Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->przeciążony silnik

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
przeciążony silnik <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 22:11, 20 Sie 2011 Temat postu: przeciążony silnik







witam, jestem nowym forumowiczem,nie udało mi się zapoznać jeszcze ze wszystkimi tematami, proszę o wyrozumiałość.

Stałem się posiadaczem motoru jeśli tak to mogę nazwać, jest to wózek zrobiony z shl 175, ze skrzynią biegów na napęd wozu.
silnik został przeciążony, zaczął kichać i już nie odpala,
wiem że nikt nie jest wróżką i nie potrafi w 100% odpowiedzieć na pytanie co się mogło zepsuć, może ktoś naprowadził by mnie na co mam zwrócić ewentualną uwagę i czy jest sens naprawiać taki silnik


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 22:11, 20 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Nie 10:12, 21 Sie 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Zawsze jest sens sprawdzić a jak kartery nie pękły to masz wszystko resztę możesz dokupić. Najpierw sprawdź jak wygląda cylinder z tłokiem. Wróć najpierw to nam fotki jakieś podeślij tego co posiadasz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 19:11, 21 Sie 2011 Temat postu:







A ma iskre i sprężanie? Jak ma iskre i sprężanie a nie zapala tylko kicha, to zapewne ścieło tylko klin na wale
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 21:57, 23 Sie 2011 Temat postu:







sprężanie jest, iskra też,

przy dużym obciążeniu, już przy mecie zaczął kichać, później jak ostygł silnik, bez obciążenia jechał ale z obciążeniem już siadł, a teraz przy dużych trudach odpalenia kichnie parę razy, czasem odpali lecz zaraz gaśnie

a tak oto wygląda rydwan
Mruga




wiem że dla nie których to pewnie dziwne , lecz ile ta maszyna w życiu już zrobiła to nikt chyba nie wie


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 22:06, 23 Sie 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Wto 22:15, 23 Sie 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

O k...a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 23:11, 23 Sie 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

przecież ten wóz waży drugie tyle co shlka... ! gdzie to tak katować taki motocykl ?! i to w dodatku wiaterka..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 10:27, 24 Sie 2011 Temat postu:







Panowie takim pisaniem nie pomozemy w problemie naszego kolegi. Skoro ma iksre, sprężanie, a jak się zagrzeje to zdycha to moze po prostu uszczelki wygrzalo i przepuszcza. Ciezko stwierdzic. Nie rozbierzesz to się nie dowiesz Wesoly
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Śro 11:49, 24 Sie 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Takie pojazdy były kiedyś na pożądku dziennym i nie ma co się burzyć, to zabytek tak samo jak oryginały. Do objawów pasuje uszkodzony kondensator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 22:03, 24 Sie 2011 Temat postu:







wiem że co nie którzy są oburzeni. ale ta maszyna dużo potrafi, przekładnia z żuka na napęd przedniej osi wozu daje sobie rade z nie jednym ciężarem.
nie tylko jak się zagrzeje zdycha, na początku tak było.teraz w cale nie odpala a jak się uda to zaraz gaśnie jak by dostawał za dużo/mało benzyny
Powrót do góry
gawin
PostWysłany: Pon 16:16, 29 Sie 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

wg mnie przegrzał się i po prostu się zatarł, bo nie miał chłodzenia.
przy obciążeniu takim ciężarem bez dobrego chłodzenia szybko się zatrze.
jeśli tak się stało to masz do wymiany tłok i szlif cylindra.

ale wózek musi robić niezły szoł!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 20:00, 30 Sie 2011 Temat postu:







dzięki gawin, krótko zwięźle, o taką odpowiedź mi chodziło.

wózek robi bardzo duże szoł, jak wiozłem drzewo kiedyś to przy ulicy kładli kostkę to nie wierzyli że to ma tyle siły.nad dodatkowym chłodzeniem będę musiał pomyśleć.

dzięki
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->przeciążony silnik
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group