Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->pierścienie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
pierścienie <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 18:53, 13 Sie 2010 Temat postu: pierścienie







Witam kolejny raz czy ktoś wie jak powinny być spasowane pierscienie w cylindrze ? jak sie wsadzi pierscien do cylindra to ma być jakaś przerwa czy bez przerwy i jak mają chodzic ciasno czy lużnawo?
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pią 19:21, 13 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A ,,Pancewicza " mosz? Hyhy

Przerwa powinna być 0,2-0,4 o ile dobrze pamietam, ,,na żyletkę"- jak mawia gość z mojego ulubionego sklepu moto z 50 letnią tradycją


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 19:38, 13 Sie 2010 Temat postu:







ok dzięki
Powrót do góry
golot
PostWysłany: Pią 21:21, 13 Sie 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

zasada jest prosta szczelina na zamku pierścienia powinna być ok 1/200 do 1/250 średnicy cylindra.

pozdro golot


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 22:53, 13 Sie 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

tylko nie wsadzaj przy samej górze gara.. bo tam możesz mieć już próg.. więc wsadzaj jakies 5 mm niżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 23:44, 18 Sie 2010 Temat postu:







Znalazłem coś takiego:

Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Czw 9:11, 19 Sie 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

"Przy okazji zdjęcia cylindra należy sprawdzić jego zużycie"(w książce zakładają, że masz cylinder ok) A więc, jeśli masz cylinder po szlifie to owszem przy samej górze... ale jeśli masz choć minimalny próg to nie ma bata musisz ze 2mm niżej.
Nie wiem czy wiesz. Próg w cylindrze to jest miejsce do którego dochodzi tłok. W silniku po remoncie nigdy do samej góry nie dojdzie, bo by je...ł w głowicę.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 9:14, 19 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jorgo
PostWysłany: Czw 11:53, 19 Sie 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

Nie wiem czy wiesz. Próg w cylindrze to jest miejsce do którego dochodzi tłok. W silniku po remoncie nigdy do samej góry nie dojdzie, bo by je...ł w głowicę.

Pozdro[/quote] nie tłok tylko pierscienie tłok nie robi progu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 11:56, 19 Sie 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

No fakt, pomyliłem się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->pierścienie
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group