Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->[M11] tuning max

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11] tuning max <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
pawe86
PostWysłany: Czw 10:08, 03 Lut 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

zawsze można wzorować się na Sałku...

Wg mnie wystarczy sprawdzić czy ZW(DMP) są otwarte całkiem okna płuczące i wydechowe. Jeżeli tłok wystaje nad okno (a często tak jest) to go ładnie podpiłować jak nie to znaczy że jest dobrze. Można podnieść stopień sprężania do ok 9-10 oraz ostawić na odpowiedniej wysokości świecę, wypolerować kanały, usunąć wszystkie błędy odlewnicze, założyć podkowę itp. mała ingerencja w silnik a efekt bardzo ciekawy.

a i jeszcze sprawdzić jak jest w ZZ(GMP) czy okno dolotowe jest całkowicie otwarte, czy grywają się kanały na wszystkich łączeniach(gaźnik-króciec, króciec-cylinder, cylinder-kartery, kolanko-cylinder.

nie w tym wielkiego tjuningu ale roboty jest w brew pozorom wiele


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Czw 19:14, 03 Lut 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

gazownik napisał:
Tak z czystej ciekawości może ktoś wie ja się oblicz wyważenie, I czy ktoś się ustosunkuje do tego podpiłowania tłoka.


Hehe mam tu wpisać wzory? Będzie niezły post - tylko co to da,, kto to zrozumie, i po co zmieniać wartości przewidziane pod ten silnik? Podpiłowanie tłoka nie zmieni jego masy w tak znaczący sposób że całe fabrycznie niedoważenie trafi w łeb.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 1:31, 10 Lut 2011 Temat postu:







Jakbyś mogła wypisać wzory na wyważenie układu korbowo-tłokowego byłoby świetnie!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->[M11] tuning max
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group