Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Gaźnik - ustawienie.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] Gaźnik - ustawienie. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 17:50, 16 Sie 2007 Temat postu: [M11] Gaźnik - ustawienie.







Mam pytanie jak sie ustawia gaźnik i co mam zrobic żeby paliwo leciało do cylindra bo mi niechce leciec a wylatuje mi tutaj gzdie powinien byc filtr?
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Czw 21:28, 16 Sie 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

postaw motor na kołach, jeśli paliwo dalej wylatuje to masz albo wieszający sie pływak/zaworek lub za duży poziom paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 22:18, 16 Sie 2007 Temat postu:







dzięki
Powrót do góry
ToX
PostWysłany: Nie 11:50, 19 Sie 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

A wie ktoś może skąd wziąć uszczelkę gaźnika(bakielitową)? I czy trzeba to łączenie wzmacniać jakimiś silikonami itp.? A po za tym to czy gaźnik w miejscu gdzie przychodzą śruby może być lekko wygięty po obu stronach(tworzy to taki 'niby' łuk jak patrzy sie na to z góry). Chodzi o to czy jest to oryginalnie tak czy to jakieś uszkodzenie mechaniczne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Nie 14:04, 19 Sie 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Pisząć o uszczelce masz na myśli tą ktora przychodzi między gaźnikiem a krućcem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToX
PostWysłany: Nie 19:19, 19 Sie 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Tak, dokładnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenix
PostWysłany: Nie 22:00, 19 Sie 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

ToX napisał:
A po za tym to czy gaźnik w miejscu gdzie przychodzą śruby może być lekko wygięty po obu stronach (tworzy to taki 'niby' łuk jak patrzy sie na to z góry). Chodzi o to czy jest to oryginalnie tak czy to jakieś uszkodzenie mechaniczne?

Pewnie masz SHL M11... To jest oczywiste uszkodzenie kołnierza gaźnika (owo łukowate wygięcie) tworzące przy okazji miejsce zasysania fałszywego powietrza.
Bardzo podobnie dzieje się z gaźnikami WSK 175 (zresztą to jest ten sam typ gaźnika). Pisałem swego czasu na ten temat w moim serwisie wueskowym (ale nie mogę podać Ci adresu do tego materiału, więc napisz do mnie na PW ). Przejrzyj to a wszystko będzie jasne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 12:25, 27 Sie 2007 Temat postu:







Witam ja mam problem ze swoim gaźnikiem sam mi się rozkręca nie rozumiem dlaczego i co zrobić żeby się pod wpływem drgań nie rozkręcał oto fotka tej części [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
ToX
PostWysłany: Pon 19:43, 27 Sie 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Dziwny problem. Moim zdaniem jeśli dobrze dokręcisz tą górną nakrętkę nic nie powinno się odkręcać. Ewentualnie sprężyny w gaźniku są mocno ściśnięte i to powoduje odkręcanie. Chyba musisz lepiej wyregulować te wejścia linek i pokombinować śrubami u boku gaźnika i u dołu aby dobrze ustawić gaźnik po przestawieniu położenia linek. Nie jestem w 100% pewien, mogę się mylić, może koledzy coś pomogą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 23:40, 21 Lut 2008 Temat postu:







Cześć - mam problem chyba z gaźnikiem - przez pewien czas silnik chodził dobrze - manetka gazu działała prawidłowo. Teraz silnik od razu wskakuje na wysokie obroty i w końcu musze go wyłączyć bo nie chce zwolnić. Czy powodem jest zawieszajaca się linka gazu (stara i brudna) czy może coś innego??
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 23:53, 21 Lut 2008 Temat postu:







grzegorz wyrobek napisał:
Czy powodem jest zawieszajaca się linka gazu (stara i brudna) czy może coś innego??


Raczej to powinno być to. Sprawdź miałem kiedyś tak w moim ŚP. komarku Jezyk, który wylądował na złomie. Blokowała się linka bo była lekko podrdzewiała i się blokowała.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 23:57, 21 Lut 2008 Temat postu:







dzięki corey93, no szkoda że wyrzuciłeś tego komarka bo szukam teraz też coś małego do siostrzeńca
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 0:04, 22 Lut 2008 Temat postu:







on się już do niczego nienadawał cały pordzewiały był i psuł się po 200 metrach. przejechałem na nim jakis km i przestał jeździć. teraz bym go nieoddał an złom tylko przy nim grzebał a 4 lata temu jeszcze byłem młody i głupi Jezyk

sorry za OT
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 0:12, 22 Lut 2008 Temat postu:







Dopiszę się do tego tematu: czy filterek wkręcony od spodu gaźnika a raczej jego dwie przeciwległe dziurki muszą być ustawione prosto w kierunku dziury przez którą wlatuje doń paliwo z komory pływakowej (czyt. zza uszczelki) ? Czy po prostu wkręcić ten filterek na maksa i będzie dobrze? On i tak ma wcięcie dookoła tam gdzie siateczka zachodzi, ale wole zapytać. Pozdrawiam Niepewny
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Pią 0:25, 22 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Z tego co wiem to dokręcasz go normalnie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Gaźnik - ustawienie.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group