Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:14, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
|
To nietrudne w maluchu, u siebie też miałem stoczony zamach planowaną głowicę przerobiony gaźnik, dolot itd... żadne bis, czy cc700 szans nie miało i nawet bączki na asfalcie kręcił jak się dobrze zaczęło...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
barteq
|
Wysłany: Nie 22:19, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
cc700 nie ma szans nawet ze zwykłym maluchem chyba że jest już zajechany, ale wróćmy do tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 23:18, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Suchy napisał: |
Jedyną wadą było to, że po 10 startach spod swiateł na max padały przeguby. Ale nasz tunner przeciwdziałał temu i zawsze woził zapasowe. |
Suchy zabieraki Przegub w maluchu aby rozwalić ostrym ruszeniem trzeba by nie wiem zrobić
Przegub w maluchu to aluminiowa walec z guma w środku.
Zabierak na wielowypuście zerwać można nawet jak się cały czas rusza z dwójki. Ale to nie na tym forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pon 1:18, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1618
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Temat tłoka już wyczerpalismy . Niestety nie miałem zaszytu posiadania, ani nawet dłubania w legendzie polskiej motoryzacji. Więc niestety mogę tylko cytować. Był maluszek w domu i 125p. Pomimo, że miałem aż 3-5 lat to nigdy go nie postrzegałem jako pełonartościowy samochód tylko taki trochę niepoważny. Pamiętam jedynie , że po wymianie oleju nie gasła kontrolka oleju, czy coś. A na koniec jeszcze powiem, naszego bolida nam ukradli w andrzejki. Moja mama wtedy pożyczyła złodziejom ,,rozerwania żywcem". I po kilku miesiącach dowiedziała się od grupy swoich studentów policjantów, że miał miejsce wypadek gdzie zginęli ludzie znani kieleckim policjantom. I owi wypadkowicze zostali rozerwani chciałbym to zobaczyć. Ale jak widać skuteczniejsza od panów policjantów jest rzucanie uroków. Wiem, że ale tak mnie jakoś wzięło na wspomnienia 126p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:22, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
|
Witam, wracając do tematu tłoka, jak wygotowuje sie ten nowy tłok???? konkretnie mi chodzi o to w jakim smarowidle i w jakiej temperaturze i jak długo???? pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 12:37, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2243
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jedyny temat, który wyskoczył mi na temat wagi tłoków. Panowie, czy ktoś pokusiłby się o zważenie całych kompletów tłok, sworzeń i pierścienie z podaniem firmy i rozmiaru tłoka do naszych M11. Chciałbym zobaczyć jakie rozrzuty występują w tłokach oryginalnych i względem oryginalnych.
Osobiście mogę zmierzyć dwa wymiary cross impex (ale były przeze mnie potraktowane chemią - anodowanie i mogłyby zafałszować wynik w stosunku do fabrycznych crossów)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Wto 12:39, 12 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|