Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->[M11/M11W] Oznaczenie - Tłok, Głowica i Cylinder, wymiary...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11/M11W] Oznaczenie - Tłok, Głowica i Cylinder, wymiary... <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 20:28, 07 Sie 2009 Temat postu:







To od razu muszę Cię zmartwić bo jakkolwiek byś nie kombinował to tego nie osiągniesz i "czwórka" zawsze pozostanie tą samą bezpośrednio zblokowaną z wałkiem zdawczym "czwórką" Wesoly Żeby śmigać 80 spokojnie na 1/2 gazu to musisz się z zębatkami napędowymi pobawić . A co do samej skrzyni to nie wiem jak tam wytrzymałość poszczególnych elementów skrzyni w SHL ale o ile wiem to same wodziki w WSK są kute natomiast w SHL blaszane .
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pią 23:19, 07 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

wodziki to jest rzecz oczywista, którą przełoże z wski do shl Wesoly bo jak mówie 80 km/h to nie jest taka wolna prędkośc... a nie chciałbym w przyszłości piłowac tak silnika... a przeciez 60 km/h sie nie będę wlukł...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacuś
PostWysłany: Wto 12:26, 21 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

Witam
Po latach zaniedbania postanowiłem zrobić generalke mojej heli, właśnie wyciągnąłem tłok i jest na nim oznaczone 8/IV. Rozumiem że to jest 4 szlif? Tzn cylinder do wymiany? Suwmiarke będę miał dopiero w niedzielę.

PS. Wiem że nie byłem aktywny kilka lat ale proszę o wyrozumiałość bo będę teraz zadawał masę głupich pytań.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 15:27, 21 Mar 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Złota kopara się należy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Wto 17:26, 21 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Ale przynajmniej na temat kolega pisze, chyba dobrze że znalazł odpowiedni temat zamiast zakładać nowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacuś
PostWysłany: Wto 20:48, 21 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

Znalazłem podobny temat to co miałem zakładać nowy. Stwierdziłem że tłok i tak do wymiany więc go wyszorowalem szczotka druciana i przy strzalce są dwie 1. W niedzielę ma mi brat przywieźć elektroniczną suwmiarke to wtedy tak naprawdę się okaże ile on ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->[M11/M11W] Oznaczenie - Tłok, Głowica i Cylinder, wymiary...
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group