Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->REGENERACJA PEGAZA

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
REGENERACJA PEGAZA <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
picek
PostWysłany: Śro 8:56, 25 Sty 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Dzwonił ktoś i pytał ile to będzie kosztować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 22:34, 25 Sty 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Dzwoniłem jakiś czas temu do Puszczykowa i gość bardzo konkretny, powiedział, że maksymalnie regeneracja kosztuje 200 zł, jednakże wszystko zależy od stanu i kompletności. Już jakieś 3 miesiące planuję wysłać swój gaźnik do roboty, ale zawsze jakieś nieprzewidziane wydatki są, albo pojawia się jakaś okazja i kasa idzie na coś innego. W lutym wysyłam jednak gaźnik do roboty choćby nie wiem co.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Sob 23:52, 11 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Od siebie mogę dodać, że w Tucholi gość gaźniki regeneruje naprawdę profesjonalnie. Jakiś czas temu kumpel męczył temat regulacji swojego Junaka. Po zamontowaniu regenerowanego gaźnika silniczek chodził jak marzenie. Po prostu muzyka dla moich uszu Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 7:56, 13 Cze 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A robią też regeneraje notorycznie przeskakującego gwintu góry korpusu? Ja do mojej heli polepiłem z róznych części GM 24, zapala bez gazu(!) i trzyma wolne obroty, zakochałem się... :-p Ale oczywiście góra ma podkładkę z taśmy izolacyjnej. :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadek05
PostWysłany: Pią 23:30, 01 Lis 2013
PRZENIESIONY
Pon 11:33, 04 Lis 2013 Temat postu: problemy z pracą silnika


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

Witam Serdecznie,
po troszkę przerwy spowodowanej odrestaurowaniem komara, motorynki i kobuza przyszła czas na powrót do M11... Silnik rozpołowiłem, wymieniłem wszystkie łożyska i uszczelniacze, złożyłem, ustawiłem zapłon książkowo, przedmuchałem gaźnik. No i odpaliła.. Lecz:
- po napełnieniu się komory pływaka benzyna strumieniami wylatuje przez otwór koło zatapiacza i wokół samego zatapiacza. Wygląda na to, że pływak nie odcina benzyny. Sprawdzałem sam pływak i nie jest dziurawy oraz unosi się w benzynie bez problemu. W samym zamocowaniu rusza się bez oporów.. Ustawiałem poziom paliwa tak, żeby podczas zamknięcia dopływu pływak był równolegle do podłoża. Czasami zatrzyma dopływ paliwa i jest ok. Lecz po naciśnięciu zatapiacza problem powraca.
gaźnik podaje chyba za dużo paliwa bo jak przykładam rękę w miejsca filtra to momentalnie czuje krople benzyny. Ponadto silnik nie wkręca się na obroty tylko zaczyna buczeć. Już powoli tracę siły..
Na wolnych obrotach pracuje sobie jak gdyby nigdy nic. a po przekręceniu manetki buuuuu, ale cały czas pracuje.
Macie jakieś pomysły, sugestie, pomoce?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 0:33, 02 Lis 2013
PRZENIESIONY
Pon 11:33, 04 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Na moje zaworek paliwa nie odcina dopływu paliwa po podniesieniu się pływaka.
Odkręć komorę pływaka, dmuchaj w wężyk i podnosząc pływak stwierdzisz czy w górnym jego położeniu zaworek zamyka dopływ.
Zaworek może blokować jakiś syf z paliwa.
Inną możliwością jest złe odgięcie blaszki na pływaku. Ale to nijak ma się do niepoprawnego działania po naciśnięciu zatapiacza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadek05
PostWysłany: Sob 0:43, 02 Lis 2013
PRZENIESIONY
Pon 11:34, 04 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

To wykluczyłem. jak odkręciłem komorę i mechanicznie podniosłem pływak do góry to paliwo mimo odkręconego kranika przestało lecieć, więc zaworek działa poprawnie. wkładam go stożkiem do dołu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 18:55, 02 Lis 2013
PRZENIESIONY
Pon 11:34, 04 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

W takim razie, jak pisał marcoM11 pewnie masz blaszkę źle odgiętą i mimo, że pływak podnosi się do góry, nie odcina dopływu paliwa.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez towot dnia Sob 18:56, 02 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 22:11, 03 Lis 2013
PRZENIESIONY
Pon 11:35, 04 Lis 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Gaźnik kolego rozbierałeś?
U mnie podobnie było w przypadku, gdy rozebrałem gaźnik i założyłem złą uszczelkę pod gardzielami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arthek
PostWysłany: Nie 23:44, 03 Lis 2013
PRZENIESIONY
Pon 11:35, 04 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

Wygiętą masz do wewnątrz komorę pływakową w okolicy centralnej nakrętki .
Jak się za mocno dokręca tą nakrętkę to się tak dzieje.
Jak sprawdzasz "na sucho " to wydaje się wszystko OK.Jak zmontujesz i puścisz paliwo , pływak podnosi się ale nie może zamknąć zaworu iglicowego bo przyciera się o komorę pływakowa w miejscu jej wykrzywienia.
Zdemontuj pływak i wyprostuj komorę ( delikatnie pukaj młotkiem przez drewniany klocek.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadek05
PostWysłany: Pon 12:08, 04 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

Gaźnik rozbierałem , czyściłem, wymieniłem uszczelki-wydaje mi się, że na dobre:) a z tą przegiętą komorą sprawdzę na pewno jak tylko wrócę do moje eli. Dam znać czy coś pomogło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arthek
PostWysłany: Wto 15:42, 04 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

Pomogło prostowanie komory pływakowej ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Czw 22:16, 24 Kwi 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Ja wczoraj chciałem odpalić Elke.Odpaliła na pych ale mało mnie nie porwała bo dostała strasznie wysokich obrotów.Gaźnik nie dawno czyściłem no i jak założyłem go to tak stała do wczoraj.Przyczyna jest albo to ze jak wsadzam przepustnice w korpus to nie mogę trafić w punkt przesłoną powietrza i dlatego są takie obroty,ale raczej wchodzi do końca....wiec w wydaje i się ze rowek w korpusie gaźnika który blokuje pokrywę korpusu na miejscu jest za szeroki (wyszczerbany już) i w momencie dokręcania nakrętki pokrywa lekko się przekręca w prawo i dlatego.Nie wiem jak ja przytrzymać żeby się nie przekręcała,mam tylko dwie ręce.Tak samo ciężko mi ją zapalić jak jest zimna.Jak myślicie co to może być i co zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalik
PostWysłany: Sob 13:49, 03 Maj 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Lubelski

Panowie a ja mam tez problem z gaźnikiem tzw po kupnie rozebrałem gaźnik pegaz i przeczyściłem, odstojnik był mocno zapchany to spręzarką wydmuchałem i dyszę główną i przy składaniu jest taka duża uszczelka u mnie była ona cała porwana i ją wyrzuciłem , da rade dokupić ją czy trzeba dorabiać, druga sprawa to mocowanie pokrywki z pływakiem do gaźnika przy dokręcaniu nakretki rusza mi sie cała ta śrubka co można zrobić, jakoś klejem ta śrubke podkleic czy co

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 23:07, 06 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Zestaw naprawczy pegaza z allegro od motonet ( wronka 19 ) syf, chińszczyzna.
Na opakowaniu crossimpex, a w środku chińczyk.
Dysza paliwa ma otwór gdzie wchodzi iglica rozwiercony z boku, a nie centralnie, zaworek paliwa nie wykręca się do końca w komorę pływaka, a paliwo po regulacji pływaka odcina w takim miejscu, ze zatapiacz nie sięga. Musiałem podlutoać ,, górkę '' na pływaku Kwasny
Na dyszach powietrza i paliwa miejsce na śrubokręt musiałem też poprawić, o gwintach nie wspomnę. Zadzior na samym początku i bez pilniczka się nie obyło.
Po prostu masakra, myślę że stare jest chyba lepsze. Jutro zakładam gaźnik i zobaczymy czy pojadę Kwasny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny Strona 2 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->REGENERACJA PEGAZA
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group