Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Tarcze cierne M11/M11W

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Tarcze cierne M11/M11W <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
gesior
PostWysłany: Pią 19:37, 21 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radymno

Podepnę się, bo szukam , szukam i nie mogę znaleźć. Jaka jest minimalna szerokość korków tarczy sprzęgłowej, przy której taką tarczę można jeszcze założyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikelos
PostWysłany: Czw 20:47, 25 Wrz 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice W-wy

gesior napisał:
Podepnę się, bo szukam , szukam i nie mogę znaleźć. Jaka jest minimalna szerokość korków tarczy sprzęgłowej, przy której taką tarczę można jeszcze założyć?


Masz na myśli grubość tarczy sprzęgłowej ? Wg serwisówki do OSY (strona 54) powinna mieć 4,2 mm +/- 0,1 mm. Niestety wymiaru minimalnego też nigdzie nie znalazłem Smutny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Czw 21:02, 25 Wrz 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

A czasem guru nasz nie napisał w swojej książce? Mi się coś mocno wydaje, że tam jest informacja, przy jakiej grubości trzeba zmienić tarcze na nowe. Oczywiście mam Pancewicza na myśli Wesoly W domu zerknę, bo teraz w pracy jestem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 22:27, 25 Wrz 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

To jakie Ty masz godziny pracy Wesoly Ze swojego doświadczenia wiem, że jak jeszcze coś wystaje poza linię tarcz to sprzęgło działa, więc rozmiar minimalny nie może być sporo większy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Czw 23:39, 25 Wrz 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Ja pracuję na 3 zmiany. Tydzień pierwsza, tydzień druga, tydzień trzecia i tak w kółko. Teraz mam akurat drugą, od 14 do 22.

Aaa i znalazł ja Wesoly Piszę jak byk:

Kod:
Tarcze z wkładkami korkowymi wymieniamy, gdy wkładki uległy zwęgleniu (są czarne) lub zużyły się tak, że ich grubość wynosi mniej niż 3 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Pon 21:09, 24 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Witam!
Szukam tarcz sprzęgla do mojej M11 (s32) i mam pytanie czy warto kupić takie jak proponują w sklepach internetowych bo zakładam ze są to wyroby nie najlepszej jakości czy poczekać do motobazaru w Poznaniu i tam kupić oryginały z epoki jeśli w ogóle będą??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pon 21:14, 24 Lis 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Ja bym kupił te współczesne produkcji indyjskiej. Miałem je w ręku i powiem szczerze, że jakość wykonania jest niezła, ale nie wie jaką mają grubość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 21:19, 24 Lis 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ja proponowałbym te z dopiskiem de lux. Są one od shl z Indii i dlatego mają inny kształt. U mnie się sprawdzają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 21:24, 24 Lis 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Ja na de lux'ach przejechałem kilkaset km i polecam Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Pon 21:27, 24 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Dzięki chłopaki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drut66
PostWysłany: Wto 19:17, 20 Sty 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieścisko

Pawlasty napisał:
Ja na de lux'ach przejechałem kilkaset km i polecam Wesoly


Odświeżając temat.. Jak na motobazarze zapytałem o luxy to gostek strasznie oburzony stwierdził że to tylko dopisek głupi przez który trzeba dopłacić, a już totalnym badziewiem nazwał te z Indii..Generalnie tak czy tak kupie deluxy..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drut66 dnia Wto 19:19, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Wto 19:38, 20 Sty 2015 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Ja tam nie narzekam. Tak jak już wspominałem, zrobiłem na nich kilkaset km w tamtym sezonie i nie miałem problemu ze sprzęgłem, ale jak się sprawdzą w dłuższej eksploatacji to nie wiem, mam nadzieję, że tak jak do tej pory. Sam korek jest też inny, inaczej wyprofilowany. Ekspertem od sprzęgieł nie jestem ale nie żałuję zakupu i gdybym miał kupować drugie to wybór też padłby na deluxe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Tarcze cierne M11/M11W
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group