko z początku. Ogólnie te wału są same w sobie słabe że względu na użyte materiały i technologie, z drugiej strony wyjścia chyba i tak nie masz.
3. Nie mam zielonego pojęcia, choć jak piszesz ktoś mógł je przerobić dla lepszego smarowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maly_sps
PostWysłany: Nie 17:20, 08 Wrz 2019 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 31 Sie 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wczoraj porobiłem zdjęcie silnika, jednak nie mgę ich dodoać.
W jaki sposób dodać zdjęcia? ( wyskakuje mi komunikat o zabezpieczeniu przed robotami..)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 8:27, 09 Wrz 2019 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

NA forum są dwa poradniki
http://www.shlka.fora.pl/powitalnia,10/tutorial-dodawanie-zdjec,5473.html

http://www.shlka.fora.pl/wszystko-o-forum,9/nowy-sposob-dodawania-zdjec,9843.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maly_sps
PostWysłany: Pon 22:21, 09 Wrz 2019 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 31 Sie 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Dziękuję za podpowiedzi,
Poniżej zdjęcie karteru i otworów o które pytałem:

[link widoczny dla zalogowanych]

i foto otworów smarujących:

[link widoczny dla zalogowanych]

Będę wdzięczny za informacje do czego mogą słuzyć dwa otwory w prawym karterze i czy otwory smarujące łożyska są fabryczne czy może zostały przez kogoś poprawione.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maly_sps dnia Pon 22:33, 09 Wrz 2019, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 8:42, 10 Wrz 2019 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Znalazłem kartery które również mają taki nadlew, ale nie otwory. Patrzyłeś gdzie idą te kanały. Jakoś mi to nie pasuje, chyba że jest to rodzaj odmy prowadzonej gdzieś z wysoka lub dodatkowo coś tak jeszcze miałoby być. Ale co mogłoby być blisko zębatki zdawczej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MGrzegorz
PostWysłany: Czw 20:50, 26 Gru 2019 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

A otwory smarujące łożyska takie mają tam być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->Silnik z początku produkcji- różnice
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group