Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:29, 28 Kwi 2011 Temat postu: gażnik g-20 |
|
|
|
Witam walcze z gażnikiem dwa dni i nic może mi wy coś poradzicie . iskra jest a jak ją chce zapalic to bęzyna cofa się go filtra iglice mam ustawiona na 3 ząbku ale i ustawiałem na 2 od góry i nic od czego zacząć ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pią 0:41, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Może od regulacji zapłonu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lemik
|
Wysłany: Pią 19:56, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
zobacz to
[link widoczny dla zalogowanych]
"Prócz możliwych typowych uszkodzeń może przytrafić się "rozszczelnienie" między korpusem gardzieli i ciałem gaźnika. Poza niemożnością wyregulowania gaźnika objawia się to tym, że mimo prawidłowo ustawionego poziomu paliwa i szczelnego zaworu pływakowego w kanale powietrza widocznym od tyłu gaźnika pojawi się paliwo. Przeciekać może po gwincie szpilki mocującej komorę lub przez gwint dyszy iglicowej i w tym wypadku uszczelnienie jest łatwe np. przy pomocy taśmy teflonowej, albo też przez uszczelkę u dołu korpusu gardzieli - jeśli nie w wyniku uszkodzenia uszczelki to z powodu niedociśnięcia tejże. W tym wypadku po nagrzaniu gaźnika dociąga się korpus gardzieli dolną śrubą - tą z siatką filtra. "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 20:25, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
|
Witam dzisiaj siedziałem od rana i grzebałem ,grzebałem i grzebałem i w końcu jakoś odpalił kręciłem czym się dało ale powiedzcie mi jeśli chodzi o zapłon to ja mam silnik 150 i w danych jest wyprzedzenie zapłonu 4,9 a w m11 4,4 to który mam wybrać dodam że cylinder mam zrobiony na 175 po odpaleniu zaczełem regulować gażnik ale świeca jest cała czarna zaolejona ale silnik chodzi brak mi sił pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 9:20, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Masz gaźnik g20 do cylindra 175?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 9:21, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrzej17
|
Wysłany: Śro 18:32, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zalewo/Warmia
|
CZesć .
Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej.
Miałem kiedyś podobny problem w wsk 125...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Andrzej17 dnia Śro 18:32, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:24, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Czw 10:39, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Do cylindra 175 powinien być gaźnik 24mm, roztacz kanał ssący i załóż do cylindra (bez krućca) gaźnik od CZ 175 o tej samej średnicy (najbardziej przypomina oryginalnał) z kringielitową podkładką. Masz jeszcze opcję poszukania oryginalnego cylindra lub cylindra z gaźnikiem od S-32. lemik, w gaźniku G-20 nie ma szpilki trzymającej komorę pływaka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Czw 10:42, 05 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:06, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
|
ok dzieki a może ktoś z was dlaczego jak poustawiałem zapłon i odpaliłem motor i pojezdziłem to na drugi dzień jest brak iskry pogrzebię znów w iskrowniku i silnik odpala kolejny dzien to samo brak mi juz sił na co zwrucić uwagę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Czw 15:07, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Kolego, widzę że nie przeczytałeś zbyt wielu tematów, przestudiuj proszę lekturę forum i zacznij stosować się do zasad poprawnego pisania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pią 14:21, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Heh aż się w głowie mi zakręciło jak próbowałem przeczytać tego posta. Co ja Ci mogę poradzić... radzę pisać czytelniej więcej czytać i zadawać konkretniejsze pytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pią 14:50, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Podpowiem Ci bo na forum może tego nie być. Często oś przerywacza jest wykrzywiona jeśli do tego się obraca to już wiesz czemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|