Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->opinie gaźnika z allegro

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
opinie gaźnika z allegro <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
holipa
PostWysłany: Nie 12:52, 10 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

nagrzał się i napuchło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shlbartek
PostWysłany: Nie 13:25, 10 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

nie własnie sie nie nagrzał tylko sie troche porysowała przepustnica i wcale nie chciało sie jej ruszyć i tak wgl to ten gaznik to wcale nie był szczelny
musieliśmy wymienić pare uszczelek

Po raz drugi: Używaj znaków interpunkcyjnych oraz wielkich liter na początku zdania.
Popraw post.
//Drix1994


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 14:41, 10 Lut 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

A więc jak widać, zależy jak się trafi. Jednemu chiński odpowiednik będzie służyć, a drugiemu nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Nie 15:46, 10 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

ja jestem zdania że lepiej oryginalny zregenerować , jak się nie nadaje to poszukać nadającego się.
pakowanie się w chińską tandetę mija się z celem.
wszyscy przecież kochamy swoje maszyny i nie chcemy ich krzywdzić mieszanką paliwowo powietrzną o złym składzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 15:48, 10 Lut 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Zgadza się. Zwłaszcza, że nawet tutaj na forum są podane 2 firmy, które profesjonalnie regenerują nasze pegazy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Nie 16:17, 10 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

Nie jestem zwolennikiem zlecania obcym roboty.
Co się da robię sam. Mam dostęp do solidnego zaplecza technicznego i kilku fachowców wśród znajomych.

Jaka by była przyjemność z całej odbudowy gdyby nasza rola polegała tylko na rozebraniu sprzęta , popakowaniu i porozsyłaniu do zakładów ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 19:23, 10 Lut 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Znów się z Tobą zgadzam, aczkolwiek gdy nie ma się takich możliwości jak Ty, to się wtedy trzeba ratować wysyłaniem gratów. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shlbartek
PostWysłany: Nie 21:10, 10 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Ja żałuje tego że kupiłem ten nowy nie orginalny gaźnik.Te współczesne gaźniki są do tego aby je postawić na półce na nie do użytku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Czw 7:14, 14 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Ja w Gazeli mam nowy kupiony w Skuter Debica i narazie 2 lata śmiga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwinto
PostWysłany: Czw 15:30, 14 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

Jest jeszcze jedna sprawa czy jest dobrze wyregulowany i czy dobrze wo gole zamontowany Wesoly w brew pozorą trzeba umieć go dobrze zamontować aby działał jak ma działać i ustawić Wesoly

cześć ludzi kupi byle jak zamontuje i potem zdziwienie ze nie jeździ jak ma jeździć Wesoly

mój jest dobrze zamontowany w dupę dostaje i jest super Wesoly


jak chcecie stary sprzedam rozebrany na allegro szukać "galaxyy"

Popraw post. Interpunkcja.
//Drix1994


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwinto dnia Czw 15:31, 14 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shlbartek
PostWysłany: Czw 22:29, 14 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Ale zużycie takiego gaźnika(nieorginalnego) jest bardzo szybkie.materiał z którego jest zrobiony nie jest najwyższej klasy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pią 0:19, 15 Lut 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Materiały są takie same jak w starych starych gaźnikach - Znal.
Znalu jest niewiele odmian nadających się do odlewania ciśnieniowego i jego cena jest dość niska,ze nie opłaca się na nim oszczędzać producentom.
Tych współczesnych gaźników miałem w rękach kilka i miałem okazję się nimi pobawić. Z moich informacji jakie udało się uzyskać w światku zamawiaczy tych cudów w Chinach są dwa oddzielne źródła pochodzenia tych gaźników.
Dwóch różnych importerów zamówiły te gaźniki w jednym czasie w państwie środka. Stąd różnice wykonaniach i różne opinie o tych gaźnikach.
Przykładowo z GM 20 nie ma takiego problemu. Jest skopiowany dobrze, wykonywany przez tylko jedna firmę i posiada go spora rzesza użytkowników i sobie go chwalą.
Do współczesnego pegaza porostu trzeba mieć szczęście lub możliwość oglądnięcia przed zakupem.

A no ta bene sam wybór gaźnika amalowskiego do skopiowania później jako pegaz nie był najszczęśliwszym wyborem. Szczerze powiem był to niewypał.
Jest to gaźnik z boczną komorą pływakową bardzo wrażliwy na przechyły z paranoicznym ustawianiem poziomu paliwa, z idiotycznie umieszczonym kanałem i dyszą wolnych obrotów skazanym wcześniej czy później na łapanie lewego powietrza, bez normalnego urządzenia rozruchowego.
Gaźniki tego typu najbardziej nadają się do zasilania silników stacjonarnych napędzających agregaty ,pompy itp.
Lepszą droga poszli Niemcy tworząc gaźnik BVF z dolną komorą pływakową. Dużo prostszy, mniej narażony na lewe powietrze i z normalnym ssaniem. Ale to już inna historia...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Pią 0:23, 15 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 0:44, 15 Lut 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Bitels, a możesz powiedzieć jakie różnice zauważyłeś w budowie pegaza nowego No name A i No name B?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pią 17:00, 15 Lut 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Jakość wykonania i obróbki odlewów .Pasowanie przepustnicy i gardzieli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 2:35, 20 Lut 2013 Temat postu:







holipa napisał:
Nie jestem zwolennikiem zlecania obcym roboty.
Co się da robię sam. Mam dostęp do solidnego zaplecza technicznego i kilku fachowców wśród znajomych.

Jaka by była przyjemność z całej odbudowy gdyby nasza rola polegała tylko na rozebraniu sprzęta , popakowaniu i porozsyłaniu do zakładów ?


pewnie że najlepsza satysfakcja gdy własnymi rękami wskrzeszamy maszynę do życia. Tylko trzeba mieć zaplecze i umiejętności, z tym drugim to różnie bywa gdy zabieramy się do tematu pierwszy raz to może okazać się dla nas nauką. \

Natomiast oddać komuś nie poleconemu to tak samo jak bym dał przypadkowemu gościowi z ulicy który teoretycznie robi takie rzeczy. Tyle że możemy się wkurzać na niego a nie siebie jak coś nie pójdzie
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 3 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->opinie gaźnika z allegro
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group