Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->[M11] Ruski gaźnik K62 C od Mińska 125

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11] Ruski gaźnik K62 C od Mińska 125 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
motomaciey
PostWysłany: Pią 21:14, 26 Kwi 2013 Temat postu: [M11] Ruski gaźnik K62 C od Mińska 125


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Zamontowałem W mojej SHL gaźnik od Mińska 400A, gaźnik ten ma centralnie umieszczony pływak z tworzywa, płaską przepustnice powietrza pracującą wzdłuż osi pionowej gaźnika i klasyczny wciskany zatapiacz. Śruba regulacji składu mieszanki jest skierowana pionowo w dół zaraz obok zatapiacza natomiast śruba regulacji położenia przepustnicy również skierowana pionowo w dół, znajduję się na szczycie gaźnika obok wkrętu regulacyjnego linki gazu.
Średnica gardzieli gaźnika to 27,5mm a więc trochę więcej niż w oryginale.


Nie zrobiłem na nim wiele kilometrów, mam problem z ustawieniem wolnych obrotów - wyje, brak mu paliwa. Na dyszy jest oznaczenie 132 i mam wątpliwości co do jej faktycznego rozmiaru. W niemieckich gaźnikach jest stosowana inna numeracja dysz niż w polskich, na ten przykład Jaskółka dysza 120, SHL M11 - dysza 180/200.
Ktoś wie jak to faktycznie jest z ruskimi dyszami i jaki to będzie odpowiednik polskiej ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Pią 21:15, 26 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 11:13, 27 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Najlepiej będzie jak sam zmierzysz przepustowość tej dyszy. Dokładnie może tego nie zrobisz, ale orientacyjnie da radę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Sob 11:20, 27 Kwi 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Wolę raczej zasięgnąć opinii jakiegoś obeznanego posiadacza ruska od dokonywania takich pomiarów.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Sob 11:20, 27 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 17:40, 27 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

No racja, ale jeżeli nikt Ci nie odpowie, to lepiej spróbować. 3 minuty i masz pomiar Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Sob 18:43, 27 Kwi 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Jak nikt mi nie odpowie to postaram się tam wsadzić oryginalną dyszę i zobaczę jak śmiga Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->[M11] Ruski gaźnik K62 C od Mińska 125
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group