Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->opinie gaźnika z allegro

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
opinie gaźnika z allegro <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 21:36, 11 Kwi 2012 Temat postu: opinie gaźnika z allegro







Planuję kupić ten gaźnik : [link widoczny dla zalogowanych]
Ma ktoś jakieś opinie co do niego ? Wesoly

Pozdrawiam
Powrót do góry
Inżynier
PostWysłany: Śro 22:12, 11 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty koło Bielska

Jesteś pewien że chcesz podróbę? Czasem lepiej kupić oryginalny używany. Do czego go potrzebujesz? Uważaj na odpowiednią średnicę gardzieli.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inżynier dnia Śro 22:15, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 22:27, 11 Kwi 2012 Temat postu:







Na średnicę gardzieli zwracałem uwagę i właśnie potrzebuję 24 Wesoly Do shl m11w. Warunek: musi być nowy. A nowego ciężko kupić bo już trochę szukam Smutny
Powrót do góry
halcik
PostWysłany: Śro 22:29, 11 Kwi 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1820
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

też jestem ciekawy opinij na temat tych współczesnych gaźników. Z opinij kolegów z forum MZ wiem że do tamtego motoru współczesne gaźniki poniżej 300 się rzadko sprawdzają, a ciekawe jak wychodzą pegazy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Inżynier
PostWysłany: Śro 22:52, 11 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty koło Bielska

Na nowy oryginalny z PRL w zasadzie nie masz co liczyć. Jeśli nawet się trafi (raz na rok) na allegro to za kwotę min 350zł.
Reanimacja uszkodzonego gaźnika bez nowych części z PRL w zasadzie nie przynosi wielkiego skutku a silniki M11 czy M11W są wyjątkowo czułe na jakość gaźnika. Wiedzą Ci co usiłowali uregulować felerny gaźnik Mruga
W sumie jest dość tani - zastanawia mnie czy to to samo źródło co te za 230. Pozostaje Ci loteria.... lub może jeszcze ktoś z forum na takim jeździ i jakimś cudem to działa, pytanie jeszcze jak długo od montażu Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 8:24, 12 Kwi 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

A ja bym Ci radził regenerować stary. Dysze możesz kupić, gardziel raczej się nie zużywa, iglice też kupisz nową, pływak może być albo dziurawy albo wgnieciony, lecz też da radę go kupić. A sam korpus można tulejować ==> http://www.shlka.fora.pl/silnik-i-skrzynia-biegow,15/regeneracja-pegaza,2320.html , przepustnicę kupić nową i pod nią zrobić tuleję, albo pod starą robić. Więcej w gaźniku nie ma się co psuć, co by wpłynęło na pracę silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Czw 16:59, 12 Kwi 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Ludzie to kupują więc niebawem powinny się pojawić jakieś komentarze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WSR
PostWysłany: Czw 20:34, 12 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 52
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Ja go miałem przez chwilę, na szczęście udało się zwrócić do sklepu. W moim
egzemplarzu serce (to co jest pod przepustnicą) luźno (~0,5mm) wpadało w korpus przez co nie szło go wyregulować - paliwo zamiast przez dysze dostawało się do silnika bokiem - totalnie do dupy. Przepustnica oczywiście tez luźno, co ciekawe gdyby zastosować w nim oryginalne wnętrzności (przepustnicę i serce) które pasowały b. ciasno to powinno być ok, ale nie kombinowałem. Pewnie każdy egzemplarz jest inny, bo nie wierzę, że wszystkie są równie badziewne co ten mój. Pozostałe elementy jak komora pływakowa, zawór iglica, dysza OK.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WSR dnia Czw 20:35, 12 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Czw 21:59, 12 Kwi 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1073
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

A dlaczego akurat gaźnik musisz mieć nowy??? Ja swój oddałem do regeneracji do Puszczykowa. Przybliżony termin realizacji to jeszcze ok. 1,5 miesiąca. Raczej nie spotkałem się z negatywnymi opiniami, a po regeneracji silnik chodzi jak na nowym gaźniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 21:05, 15 Kwi 2012 Temat postu:







WSR- wielkie dzięki za tą opinię, znajomy mi mówił to samo więc raczej zregeneruję swój Wesoly
Powrót do góry
template
PostWysłany: Nie 21:43, 15 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

towot napisał:
A dlaczego akurat gaźnik musisz mieć nowy??? Ja swój oddałem do regeneracji do Puszczykowa. Przybliżony termin realizacji to jeszcze ok. 1,5 miesiąca. Raczej nie spotkałem się z negatywnymi opiniami, a po regeneracji silnik chodzi jak na nowym gaźniku.


towot a ile płaciłeś za regeneracje i co Ci przy nim robili??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez template dnia Nie 21:44, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pon 21:35, 16 Kwi 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1073
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Jak napisałem, jeszcze nie dostałem gaźnika zregenerowanego. Wysłałem jakieś 3 tygodnie temu i gość powiedział, że ma roboty na następne 2 miesiące, chyba, że dostanie kilka Pegazów to je weźmie i zrobi za jednym zamachem. Jak z nim gadałem, to powiedział, że maksymalny koszt regeneracji starego to około 200 zł i trzeba mu napisać w jakim motorze ma być zamontowany, żeby wiedział jak ma go robić. Generalnie to wysłałem gaźnik GM 24 U 1, taki trochę padaczkowy, tzn. ze sporym luzem na przepustnicy. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Swoją drogą to wolę zregenerować naszego Pegaza, niż wkładać jakąś chińszczyznę do wspaniałego polskiego motocykla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 21:54, 16 Kwi 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Masz racje i to w dodatku za te same pieniądze i raz - masz gwarancję, że będzie motocykl na tym chodzić, dwa - na pewno po chodzi dłużej niż chińszczyzna (o ile na niej by ruszył), trzy - zostajesz przy PRL-owskim wyrobie, o odnowionym środku, którego nikt nie będzie widzieć, a motocykl będzie chodzić pięknie Mruga

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 21:55, 16 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Wto 19:20, 17 Kwi 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1073
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Dokładnie, taki cel mi przyświecał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Wto 22:24, 17 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Dzis zalozylem gaznik z alegro za 109 zlotych- motocykl chodzi normalnie, zero luzow na przepustnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny Strona 1 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->opinie gaźnika z allegro
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group