Autor |
Wiadomość
|
Gordon_Shamway
|
Wysłany: Czw 18:55, 03 Sty 2013 Temat postu: Uszkodzona głowica do M-11? |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kaszczor
|
Witam Kolegów!
Pytanie natury technicznej: czy uszkodzenia głowicy widocznej na zdjęciach są na tyle poważne, że nie nada się ona do niczego? Mam na myśli te ciemne dziurki, wyglądają jakby ktoś je zrobił tępym gwoździem...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gordon_Shamway dnia Czw 19:01, 03 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
picek
|
Wysłany: Czw 20:34, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Nie przejmuj się tym- da się jeździć. Ważne aby świeca była dobrze osadzona .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TomekSHL
|
Wysłany: Czw 21:11, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódzkie
|
Na motobazarze można kupić sprawną głowice do S32 za 10-15 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gordon_Shamway
|
Wysłany: Czw 21:25, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kaszczor
|
Domyślam się, że można kupić inną sprawną. Mnie interesowało, czy mogę używać tej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Czw 22:24, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
To jest raczej normalne "uszkodzenie". Zapewne na tłoku, który pracował z tą głowicą masz to samo?
Te wgniotki są spowodowane zanieczyszczeniami, które dostają się razem z benzyną. I jest to defekt, który zbytnio nie wpływa na pracę silnika.
Spójrz mam to samo:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
|
Wysłany: Czw 23:19, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
jak nie wpływają negatywnie na kompresję (mam na myśli szczelność między głowicą a cylindrem) to zakładaj i śmigaj.
komora spalania nie musi być idealnie gładka i równa. grunt żeby nie zmieniać jej objętości na pałę
motomaciey: Zaczynaj zdania od wielkiej litery.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gordon_Shamway
|
Wysłany: Czw 23:56, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kaszczor
|
Nie posiadam tłoka który pracował z tą głowicą, ale myślę że masz rację. Dzięki za odpowiedź, w takim razie nie szukam nowej głowicy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcio
|
Wysłany: Pią 16:33, 04 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Cytat: |
Te wgniotki są spowodowane zanieczyszczeniami, które dostają się razem z benzyną. |
Drix.. Jakie paliwo w takim razie lejesz ! W starym tloku w mojeje piatce nie ma czegos takiego Teraz mam zalozony filtr siatkowy ktory co najwyzej gruz wylapie...
Bede w sklepie to zmieniam na "papierowy" bo mimo wielokrotnego czyszczenia baku widze ze jeszcze dalej cos z niego sie sypie, a w paliwie faktycznie rozne paprochy widzialem ostatnio.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|