Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->shl magneto

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
shl magneto <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 9:35, 25 Lip 2010 Temat postu: shl magneto







Witam tak jak w opisie po załozeniu magneta to magneto obciera o iskrownik próbowałem to jakos ustawic ale bez skutku w jednym miejscu raczej na góże i jak mam ten problem rozwiązac co radzicie
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 10:58, 25 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1978
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Wydaje mi sie ze to kwestia wycentrowania. Sprawdzil bym np. na tokarce czy jest proste i nie miwa się. Często przy nieumiejętnym ściaganiu odkształca się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Nie 13:52, 25 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Możesz spróbować delikatnie odgiąć śrubokrętem w miejscu gdzie ociera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 18:00, 25 Lip 2010 Temat postu:







tak tylko dopuki jej nie zapalę to obciera troszeczkę a jak zapali to po chwili mocniej zaczyna trzeć a jeśli zmieniłbym magneto od wsk tam jest mniej magnesów to będzie chodzic? ale poprubuje trochę je odgjąć
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Nie 18:24, 25 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Jest tyle samo magnesów tylko nie ma wypełniaczy. U mnie pracuje takie magneto, jest ono lżejsze więc poprawi się przyspieszenie ale zmniejszy się moment obrotowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 19:07, 25 Lip 2010 Temat postu:







tak ale na kole od wsk jakoś dziwnie silnik pracuje tak jakby się dusił
Powrót do góry
gawin
PostWysłany: Nie 21:04, 25 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

u mnie tez tak bylo. zrobilem tak - wykrecilem wszystkie magnesy, wyczyscilem je i z powrotem zamontowałem - pomoglo i juz nie obciera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 22:00, 25 Lip 2010 Temat postu:







ok jutro tak zrobie i dam znać
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Nie 23:47, 25 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Często przy zmianie magneta trzeba ponownie ustawiać przerwę na platynach, jest to spowodowane stopniem zużycia krzywki na danym magnecie. Dla tego po zmianie koła silnik może być słabszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 19:50, 26 Lip 2010 Temat postu:







Witam zrobiłem tak jak kazałeś rozebrałem magnesy oczyściłem lekko podszlifowałem i złożyłem i gra gitara serdeczne dzięki pozdrawiam
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 16:29, 27 Lip 2010 Temat postu:







To znowu ja mam jeszcze kilka pytań . Cy kartery od m11 a m06 czy są takie same jeśli nie to czym się różnią . następne pytanie silnik jest na dotarciu iglica jak powinna być ustawiona na środku czy w innym położeniu? czekam na wasze podpowiedzi pozdrawiam
Powrót do góry
wild
PostWysłany: Śro 13:58, 28 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

bartosz11 napisał:
Witam zrobiłem tak jak kazałeś rozebrałem magnesy oczyściłem lekko podszlifowałem i złożyłem i gra gitara serdeczne dzięki pozdrawiam


A sprawdziłęś bicie koła - pormieniowe i osiowe?
CZESIO1958 o tym pisał, zazwyczaj to jest przyczyną ocierania się magnesów.
Przerwa miedzy magnesem a cewką ma być minimalna - im dalej tym prąd będzie słabszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToBy
PostWysłany: Pią 20:53, 19 Sie 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Witam serdecznie. Ja miałem podobny problem, magnesy ocierały o cewki w dwóch miejscach, jednak okazało się, że podstawa iskrownika była pęknięta oraz nosiła ślady po uderzeniach pobijakiem, jakby ktoś chciał dobić iskrownik w stronę skrzyni korbowej Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ketesas
PostWysłany: Śro 13:28, 07 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

Witam!Czy moze mi ktos powiedziec czym rozni sie magneto 31-05 od 31-06? i ktore bedzie pasowas do s32?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->shl magneto
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group