Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 0:35, 05 Sie 2009 Temat postu: [M11/M11W] Oznaczenie - Tłok, Głowica i Cylinder, wymiary... |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Witajcie Panowie i panie Mam takie 3 pytanka:
1) Na tłoku mam wybity napis R2 tzn. 2 szlifa tloka, tak? Na garze pisze N2 albo - tzn. 2 szlif cylindra? A na głowicy, od strony przedniego kola na jej środku jest wybita sama 1, bez żadnej literki. Wiecie co może znaczyć to N2 ? i ta 1 ?
2) Rozmiar tłoka i cylindra po mierzeniu sufmiarką wyszlo mi 61,4 mm wg. ksiązki to ni w pięc ni w dziesięć... wg. tabeli wychodzi ze 3 szlif... a wymiary najbliższe mojego to: 61,43/44/45 a cylinder 61,49/50 - wg. ksiązki, a najlepsze, że wymiar mojego tłoka jest taki sam jak cylindra?... chyba że źle zmierzyłem..
3) Pytanie nie na temat...
Co bym musiał zrobić żeby założyć wodziki i skrzynie biegów od WSK M21W2 ( 175 ccm, silnik wiatr) ? Co zyskam dzięki tej zmianie?
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Śro 7:34, 05 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 7:15, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1618
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ad. 2 Te wszytskie oznaczenia można traktować na luzie. Ja kiedys kupiłem tłoka wygotowałem i powiekszył się o jedyne 0,5 mm To chyba mówi samo za siebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 7:37, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
aha czyli jak kupować tłok to na odpowiedni szalif, ew. wg. wymiaru cylindra tak? A co z pkt. 1 i 3 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 8:56, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1618
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Pierwsze- nie wiem- czy to ważne, trzecie- nie mam pojęcia. Kupuj tłoka pod szlif, np masz gar ileś tam to kupuj wymiar wiekszy niż ileśtam. O gotowaniu w oleju zapewne wiesz, co i jak. Tyle, że nie wiesz ile Ci się powiekszy po 20 godzinach na ogniu, może 1 mm a może wogóle sie nie powiekszyć jak kupisz dobrego producenta. Więc lepiej kupić większy, pomimo ze casami same się powiekszają, poczytaj było o tym na forum mase razy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:37, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
|
R2 na tłoku oznacza II nadwymiar tłoka (szlif) , N2 na cylindrze oznacza klasę jakości , co do szlifów to nie zawszę biją na cylindrze oznaczenia , 1 na głowicy nie mam pojęcia ale to akurat nie ma żadnego znaczenia .
Po mierzeniu sufmiarką niestety tak wychodzi nie patrz na to nikt nie jest idealnie dokładny , najlepiej było by mieć specjalne przyrządy do tego typu pomiarów i pozostaje pasowanie "na oko"
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 21:12, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
aha, dzięki za odpowiedzi Jeszcze tylko 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:16, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
|
Jeśli chodzi Ci o założenie skrzyni od W2B z WSk 175 do W2A takich jak w m11 albo W2B takich jak w gazelach to przeróbek żadnych stosować nie musisz . Skrzynie te różniły się w zależności od modelu silnika liczbą zębów w kołach zębatych i wałkach , grubością i metodą wykonania wodzików oraz kosmetycznie wyglądem automatu o ile się nie mylę . I jeśli nie pomieszasz części ze skrzyń o różnym przełożeniu i kół zębatych pracujących z tymi wodzikami to nie ma obaw wejdzie bez problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Czw 21:22, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1618
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Najwyżej silnik pojedzie a motocykl zostanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 23:24, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
aha, dzięki a zmieniając skrzynie na "dłuższą" co zyskam ? mniejsze spalanie ? mniejsze przyspiesznie ? ale wieksza prędkość?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Czw 23:34, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1618
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Jak mocy ie bedziesz miał odpowiedniej do przełozenia to prędkość moze nawet spaść. Poprostu obroty mocy mkasymalnej musza sie zgrywać z prędkoscią maksymalną. Lepiej nie być mądrzejszym od fabryki Bo się mozna przejechać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
|
Wysłany: Pią 0:27, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Suchy nie strasz chłopaka.
Przecież wiadomo,że jak się trafił udany egzemplarz w PRL-u,to "cyferblata" brakowało! Przykładem może być Twoja Jawka Mustang: Przyznaj się bez bicia jakie się zakładało zębatki? Ile się śmigało bezprawnie ponad 50..? Bo dobrze wiem,że z 70 dych spokojnie dawała! No chyba nie zaprzeczysz? (nie bój nic,dawno przedawnione)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 8:00, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1618
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Hehe też prawda W mojej jawce nie wiem jaka jest zębatka, ale jak była w dobrej kondycji, np jak jechałem w 2005 roku w góry to już tak wyła obrotami, że 4 biegu brakowało. To były piekne bezawaryjne czasy, no w końcu współczesny motorower był w stanie fabrycznym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 10:55, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
aha czyli albo będzie ogólnie lepiej albo ogólnie gorzej tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 11:02, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1618
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Zależy czego oczekujesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 13:57, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
prawde mówiąc mój pomysł był taki, żeby załozyć skrzynie i wodziki od wsk 175 dlatego bo tamta ma lepsze osiągi...ale nie chodzi mi żeby silnik katować tylko poprostu żeby te 80 lecieł sobie tak np. na 1/2 gazu... na 4 biegu jeśli to możliwe a nie dajmy na to na org skrzyni 3/4.. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|