Autor |
Wiadomość
|
TediSHL77
|
Wysłany: Pią 11:49, 12 Wrz 2025 Temat postu: Urwana sprężyna wodzika biegów M11 |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2025
Posty: 2
Przeczytał: 26 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Czesc. czy zeby dostac sie do sprezyny zmiany biegów SHL M11 66r musze na cos zwrocić uwage przy rozbieraniu? Czeka mnie rozkrecanie bo cos brzęczy w silmiku i boje sie ze to resztki sprezyny bo biegi( wodzik) nie wracaja do poziomu i diagnoza padła na ten element.Dzieki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam
A jaki powinien być luz na łancuchu kosza?
Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TediSHL77 dnia Nie 12:35, 14 Wrz 2025, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
halcik
|
Wysłany: Pią 17:01, 12 Wrz 2025 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2281
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zdejmij pokrywę sprzęgła, może tam coś lata. Na dużo rzeczy można zwracać uwagę, a remont silnika może kosztować 100 zł i 2000 zł.
Na co zwrócić uwagę:
Stan kosza, łańcucha, zębatki na wale, osiowania łańcucha przy składaniu, stan walka kopniaka, jego uszczelnienie.
Wewnątrz silnika stan wału, dystansowanie jeśli potrzeb wału i skrzyni. Stan tulejek walka.posredniego, stan kamienia zmieniacza, stan wybieraka, stan trybów, stan bolca ustalającego (najmniej ważne, ale powoduje pewne i wyczuwalne wbicie biegu). Ciężko napisać w kilku zdaniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|