Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->obroty ????

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
obroty ???? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Kwinto
PostWysłany: Wto 17:47, 20 Lis 2012 Temat postu: obroty ????


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

moze mi ktos powie dlaczego tak silnik chodzi czy to sprawa obrotów ??????

po dodaniu gazu dławi sie

http://www.youtube.com/watch?v=miMgycUQ2uY&feature=plcp


dla porównania film z sieci innego motocykla


http://www.youtube.com/watch?v=hlq5mnISzao


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwinto dnia Wto 18:08, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 18:28, 20 Lis 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1733
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

nie wkręca się na obroty, może ma filtr przypchany albo się zalewa przy odkręceniu manetki. Warto byłoby zajżeć do gaźnika lub w pierwszej kolejności do filtra. Spróbuj odpalić bez niego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwinto
PostWysłany: Wto 18:32, 20 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

jak zdiołem wogole rure odpalił troche olejem chyba nazygał , zastanawiam sie jeszce aby tlumik przeczyscic tylko jak ??

zobacze ten ffiltr

jedno mnie cieszy komprecha jest w hu.... mocna odbija bardzooo mocno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Wto 18:53, 20 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Zapłon masz padnięty. Zacznij od kondensatora, skoro Ci odpala od startera (podłącz pod kostkę na próbę zamiast ściągać koło). A tak przy okazji — takie obroty to zabójstwo dla tego silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Wto 20:12, 20 Lis 2012 Temat postu:


Gość




a konkretnie dla wału.... obroty z 2 razy takie jak teraz na filmiku.
Powrót do góry
Jaca
PostWysłany: Wto 21:08, 20 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Konkretnie to dla układu korbowo-tłokowego. I nie „z 2 razy takie” tylko ok 1500 RPM.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwinto
PostWysłany: Wto 22:22, 20 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

to jak je podkreci tak na chlopski rozum w jednym zdaniu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kufel1233
PostWysłany: Śro 0:05, 21 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam. Ja tak miałem jak był źle wyregulowany gaźnik. Musisz jej dać po prostu więcej powietrza. Najlepiej od nowa zacząć regulację. Czyli: W gaźniku dolną śrubę wykręć w ogóle, a tą górną mniejszą dokręć do końca. Odpal wtedy i odkręcaj ją powolutku tak żeby były możliwie najniższe równe obroty, ale nie tak niskie jak są teraz. Później wkręć dolną śrubę i wtedy wkręcaj ,aż obroty troszkę się podwyższą (tak żeby "pukała" mniej więcej dwa, trzy razy na sekundę). I to wszystko. Jak nie pomoże, w co nie wierzę bo w sumie SHLa ładnie puka to pozostaję ci jeszcze troszkę podciągnąć lub popuścić linkę gazu przy gaźniku. Jak i to nie pomoże to wtedy trzeba kupić zestaw naprawczy gaźnika i porządnie go wymyć. Powodzenia i pisz czy coś udało ci się zrobić. Jak byś potrzebował jakiejś pomocy lub nie jasno napisałem daj znać spróbuję jaśniej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kufel1233 dnia Śro 0:15, 21 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwinto
PostWysłany: Śro 17:05, 21 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

kufel1233 napisał:
Witam. Ja tak miałem jak był źle wyregulowany gaźnik. Musisz jej dać po prostu więcej powietrza. Najlepiej od nowa zacząć regulację. Czyli: W gaźniku dolną śrubę wykręć w ogóle, a tą górną mniejszą dokręć do końca. Odpal wtedy i odkręcaj ją powolutku tak żeby były możliwie najniższe równe obroty, ale nie tak niskie jak są teraz. Później wkręć dolną śrubę i wtedy wkręcaj ,aż obroty troszkę się podwyższą (tak żeby "pukała" mniej więcej dwa, trzy razy na sekundę). I to wszystko. Jak nie pomoże, w co nie wierzę bo w sumie SHLa ładnie puka to pozostaję ci jeszcze troszkę podciągnąć lub popuścić linkę gazu przy gaźniku. Jak i to nie pomoże to wtedy trzeba kupić zestaw naprawczy gaźnika i porządnie go wymyć. Powodzenia i pisz czy coś udało ci się zrobić. Jak byś potrzebował jakiejś pomocy lub nie jasno napisałem daj znać spróbuję jaśniej.



probowałem regulowac i zabardzo to chyba nic nie dało az wkoncu kopniak mi sie zablokował i nie moge wogole odpalic Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Omen
PostWysłany: Śro 19:07, 21 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Witam. Moim zdaniem to coś z zapłonem. Typowe objawy za małej przerwy na przerywaczu.. Sprawdź też kondensator.. Jeśli nie pomoże to zostanie cewka. Zablokował się kopniak? a kołem da się zakręcić silnikiem?? Może właśnie wał nie wytrzymał tych niskich obrotów..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Śro 19:26, 21 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Omen napisał:
Typowe objawy za małej przerwy na przerywaczu..
A za dużej, to już nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwinto
PostWysłany: Śro 21:58, 21 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

nie wiem panowie szybko kur... ciemno w mojej małej szopce brak prądu i zimno i nic nie zrobilem , bedzie trzeba robic cały silnik regeneracje i tyle tylko najgorsze ze zabardzo sie nie znam Wesoly

nie sprawdzałem czy wał sie kreci jak sie uda to jutro cos pogrzebie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwinto dnia Śro 22:10, 21 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->obroty ????
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group