Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Platynki przerywacza

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] Platynki przerywacza <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 17:17, 04 Lut 2008 Temat postu: [M11] Platynki przerywacza







Ktos wie czy platynki podane w linku pasują do M11 ? [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
lehoom
PostWysłany: Pon 17:20, 04 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

No raczej. Platynki od M06, M11,M04, M05 WFM czy WSK itd to jest to samo. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Pon 17:45, 04 Lut 2008 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Jak wyżej Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 19:35, 04 Lut 2008 Temat postu:







Dzięki za informacje. Może w tygodniu zamówię części z Motonetu.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 0:08, 05 Lut 2008 Temat postu:







Pasować pasują ale tylko szkoda na nie kasy fabrycznie sie nie równo sie schodzą trzeba je doginać wyklepują sie ścierają jednym slowem Badziew ale cóż poradzisz z zapasów trudno znaleść kup co jest najwyżej zmienisz za jakiś czas
Powrót do góry
Jenny
PostWysłany: Wto 17:27, 05 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

Ja kupiłam nowe platynki i już jeżdżę na nich ładnych parę lat, bez żadnych usterek.
Nie zauważyłam żeby był z nimi jakiś problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Wto 20:58, 05 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Jakie są takie są ale wiedzcie że te podróbki są lepsze niż fabryczne platybki do Jawy TS 350. W niej trzeba je recznie doginać bo nawet nie schodzą sie równo...a są fabryczne, czeskie....buahaha. Dlatego te motorki nazywam Zjawa a nie Jawa...sni sie po nocach....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Wto 21:12, 05 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Nie są takie złe ,małem oryginalne w gazeli to zaraz się wypaliły Smutny Współczesne wytrzymują już1500 km i spoko! Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Wto 22:10, 05 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Heh. Dlateot wole jeździć na starych, zgrzybiałych ale panstwowych platynach które da się dopiłować. Nigdy jeszcze nie kupowałem platynek do SHL czy WFM.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 23:35, 05 Lut 2008 Temat postu:







Ja na razie nie bede zmieniał platynek przerywacza ani kondensatora na nowe. Zobaczę ile oryginalne wytrzymają. W magnecie tylko wymieniłem cewkę zapłonową.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 21:29, 30 Mar 2008 Temat postu:







Moze ktoś mnie poratować zdjeciami jak dobrze po kolei złożyć każdą podkładkę w przerywaczu i jak po kolei kabel od cewki i kondensatora podłączyć?! Smutny pomóżcie!
Powrót do góry
lehoom
PostWysłany: Śro 22:32, 02 Kwi 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Kolejnosc nie ma roznicy jesli chodzi o ten bolec z przwodami od przerwyacza. zwroc tylko uwage aby miedzy kazdym przewodem byla podkladka izolująca. kiedys przegapiłem je i nie moglem zapalic sprzeta, przez 3 dni wlaczylem z iskrownikiem az w koncu z pomoca przyszła ksiazka "Naprawa Motocykli" z latch 60-tych.

a wiecie ze mozna zalozyc zapasowy kondensator w SHL? czyli taki ze jak padnie ten w iskrowniku to na trasie nie trzeba zdjemowac magneta tylko podlaczyc zapasowy kond. w odpowiednie miejsce? mam takie cos pod bakiem przy listwie łączącej przwody idace do lampy przedniej. Oblukam to z bliska i zapodam info bo przez ostatnie lata zapomnialem jak to działało. Ale działało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 10:38, 03 Kwi 2008 Temat postu:







Lehoom dzieki za info. Ale miedzy przewodami od cewki i kondensatora nie mialem wczesniej zadnej podkladki. Napiszę po kolei jak to u mnie wygląda zaczynając od główki: główka, blaszka od przerywacza, plastikowa duza podkladka, metalowa duża blacha główna mocująca przerywacz, gumowa podkładka, plastikowa znów duza, koncowka kabla od cewki i kondensatora oraz nakrętka. pozdro
Powrót do góry
lehoom
PostWysłany: Czw 14:10, 03 Kwi 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

No moze tak byc tez, jesli chodził silnik poprawnie. W sumie to nie czaję po co te podkładki skoro i tak wszytkie przewody sa połączone do metalowej sruby która lączy je razem i tak. Ale bez podkładek nie chce smigac wiec chyba tak musi byc. Czarna magia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 12:17, 04 Kwi 2008 Temat postu:







U mnie nowe styki nie chcą się całkowicie pokrywać, nie mogę ich jakoś dobrze względem siebie ustawić... A ustawianie i klęczenie godzinami przy magnecie zajęło mi już chyba od jesieni pare dni Zdegustowany Mała rzecz a tyle problemów, ano i bez tego nie pojedziesz!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Platynki przerywacza
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group