Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Jaki tlok?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Jaki tlok? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 22:14, 04 Sty 2009 Temat postu:







To nietrudne w maluchu, u siebie też miałem stoczony zamach planowaną głowicę przerobiony gaźnik, dolot itd... żadne bis, czy cc700 szans nie miało Wesoly i nawet bączki na asfalcie kręcił jak się dobrze zaczęło... Wesoly
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Nie 22:19, 04 Sty 2009 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

cc700 nie ma szans nawet ze zwykłym maluchem Wesoly chyba że jest już zajechany, ale wróćmy do tematu
Offtopic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 23:18, 04 Sty 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Suchy napisał:
Jedyną wadą było to, że po 10 startach spod swiateł na max padały przeguby. Ale nasz tunner przeciwdziałał temu i zawsze woził zapasowe. Wesoly


Suchy zabieraki Hyhy Wesoly Przegub w maluchu aby rozwalić ostrym ruszeniem trzeba by nie wiem zrobić Wesoly
Przegub w maluchu to aluminiowa walec z guma w środku.
Zabierak na wielowypuście zerwać można nawet jak się cały czas rusza z dwójki. Wesoly Ale to nie na tym forum Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pon 1:18, 05 Sty 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Temat tłoka już wyczerpalismy Jezyk . Niestety nie miałem zaszytu Padam posiadania, ani nawet dłubania w legendzie Padam polskiej motoryzacji. Więc niestety mogę tylko cytować. Był maluszek w domu i 125p. Pomimo, że miałem aż 3-5 lat to nigdy go nie postrzegałem jako pełonartościowy samochód Rotfl tylko taki trochę niepoważny. Pamiętam jedynie , że po wymianie oleju nie gasła kontrolka oleju, czy coś. A na koniec jeszcze powiem, naszego bolida nam ukradli w andrzejki. Moja mama wtedy pożyczyła złodziejom ,,rozerwania żywcem". I po kilku miesiącach dowiedziała się od grupy swoich studentów policjantów, że miał miejsce wypadek gdzie zginęli ludzie znani kieleckim policjantom. I owi wypadkowicze zostali rozerwani Hurra chciałbym to zobaczyć. Ale jak widać skuteczniejsza od panów policjantów jest rzucanie uroków. Wiem, że Offtopic ale tak mnie jakoś wzięło na wspomnienia Zawstydzony 126p.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 23:22, 23 Lip 2009 Temat postu:







Witam, wracając do tematu tłoka, jak wygotowuje sie ten nowy tłok???? konkretnie mi chodzi o to w jakim smarowidle i w jakiej temperaturze i jak długo???? pozdr.
Powrót do góry
halcik
PostWysłany: Wto 12:37, 12 Lip 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jedyny temat, który wyskoczył mi na temat wagi tłoków. Panowie, czy ktoś pokusiłby się o zważenie całych kompletów tłok, sworzeń i pierścienie z podaniem firmy i rozmiaru tłoka do naszych M11. Chciałbym zobaczyć jakie rozrzuty występują w tłokach oryginalnych i względem oryginalnych.
Osobiście mogę zmierzyć dwa wymiary cross impex (ale były przeze mnie potraktowane chemią - anodowanie i mogłyby zafałszować wynik w stosunku do fabrycznych crossów)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Wto 12:39, 12 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Jaki tlok?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group