Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Uszczelnenie kranika

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Uszczelnenie kranika <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
halcik
PostWysłany: Wto 10:57, 07 Kwi 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Kraników było kilka typów. Pewnie jeden oryginalny i rzemiosło, które było dość popularne. Pisze o tym bo nie wiem jaki gaźnik posiadasz w swoim motorze. Jedne mają nakrętkę pod przesuwką, inne dwie dziurki. Należy to odkręcić, jest tam zwykły prawy gwint i wymienić uszczelkę. Od razu kup kilka lub dorób sam, bo obecnie ciężko jest trafić na taką, która pod wpływem paliwa się nie rozkłada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fighter-600
PostWysłany: Czw 19:47, 09 Kwi 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

Mam taki jak z tego tematu od góry
http://www.shlka.fora.pl/s32-s32-u,76/kranik-shl-m11-1964r,10697.html
I go się rozkręca?
A krótki czy długi odstojnik zależy od rocznika? Ktoś wie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 21:50, 09 Kwi 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Na tym zdjęciu widać element po prawej stronie - czarny. Tak jak juz pisałem ten element ma dwa otwory i za pomocą jakiegoś przyrządu lub sprawnie np śrubokrętem można go wykręcić.
Z info na forum wynika że z głębokim odstojnikiem. Ale zastosowanie odpowiedniego odstojnika zależy od korpusu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fighter-600
PostWysłany: Nie 21:01, 12 Kwi 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

Wydaje mi się, że dziurki są w nowoczesnych wersjach - chyba.
Ja mam z 4-ma wąsami którą służą do blokady na śrubokręt i odkręcenie w lewo. Proponuje wczesniej zalać wd40 aby puściło, bo stary plastik lubi pękać/odskakiwać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Uszczelnenie kranika
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group