Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->remont silnika shl 150 kilka pytan

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
remont silnika shl 150 kilka pytan <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 20:59, 29 Lis 2009 Temat postu: remont silnika shl 150 kilka pytan







Witam zaczełem remont i mam jeszcze kilka pytań związanych z remontem a więc tak czy uszczelki pasuja od shl m11 czy sa takie same czy inne na allegro ze zdjęc które oglądałem to wydaje mi sie że są takie same kolejne pytanie to czy zębatkę małą w koszu sprzęgłowym taką podwójną można zastąpic pojedyńczą czy gdzieś moge dostac taką podwójna jeśli tak to gdzie i jeszcze jedno pytanko przy rozbieraniu silnika jak go rozpoławiałem wypadła mi jakaś podkładka bardzo cieniutka taka jak sa przy wale redukujące luz ale trochę mniejsza nie wiem skąd może byc czekam na porady pozdrawiam
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pon 10:20, 30 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

uszczelki bedą pasowały, ale czy nie lepiej zaopatrzyć się np w gambit i zrobić je samemu?
Co do zębatki to podwójna była dlatego zeby wyciszyć pracę łańcuszka sprzęgłowego, ale zębatka szybciej się zużywała więc nie ma problemu można włożyć pojedynczą
Podkładka mogła być dystansującą skrzynię biegów. jeżeli pasuje na któryś z wałków to zapewne tak było
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 11:51, 30 Lis 2009 Temat postu:







Witam właśnie dorobiłem sobie sam prosta robota a koszt tylko 10 zł jeśli chodzi o tą podkładke może ona pochodzic z wałka zdawczego tam wchodzi taka podkładka ścięta a ta cieniutka jest taka sama co wy nato mogła byc z tamtad
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 18:20, 18 Gru 2009 Temat postu:







Pozwolę sobie podłączyc się do tematu . Nigdy osobiście nie przerabiałem silnika s06 dlatego mam pytanie czy wały w s06 i s32 są zamienne ? Na pierwszy rzut oka po tym wale wygląda mi na to że tak [link widoczny dla zalogowanych] .
Jak to jest w praktyce ?
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Sob 9:59, 19 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

tak są zamienne, różnica jest tylko w srednicy sworznia w stopie korbowodu, po za tym wszystko jest takie samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
golot
PostWysłany: Pon 21:19, 21 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

i wyważenie jest inne
(nie mylić z wycentrowaniem)

pozdro golot


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->remont silnika shl 150 kilka pytan
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group