Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Uszczelnenie kranika

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Uszczelnenie kranika <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 16:20, 24 Lis 2012 Temat postu: Uszczelnenie kranika







Czy ktoś może wie jak uszczelnić kranik nie przecieka na zewnątrz nic ale przez kranik mimo zakręcenia przpływa paliwo powoli kropla po kropli ale nie da się tego eksploatować normalnie . Pomóżcie
Powrót do góry
Jaca
PostWysłany: Sob 17:32, 24 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Napisz skąd dokładnie Ci cieknie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 18:09, 24 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2229
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Pewnie kranik nie odcina dopływu paliwa i zalewa gaźnik. Spróbuj wyczyścić kranik i dobrze dokręcić nakrętkę pod dźwignią a jeżeli to nie pomoże musisz wymienić uszczelki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macko
PostWysłany: Wto 22:47, 04 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Halinów

Dokładnie tak jak napisał kolega marcoM11 musisz prawdopodobnie wymienić uszczelki kranika - jedna z nich odpowiada za szczelność "zamykania" tego kranika. Takie komplety uszczelek masz np. tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co mogę radzić to zdecydowanie nie kupuj "nowego" kranika - to porażka. Ja niestety kupiłem, jakość wykonania fatalna, do tego kręci się "w kółko" a pozycja zamknięta jest w takim położeniu jak w oryginalnym kranie otwarta.
Pewnie tą pozycję da się jakoś zamienić rozkręcając kran i inaczej go składając ale ja z powrotem założę stary - ten nowy wygląda jakby go chińczyk scyzorykiem wyrzeźbił...
A kupiłem coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 21:43, 05 Gru 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1055
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Przynajmniej sprzedawca uczciwie napisał, że nie jest to produkt wysokiej klasy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakal1313
PostWysłany: Sob 18:28, 19 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brześć Kujawski

Ja też spotkałem się z tym problemem - w pozycji zamkniętej z kranika kapało i po pewnym czasie (dłuższy postój) benzyna przelewała się przez gaźnik.
Po wymianie uszczelek kupionych na [link widoczny dla zalogowanych] problem na jakiś czas ustąpił lecz z czasem znów się powtórzył. Po rozebraniu uszczelka była miękka zupełnie tak jakby nie była wykonana z gumy odpornej na benzynę. Czy spotkaliście się z tym problemem i jak to rozwiązać?
Może gdzieś popełniam błąd przy składaniu np. za mocno dokręcam ebonitową nakrętkę ?

Bardzo proszę o pomoc bo nie ukrywam, że współcześnie sprzedawany kranik po pierwsze nie jest oryginalny, po drugie ładny i jeszcze ma inaczej wszystkie pozycje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Nie 13:09, 20 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Trzeba wyciąć uszczelki z grubej skóry, te współczesne to szajs. Też miałem ten problem, po wymianie na oryginalne uszczelki znikł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakal1313
PostWysłany: Nie 16:30, 20 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brześć Kujawski

Też tak sądzilem. Po prostu te współczesne uszczelki są wykonane ze słabej jakości gumy. Kest szansa na kupno oryginalnych ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Nie 17:03, 20 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

stary skórzany pasek do spodni nada się do wycięcia uszczelki Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Nie 17:57, 20 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Nie wiem czy z oryginałami jest problem bo szwagier dla mnie na strychu wynalazł Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakal1313
PostWysłany: Nie 21:11, 20 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brześć Kujawski

Ok dziękuję Panowie. Na początek sezonu włożyłem nowy komplet ze sklepu zobaczę co się będzie działo i napiszę. Jakby co to sam wytnę uszczelkę ze skóry tak jak radzicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakal1313
PostWysłany: Sob 19:40, 26 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brześć Kujawski

Pofatygowałem się założyć nowy komplet uszczelek i po wlaniu benzyny do poziomu poniżej rezerwy wszystko było przez tydzień ok. Po dopełnieniu do całego zbiornika kranik przepuszcza benzynę. Spuściłem benzynę, rozmontowałem i szukam przyczyny. Jak naprawię poinformuję na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Twardy
PostWysłany: Nie 12:15, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chęciny

Czy oryginalnie uszczelki były gumowe czy skórzane?
Miałem dokładnie to samo, nowe uszczelki po miesiącu zaczęły przepuszczać.
Może ktoś zna oznaczenie gumy odpornej na benzynę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Nie 12:39, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Panowie, zróbcie tak jak napisał holipa. Ja też w sezonie miałem problem z uszczelkami kranika, to wziąłem stary pasek, wyciąłem uszczelkę i teraz jest wszystko OK. Mruga

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szczesk dnia Nie 14:36, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakal1313
PostWysłany: Nie 13:15, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brześć Kujawski

Dziś wytnę uszczelkę ze skóry, jutro zamontuje kranik, zaleje benzyna i zobaczymy. Napiszę o postępach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Uszczelnenie kranika
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group