Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->bardzo się grzeje

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
bardzo się grzeje <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
motomaciey
PostWysłany: Pon 18:32, 02 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Suwmiarką z wyświetlaczem elektronicznym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 22:33, 03 Sie 2010 Temat postu:







smarowałem sam sworzeń
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Wto 23:18, 03 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Pstrykanie i dźwięczenie ? Dziwne. Rozbierz jeszcze raz i zobacz czy czasem nie pękło zabezpieczenie sworznia i to ono nie wydalało takich odgłosów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 9:36, 04 Sie 2010 Temat postu:







w czwartek zobaczę i dam znac
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 18:49, 07 Sie 2010 Temat postu:







właśnie rozebrałem wymieniłem zabezpieczenia i złożyłem pstrykanie trochę zamilkło ale lekko słychac może jeszcze wymienic pierścienie na nowe co sądzicie ? obecne mają 250 km zrobione
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Nie 23:21, 08 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Teoretycznie nie powinno się zmieniać pierścieni jeżeli nie zakłada się też nowego tłoka i nie robi szlifu cylindra. Może pierścienie za ciasno siedzą w rowkach ? W takiej sytuacji silnik też będzie się grzał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 9:36, 09 Sie 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Teoretycznie może i nie, a ja zmieniłem już raz, pojeździłem chwilę jak na dotarciu i było dobrze. Teraz muszę drugi raz bo się przegrzały. Jeśli Ci pierścionki za ciasno siedzą to spróbuj rowki przeczyścić za pomocą starego bezużytecznego pierścionka..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 9:52, 09 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 18:19, 09 Sie 2010 Temat postu:







to co nie zmieniac pierścieni rozmyślałem też o kupnie nowego tłoka czytałem na forum [link widoczny dla zalogowanych] i może wymienię ten tłok może będzie lepszy tylko czy gotować ?
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pon 20:35, 09 Sie 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

jak tłok to gotować i szlifa robić..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pon 20:47, 09 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

bartosz11 napisał:
to co nie zmieniac pierścieni rozmyślałem też o kupnie nowego tłoka czytałem na forum [link widoczny dla zalogowanych] i może wymienię ten tłok może będzie lepszy tylko czy gotować ?


Ja niedawno kupiłem wyrób firmy moto-impex i muszę ich pochwalić, że poprawili się w jakością. Po zagotowaniu tłoka w oleju, powiększył sie o ok 0,1-0,2mm, ale po ostudzeniu porwócił do pierwotnego wymiaru!! Robiłem tak z 3 razy. Więc można je moim zaniem mniej wiecej kupowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 22:24, 09 Sie 2010 Temat postu:







panowie a co z pierścieniami czy trzeba je jakoś dobierac czy jak? bo przecież jak tłok zwiększy swoją objętość to co z pierścieniami?
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Wto 9:10, 10 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

bartosz11 napisał:
to co nie zmieniac pierścieni rozmyślałem też o kupnie nowego tłoka czytałem na forum [link widoczny dla zalogowanych] i może wymienię ten tłok może będzie lepszy tylko czy gotować ?


Zawsze lepiej gotować i mierzyć go przed i po.

A pierscienie dobierz do cylindra a nie do tłoka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 22:05, 10 Sie 2010 Temat postu:







ok dzieki
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->bardzo się grzeje
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group