Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->[M11] tuning max

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] tuning max <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 17:06, 20 Lip 2008 Temat postu: [M11] tuning max







Znalazłem pewna strone gdzie jest opisane jak stiuningowac shlm11 zwiekszajac jej moc .Czy ktos moze probował tego na swojej shl m11.Co o tym sadzicie
[link widoczny dla zalogowanych] Padam Padam
Powrót do góry
arek33h
PostWysłany: Nie 18:50, 20 Lip 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 198
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

Myślę, że żyłowanie tych silniczków to czysty idiotyzm... Jednak jestem jak najbardziej za poprawianiem wszelkich niedokładności fabrycznych Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Nie 19:24, 20 Lip 2008 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Ja w stu procentach zgadzam się z Arkiem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 21:48, 20 Lip 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Wystarczy poprawić fabrykę i już jest niebo a ziemia Wesoly
Jedyny "tuning" jaki uznaję to polerowanie kanałów w cylindrze usunięcie progów i czyszczenie tłumika Jezyk Rotfl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Nie 22:15, 20 Lip 2008 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

zamiast powiększania kanałów lepiej założyć alum cylinder, wymiary okien są większe niż podane w przeróbce Wesoly podobnie jest z kątami otwarcia okienek, w końcu ten cylinder ma 10 KM z tego co tam gdzieś kiedyś czytałem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek33h
PostWysłany: Pon 0:26, 21 Lip 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 198
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

na allegro pojawią się niebawem takie dwa Wesoly jeden nowy drugi w niezłym stanie Wesoly
poza tym jestem chyba zmuszony sprzedać swoją M11 i Rometa Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arek33h dnia Pon 0:27, 21 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pon 7:35, 21 Lip 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

barteq napisał:
zamiast powiększania kanałów lepiej założyć alum cylinder, wymiary okien są większe niż podane w przeróbce Wesoly podobnie jest z kątami otwarcia okienek, w końcu ten cylinder ma 10 KM z tego co tam gdzieś kiedyś czytałem Wesoly


Napisałem polerowanie Wesoly
A cylindra alu nie załorzysz do starszych modeli ,bo to bedzie wtedy kundel.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Pon 16:06, 21 Lip 2008 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

a ja pisałem o powiększaniu okienek odnosząc się do tego co pisze w artykule

aluminiowy cylinder wymyśliła fabryka więc to żadna wielka przeróbka, jak założysz nowy tłok zamiast fabrycznego to też by musiał być kundel, ale tego nikt nie powie bo nie widać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pon 16:24, 21 Lip 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Dla mnie jednak kundel ,skoro alfery weszły później to nie zakładam ich do mojego motocykla, tak jak byś założył tłoczone osłony z ostatnich modeli do pierwszych, od razu rzuca się to w oczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Pon 18:15, 01 Wrz 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Rzuca sie w oczy... no masz racje, ale podejzewam ze moze z 10 osob z forum zauwałyłoby ze cos jest nie tak Oczywiscie popieram Bitelsa.. czyli jak zawsze najwiecej oryginalu ile sie tylko da Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Wto 9:03, 02 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Jeśli chcesz tyleee grzebać przy silniku to lepiej wstawić z innego motoru.
Oryginał - a śrubki daliście stare? Pytam serio Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Wto 9:14, 02 Wrz 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Ja wychodze z załozenia ze śruby to taki sam eksploatacyjny materiał jak łożyska czy simmeringi. Tzn ja wymieniłem wiekszość na nowe, po za specjalnymi i po za sygnowanymi srubami amortyzatorów tylnych, bo mam w dobrym stanie, a jak zobaczyłem jak to wygląda na żywo to postanowiłem nie dawac nowych Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 21:44, 26 Lut 2009 Temat postu:







Według mnie najlepszym tuningiem(usprawnieniem) bedzie polerka gaznika... skrzyni korobowej ,przeciw wag, korby , tłoka od spodu .. Polecam smigac na dorym jakosciowo oleju do mieszanki to sie nie bedzie osadzał nagar a olej spalał 100% (oczywiscie odpowiedna ilosc do mieszanki) Podejrzewam ze dodanie 3ciego pierscienia doda "kopa" lepsze sprezanie itd... W sinikach s03 robia takie rzeczy ...w silnikach s 32 nie wiem:) ale podejrzewam ze moze pomoc bo to silnik niskoobrotowy:) i 3 pierscioki sa wskazane. I oczwysice silnik musi dobrze działac wtedy napewno odczuje sie KOPA:P NIE JESTEM ZWOLENNIKIEM TUNINGU TYPU, planowanie, szlifowanie, przerabianie:(((
Ja robie tak jw. i silnik peknie bzyka... Wesoly POZDRAWIAM!
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 1:09, 20 Sie 2009 Temat postu:







cylinder alu ma wystarczające kąty otwarcia okien,w mojej po pomiarach okazalo sie, ze nawet wieksze niz w danych o tuninu
musialem natomiast wyrownac okna przelotowe i poprawic kanaly-progi,przejscia z karterow
wygladzone sa wszystkie kanaly,wydechowy polerowany,przelotowe papierem 400 a ssący tylko pozbawiony nierownosci-ale jest zmatowiony , aby poprawic odparowanie paliwa(papier chyba 180?)
kanal ssacy powiekszony do gaznika jikov 26mm(jawa 250)
dysza dostroiła sie 105
okno ssace ma kąt otwarcia 139stopni-podpilowany tlok

głowic bez uszczelki,inne lozyska, inaczej zlozony wal, usczelnione blachy na wale.
koło magnesowe z wsk, inny filtr powietrza i jego łacznik(w seryjnej obudowie).
czeka tylko na wydech
a raczej az-bo bez tego nic sie w 2suwie nie udaje
silnik jest bardzo przyjemny w uzytkowaniu-pali3-3,5 litra w miescie i na trasie
przy 65-80 km/h,cicho pracuje, nie ma z nim zadnych problemów
a dodanie 3 pierscienia na pewno nie doda kopa-zwiększa sie straty tarcia
z wartburgow wywalalem 3 pierścien i kolkowalem tloki- aby dopasowac okna pod inny gaznik. 160km/h na zwyklej skrzyni jezdzil,moge fotke przeslac
Powrót do góry
gazownik
PostWysłany: Śro 22:26, 02 Lut 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Czytałem na innym forum o modyfikacji silnika 2 suwowego. I tam ktoś napisał coś aby nie ingerować w cylinder( w razie lipy żeby można było wrucić do orginału tanim kosztem ) tylko poprawić czasy otwarcia okiem na samym tłoku. Tylko że trzeba dokładnie wszystko poważyć ( tłok korbe i wał ) w celu wyważenia całego układu. Tak z czystej ciekawości może ktoś wie ja się oblicz wyważenie, I czy ktoś się ustosunkuje do tego podpiłowania tłoka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->[M11] tuning max
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group