Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Gaźnik - ustawienie.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11] Gaźnik - ustawienie. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
lehoom
PostWysłany: Pią 9:29, 22 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Burza46 napisał:
Witam ja mam problem ze swoim gaźnikiem sam mi się rozkręca nie rozumiem dlaczego i co zrobić żeby się pod wpływem drgań nie rozkręcał oto fotka tej części [link widoczny dla zalogowanych]


U mnie tez kiedys to sie samo odkręcało z pwoodu niewyraźnego giwntu na gaźniku. Niby był ok ale ejdnak juz zuzyty gwitn to sie odkręcało. Sprawę załatwiła taśma teflonowa nawinięta na giwnt i wtedy nakręcona nakretka. Tasem taka dostaniesz w skelpach budowlanych bo słuzy do uszczelniania rur gazowych.

GAŹNIKA NIGDY NIE SKŁADAMY NA SILNIKON!!! Benzyna i ak rozpusci silnikon niezaleznie jak dobry jest i jego czasteczki pójdą w gaźnik i silnik powodując masakrę.

Uszczelke do komory pływakowej mozna kupić w sklepie SKuter Debica.
A jesli kołnierz gaxnika jest wyginety w miesjcu przylegania do króćca to należy to naprawić bo nie ma sensnu odpalac wogłoe silnika jesli łapie lewe powietrze. Na plaska , duza deska nałozyc arkusz papieru sciernego np.180-200 i przybic go malymi gwoździami zeby sie trzymal a nasptenie postawic gaźnik na tym kołnierzu na ów papier i szorowac pilnując zeby kolnierz przylegal cala płaszczyzną do papieru. Planuj az do uzyskania jednolitej faktury na calej powierzchni kolnierza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToX
PostWysłany: Nie 16:02, 02 Mar 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Dzięki lehoom już wykonałem tą operacje dawno, korzystałem ze strony feniksa o WFM, wyprostowałem ładnie i dałem nową uszczelkę z bakielitu, sam dorabiałem sobie, między uszczelkę a króciec cylindra i między uszczelkę a kołnierz gaźnika dałem takie uszczelki z papieru i ładnie śmiga, nie łapie lewego powietrza... Tylko mam inny problem, z gaźnika zamiast do cylindra to benzyna leje się w stronę filtra, i jeszcze jeden dziwny problem mam z tym że jak puszcze paliwo kranikiem to napływa cały czas do komory paliwowej w gaźniku i nawet jak komora się już napełni całkiem to i tak paliwo dalej się leje i wycieka, jak to zlikwidować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Nie 16:20, 02 Mar 2008 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

zmniejsz poziom paliwa, można to zrobić przekręcając komorę pływakową w lewo lub odginając języczk pływaka, zależnie od intensywności wycieku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arthek
PostWysłany: Pon 11:19, 14 Mar 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

Co prawda odgrzebuję kotleta , ale wydaje mi się , że warto bo temat jest cały czas aktualny.
Chciałem nawiązać do ustawiania poziomu paliwa w gaźniku poprzez przekręcanie komory o pływakowej.
W/g mnie w odpowiedzi jest błąd , bo przekręcenie jej w lewo ( w kierunku cylindra) powoduje podniesienie poziomu paliwa , a obrócenie jej w kierunku filtra powoduje obniżenie poziomu .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Gaźnik - ustawienie.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group