Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->gażnik g-20

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
gażnik g-20 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 17:29, 28 Kwi 2011 Temat postu: gażnik g-20







Witam walcze z gażnikiem dwa dni i nic może mi wy coś poradzicie . iskra jest a jak ją chce zapalic to bęzyna cofa się go filtra iglice mam ustawiona na 3 ząbku ale i ustawiałem na 2 od góry i nic od czego zacząć ?
Powrót do góry
ZWIERZU
PostWysłany: Pią 0:41, 29 Kwi 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

Może od regulacji zapłonu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lemik
PostWysłany: Pią 19:56, 29 Kwi 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

zobacz to
[link widoczny dla zalogowanych]

"Prócz możliwych typowych uszkodzeń może przytrafić się "rozszczelnienie" między korpusem gardzieli i ciałem gaźnika. Poza niemożnością wyregulowania gaźnika objawia się to tym, że mimo prawidłowo ustawionego poziomu paliwa i szczelnego zaworu pływakowego w kanale powietrza widocznym od tyłu gaźnika pojawi się paliwo. Przeciekać może po gwincie szpilki mocującej komorę lub przez gwint dyszy iglicowej i w tym wypadku uszczelnienie jest łatwe np. przy pomocy taśmy teflonowej, albo też przez uszczelkę u dołu korpusu gardzieli - jeśli nie w wyniku uszkodzenia uszczelki to z powodu niedociśnięcia tejże. W tym wypadku po nagrzaniu gaźnika dociąga się korpus gardzieli dolną śrubą - tą z siatką filtra. "


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 20:25, 30 Kwi 2011 Temat postu:







Witam dzisiaj siedziałem od rana i grzebałem ,grzebałem i grzebałem i w końcu jakoś odpalił kręciłem czym się dało ale powiedzcie mi jeśli chodzi o zapłon to ja mam silnik 150 i w danych jest wyprzedzenie zapłonu 4,9 a w m11 4,4 to który mam wybrać dodam że cylinder mam zrobiony na 175 po odpaleniu zaczełem regulować gażnik ale świeca jest cała czarna zaolejona ale silnik chodzi brak mi sił pozdrawiam
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Nie 9:20, 01 Maj 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Masz gaźnik g20 do cylindra 175?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 9:21, 01 Maj 2011 Temat postu:







tak był tam orginalnie
Powrót do góry
Andrzej17
PostWysłany: Śro 18:32, 04 Maj 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 100
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalewo/Warmia

CZesć .
Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej.
Miałem kiedyś podobny problem w wsk 125...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrzej17 dnia Śro 18:32, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 22:24, 04 Maj 2011 Temat postu:







A ile powinno byc ?
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Czw 10:39, 05 Maj 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Do cylindra 175 powinien być gaźnik 24mm, roztacz kanał ssący i załóż do cylindra (bez krućca) gaźnik od CZ 175 o tej samej średnicy (najbardziej przypomina oryginalnał) z kringielitową podkładką. Masz jeszcze opcję poszukania oryginalnego cylindra lub cylindra z gaźnikiem od S-32. lemik, w gaźniku G-20 nie ma szpilki trzymającej komorę pływaka.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Czw 10:42, 05 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 12:06, 05 Maj 2011 Temat postu:







ok dzieki a może ktoś z was dlaczego jak poustawiałem zapłon i odpaliłem motor i pojezdziłem to na drugi dzień jest brak iskry pogrzebię znów w iskrowniku i silnik odpala kolejny dzien to samo brak mi juz sił na co zwrucić uwagę?
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Czw 15:07, 05 Maj 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Kolego, widzę że nie przeczytałeś zbyt wielu tematów, przestudiuj proszę lekturę forum i zacznij stosować się do zasad poprawnego pisania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pią 14:21, 06 Maj 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Heh aż się w głowie mi zakręciło jak próbowałem przeczytać tego posta. Co ja Ci mogę poradzić... radzę pisać czytelniej więcej czytać i zadawać konkretniejsze pytania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pią 14:50, 06 Maj 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Podpowiem Ci bo na forum może tego nie być. Często oś przerywacza jest wykrzywiona jeśli do tego się obraca to już wiesz czemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->gażnik g-20
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group