Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->REGENERACJA PEGAZA

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
REGENERACJA PEGAZA <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
grad74
PostWysłany: Śro 21:30, 20 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

Poczytałem temat w linku zapodanym przez Aliena i trochę mi się oczy otworzyły. Dopiero zaczynam moją przygodę ze Staruszkami i widzę że wszystko przede mną . Mam koło siebie takiego dziadka, który na Helkach prawie 20 lat jeździł i twierdzi że zna je na wylot. Postaram się skorzysta z jego doświadczenia. Chwalił się że złożenie silnika to godzina pracy zawiązanymi oczami Rotfl .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grad74 dnia Śro 21:37, 20 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacek635
PostWysłany: Sob 13:29, 26 Lis 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ja robie regeneracje gaźnika [link widoczny dla zalogowanych] prototypownia.net.pl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 14:08, 26 Lis 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Na zdjęciu mój gaźnik od MZ, ale wysłałem też Pegaza i g20

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bolek81
PostWysłany: Śro 13:10, 10 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Chciałem szanownych kolegów zapytać o ten gaźnik Pegaz. Mianowicie w mojej shl m11 silnik s 32 (zapłon elektroniczny) po kilkudniowym postoju silnik zapala wówczas gdy dawkuję mu paliwo zdejmując filtr paliwa i wstrzykując w otwór. Jak naciskam zatapiacz to nie skutkuje. Muszę strzykawką małą dawkę aplikować. Odpala po chwili. Jak chwilę się zagrzeje silnik już pali z kopa i nie ma problemu z uruchomieniem. Gdzie może być problem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 13:39, 10 Maj 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Masz coś z zatapiaczem lub poziomem pływaka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 14:25, 10 Maj 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Obstawiam to samo i dodaje zacinający się w górnej pozycji zaworek iglicowy

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Pon 17:14, 11 Wrz 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 211
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Witam

Mam proste pytanie - jak "długo" przytrzymujecie iglicę pływaka tuż przed startem?

Ja sam muszę to robić przez ok. 20 sekund, aż poczuję benzynę na palcu - motor startuje "od drugiego". Mój dziadek twierdzi, że jemu wystarczało max 5 sekund.
Dodam, że mam nową, nie-pegazową komorę pływaka, korpus oryginalny (wszystko inne wymienione).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 7:27, 12 Wrz 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Naciskasz aż paliwo wycieknie górą lub jak opisujesz poczujesz paliwo na palcu (masz za krótki zatapiacz?).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Wto 18:44, 12 Wrz 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 211
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

I jedno i drugie - podczas naciskania zatapiacza przez dłuższy czas paliwo z niego "wytryskuje" no a kilka kropel zostaje mi na palcu. Już po setkach (prób) odpaleń stwierdziłem, że dopóki tak sie nie stanie (paliwo nie wytryśnie) silnik nie zapali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 7:13, 13 Wrz 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ja robię to jeszcze inaczej, choć przyzwyczajenie mam z Tropika. Przelewam, dwa razy kopnę (kluczyk w ręku), włączam zapłon i pom pom pom Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Śro 9:03, 13 Wrz 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 393
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

oooo to to. ten sposób zawsze działa Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Śro 9:31, 13 Wrz 2017 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

U mnie identyczna sytuacja. Przelewam gaźnik tak długo aż nie poczuję na palcu benzyny. Potem dwa, trzy kopnięcia bez zapłonu, wciskam kluczyk, lekko dodaję gazu i po pierwszym kopie silnik już chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Śro 17:43, 13 Wrz 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2005
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Pegaz co prawda w Junaku.
Otwieram kranik , naciskam zatapiacz trzy razy.
Dwa razy kop bez zapłonu.
Na włączonym ssaniu.
Zapłon kop i bum bum bum
Wyłączyć ssanie i jazda Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 Strona 4 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->REGENERACJA PEGAZA
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group