Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->[M11W] Mało mocy..

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11W] Mało mocy.. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Wto 20:26, 05 Paź 2010 Temat postu: [M11W] Mało mocy..


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Witam,
Panowie jest taka sprawa. Po remoncie - bez szlifu i na starym tłoku, pojeździłem jakiś czas spokojnie po polnych bezdrożach żeby się pierścionki (nowe) dotarły, a tydzień temu w sobote wybrałem się na dłużej. Zrobiłem kolo 30-40 km po polach ze zbyt krótkimi przerwami.

I wtedy doszło do tego, że pierścionki siadły Stracił moc podczas powrotu do domu, a pare dni później w ogóle się odpalić nie dało. Założyłem nowe i teraz docieram od nowa, powoli jeżdżąc na 2-gim biegu i ciutke gazu.

Lecz problem jest taki, że ewidentnie czuć, iż ubyło mu mocy.. na poprzednich pierścionkach jakoś lepiej chodził i się zbierał.

Ma ktoś pomysł czego to może być wina? Może to być dlatego, że są jeszcze nie dotarte?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 20:32, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 20:38, 05 Paź 2010 Temat postu:







Taki przypadek miałem kiedyś z Simsonem, tylko że tam wymieniłem tłok razem z pierścieniami, aż się przestraszyłem jak jeździłem bo mocy zero, ale jak się dotarł to już była rakieta. Przy samych pierścieniach moim zdaniem nie powinno tak być, no chyba że są naprawdę niedokładnie zrobione
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Wto 21:56, 05 Paź 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

choroba, to może faktycznie straszne niedoróbki, bo od razu po założeniu to w ogóle się zebrać nie mógł, ale jak przestawiłem kapkę zapłon to już się poprawiło. Ale kurde, poprzednie ustawienie było dobre.. chyba, że zapłon się jakimś cudem przestawił ? Tylko, że chyba źle przestawiłem, bo za pierwszym razem jak odpalam to jest problem, żeby go lekko przegazować, bo jakby nie nadąża przepalić paliwa? więc zapłon jest chyba za bardzo opóźniony ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 21:59, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 22:11, 05 Paź 2010 Temat postu:







a gładź cylindra nie dostała od tamtych pierścieni?
musisz docierać, z czasem pewnie wszystko się wyjaśni – oby pozytywnie
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Wto 22:16, 05 Paź 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

nie dostała tzn.? próg chyba się nieco zwiększył ale co więcej masz na myśli to nie wiem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 22:25, 05 Paź 2010 Temat postu:







mogłeś przytrzeć gładź cylindra (zniszczyć ją na jakiejś powierzchni). Po takiej przygodzie jak twoja, trzeba cylinder przynajmniej przelecieć honownicą.
A co dokładnie stało się z poprzednimi pierścieniami?
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Wto 22:30, 05 Paź 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Kurde, to mnie zdołowałeś. Nie zrobię szlifu, bo wtedy trzeba docierać go przez ponad 1000km...co by oznaczało, że sobie dupy po polach nie powożę...

Co do pierścieni. Co im się stało to nie wiem, nie znam się aż tak. Ten góry to mi pękł jak go zdejmowałem i z tego co zauważyłem, to od strony "ścieranej" był takie pionowe ślady, paski jakby. A od góry nowe pierścienie były cała czarne, a te po wyciągnięciu prześwitywały chromem. Konkretniej co im było to nie potrafię określić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 22:35, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotekkiti
PostWysłany: Czw 20:14, 07 Paź 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psk

kolego wg mnie to masz zatarty cylinder (te pionowe ślady) popatrz sobie dokładnie czy nie ma jakichś większych rys na gładzi cylindra. Po drugie sprawdz sobie czy nie za duży ma już luz tłok względem cylindra, bo w takiej sytuacji nic nie pomogą nowe pierścienie a tylko pogorszą. (połóż cylinder na gładkiej powierzchni stroną od głowicy do dołu, posmaruj olejem gładź i wpuść tłok, jeśli powoli spadnie w dół to jeszcze będzie się nadawał, jeśli szybko spadnie to już szlif praktycznie konieczny - oczywiście tłok bez pierścieni), następna sprawa, nie wiem jak jest wg książek do shl, ale docieranie do 500km jest wystarczające. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 15:24, 08 Paź 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

I się nie mylisz. Jest dokładnie tak jak mówisz. Tłok nie stawia większego oporu, wpada luzem niemalże. No nic. Dzięki za konkretną odpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->[M11W] Mało mocy..
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group